|
Vinyl, je laatste post vind ik eindelijk eentje die sense maakt. Daar stel je het ook anders. Tuurlijk vind ik niet dat iedereen zomaar in ons landje kan komen om te profiteren van alles waar anderen hard voor werken zonder daar zelf iets voor te doen. Maar ik ga me daar geen mening over vormen, omdat ik zelf niet in die situatie zit: van elk verhaal in de media is er altijd een gedeelte van dat verhaal wat je niet hoort, of wat uit zijn verband wordt gerukt. Wat niet weet wat niet deert wordt er dan gezegd. Maar zo wordt wel de mening beïnvloed, en al helemaal van domme mensen, omdat die niet voor zichzelf na kunnen denken. Is niet denigrerend bedoeld en slaat ook niet op TA's. Maar ik mag van gezond verstandige mensen toch wel aannemen dat ze verder kijken dan hun neus lang is. Jij zat in een andere thread nog te pronken met je cijfers. Hoe kun je dan wat dit betreft zo kortzichtig zijn en je mening over al die mensen al klaar hebben. Als je een probleem hebt met een persoon die toevallig vluchteling is, oke, maar waarom generaliseren? Daarmee kwets je een boel anderen, want inderdaad: de rotte appels verzuren het voor de rest: de rest wordt ook opeens rotte appel genoemd (of voor rotte vis uitgemaakt, moet je nagaan, en dat voor een appel )
Maar afijn, volgens mij val ik in herhalingen. Beter dat ik de thread niet meer open, ik erger me alleen maar rot (ook al, dadelijk word ik nog een appel...). Mocht je iets weillen zeggen wat dit betreft: pm dan maar.
|