Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pittige Thread: Azielzoekers
Wat vinden jullie van Azielzoekers?
This poll is closed.
Prima, zolang ze maar werken, ze hebben toch ook een recht van bestaan 5 10.42%
Prima, zolang ze zich maar aanpassen, want ze moeten niet de maatschappij verneuken 17 35.42%
Ze moet oprotten als ze weer terug kunnen naar hun eigen land 11 22.92%
Ze moet gewoon oprotten, ze brengen alleen maar schade toe aan de maatschappij 11 22.92%
Andere Mening 4 8.33%
Total: 48 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
arno
crack addict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by MetzZ_!!

Zo ook, 3 weken geleden, denk ik ergens iets gezellig te gaan drinken, wordt ik zowat die tent uitgezet omdat ik een kleurtje heb

een paar rotte appels verzieken het voor de rest.

And then she said:...

"What did you just gave me? "
And he said:...
"....XTC............XTC......."
And then...
HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!

Old Post Sep-06-2001 14:38  Macedonia
Click Here to See the Profile for arno Click here to Send arno a Private Message Add arno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

ok, ff deze zaak van een andere kant bekijken, van vinden jullie van nederlanders die naar een belastingparadijsje verhuizen omdat ze daar minder belasting hoeven te betalen......??

Old Post Sep-06-2001 14:45 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict

LOL!

Daar had ik nog niet aan gedacht

Old Post Sep-06-2001 15:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for MetzZ_!! Click here to Send MetzZ_!! a Private Message Add MetzZ_!! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Blik
ok, ff deze zaak van een andere kant bekijken, van vinden jullie van nederlanders die naar een belastingparadijsje verhuizen omdat ze daar minder belasting hoeven te betalen......??

Die mensen hebben hun eigen geld verdient. Hoeven geen geld van de regering te hebben. Zullen daar waarschijnlijk ook de economie aardig in de goede richting kunnen helpen....in hoeverre die al niet super is (ehm monaco.....)

Old Post Sep-06-2001 15:45  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by magrec

Die mensen hebben hun eigen geld verdient. Hoeven geen geld van de regering te hebben. Zullen daar waarschijnlijk ook de economie aardig in de goede richting kunnen helpen....in hoeverre die al niet super is (ehm monaco.....)

ja ze hebben wel eerst hun eigen geld verdient, maar ze gaan daarna wel lekker naar een ander land zodat ze geen (of weinig) belasting hoeven te betalen, dat is toch ook best sneaky.....

Old Post Sep-06-2001 16:17 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

Vinyl, je laatste post vind ik eindelijk eentje die sense maakt. Daar stel je het ook anders. Tuurlijk vind ik niet dat iedereen zomaar in ons landje kan komen om te profiteren van alles waar anderen hard voor werken zonder daar zelf iets voor te doen. Maar ik ga me daar geen mening over vormen, omdat ik zelf niet in die situatie zit: van elk verhaal in de media is er altijd een gedeelte van dat verhaal wat je niet hoort, of wat uit zijn verband wordt gerukt. Wat niet weet wat niet deert wordt er dan gezegd. Maar zo wordt wel de mening beïnvloed, en al helemaal van domme mensen, omdat die niet voor zichzelf na kunnen denken. Is niet denigrerend bedoeld en slaat ook niet op TA's. Maar ik mag van gezond verstandige mensen toch wel aannemen dat ze verder kijken dan hun neus lang is. Jij zat in een andere thread nog te pronken met je cijfers. Hoe kun je dan wat dit betreft zo kortzichtig zijn en je mening over al die mensen al klaar hebben. Als je een probleem hebt met een persoon die toevallig vluchteling is, oke, maar waarom generaliseren? Daarmee kwets je een boel anderen, want inderdaad: de rotte appels verzuren het voor de rest: de rest wordt ook opeens rotte appel genoemd (of voor rotte vis uitgemaakt, moet je nagaan, en dat voor een appel )
Maar afijn, volgens mij val ik in herhalingen. Beter dat ik de thread niet meer open, ik erger me alleen maar rot (ook al, dadelijk word ik nog een appel...). Mocht je iets weillen zeggen wat dit betreft: pm dan maar.

Old Post Sep-06-2001 16:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2001

Die mensen hebben het geluk gehad dat ze in Nederland zijn geboren ( i.t.t. asielzoekers/buitenlanders ), weldoorvoed zijn opgevoed zonder oorlogstrauma's, een goede, door de overheid betaalde opleiding genoten en hier alle kansen gehad om een vermogen op te bouwen. Nu hebben ze het gemaakt en verlaten ze Nederland en betalen zodoende ook geen belasting hier, zodat ze de voordelen die ze vroeger hebben gehad kunnen terugbetalen en de welvaart van de volgende generatie veilig stellen.

Natuurlijk zijn de mensen in die belastingparadijsjes niet zo dom om ze als de wiedeweerga terug te sturen, want hoe meer geld wordt binnengebracht hoe beter.

www.nexusparties.nl

Old Post Sep-06-2001 16:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dago "B" Duck Click here to Send Dago "B" Duck a Private Message Visit Dago "B" Duck's homepage! Add Dago "B" Duck to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by Blik

ja ze hebben wel eerst hun eigen geld verdient, maar ze gaan daarna wel lekker naar een ander land zodat ze geen (of weinig) belasting hoeven te betalen, dat is toch ook best sneaky.....

Sneaky ehm ik noem het logisch..60% belasting is veel hoor...enne het weer is ook veel beter in zulk soort landen..

Ik heb dus ook geen moeite met asielzoekers die hun miljoenen hier op een bank hebben staan..alleen zul je die hier echt niet aantreffen (of ze zijn echt dom)

Old Post Sep-06-2001 19:11  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by magrec

Sneaky ehm ik noem het logisch..60% belasting is veel hoor...enne het weer is ook veel beter in zulk soort landen..

o? is het in tjechië zulk mooi weer dan?

Old Post Sep-06-2001 20:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arno
crack addict

quote:
Originally posted by Miss Proximus

tjechie lijkt me ook niet echt een belastingparadijsje.
en ik hoop maar dat het daar een beetje mooi weer wordt, want ik ga over 2 weken op werkweek naar praag. (6 vaten bier voor een paar kwartjes )

And then she said:...

"What did you just gave me? "
And he said:...
"....XTC............XTC......."
And then...
HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!

Old Post Sep-06-2001 20:13  Macedonia
Click Here to See the Profile for arno Click here to Send arno a Private Message Add arno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by Miss Proximus

LOL! denk trouwens dat het weer in België nou ook niet zo gek veel verschilt van het weer waar wij mee te maken hebben!

Old Post Sep-06-2001 20:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gekhous
Supreme tranceaddict

Exclamation

quote:
Originally posted by arno

een paar rotte appels verzieken het voor de rest.

voilla

vind ik een mooie afsluiter van de thread, FORUM NAZIS (in het kader van... ), DO UR JOB!!!!!!

Old Post Sep-06-2001 21:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gekhous Click here to Send Gekhous a Private Message Add Gekhous to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pittige Thread: Azielzoekers
Post New Thread    Post A Reply

Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp ID this please [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackIndigo Child - "Take A Breath Of You" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:27.

Forum Rules: