|
Had het album gisteren gelaaglaad en had niet echt dit verwacht van Tijs. Niet dat ik teleur gestelt ben, ben namelijk posotief verrast . Toen ik Ur en Sweet Mysery voor het eerst hoorde had ik zoiets van wat is dit nou weer. Maar als je kijkt naar IMM staan daar ook een paar van die chill nummers op die ik in het begin ook niet zo geweldig vond, maar nu ook juist top vind!! Nu ik Ur en Sweet Mysery al wat vaker heb geluisterd vind ik ze toch eigenlijk best goed!!
Over de andere nummers kan ik maar kort zijn, vind ze allemaal geweldig!! Natuurlijk moesten Traffic en Love Comes Again op de cd maar vind dit niet echt 2 van de mindere Tiësto's . Die vocals in Love Comes Again zijn gewoon super en die track zit technisch gezien echt super in elkaar (wie doet dat hem na ). Verder vind ik het ook super dat hij samen met Josh Gabriel heeft gewerkt. Vind Walking On Clouds echt zo'n Andain track (zingt Mavie trouwens in dit nummer?)
Forever Today is gewoon super!!! Die intro is geweldig, die break helemaal. Dat wordt kippenvel als Tijs daarmee opent in de HMH 
A Tear In A Open is niet echt wat je zegt een Tiësto nummer, maar naar meerdere keren geluisterd te hebben vind ik hem toch wel goed!! Die vocals zijn ook super!!
Dus dit album is naar mijn menig een goede opvolger voor In My Memory en laat ook meteen weer zien waarom Tijs zo goed is...
Deadmau5
Eric Prydz
|