|
|
|
|
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Gotcha85
Holden was voor mij ook de man van de dag! Heerlijke set..errug boeiend! Weet iemand welke plaat zijn laatste was. Klonk imo een beetje als een nieuwe Nathan Fake.
|
Dat was Accadia - Into the Dawn (James Holden Remix). Verbaast me eigenlijk dat zoveel mensen hier hem niet kennen Heb er echt DIK DIk van genoten van dat nummer, ware het niet dat Hitman steeds in mijn oor stond te lullen 
Gotcha, was jij overigens diegene die ook bij Holden een beetje linksvooraan stond, naast Partyhardy ongeveer (gozer met groene broek), en had jij een groenachtig gebleekt shirt aan?
Maareh...: TOPFEEST! Niets geen AntiQlimax maar een HEERLIJK feestej! Werd wel een beetje druk in de tent bij Remy (held van de dag overigens!!!) maar dat mocht voor mij de pret echt NIET drukken!
Holden was ook heerlijk, Diablo aan het eind was ook super en klonk verder heerlijk in de auto (Smack my Bitch up, Smells like teen spirit!).
Verder Marco Carola gezien, Coming Soon en Matthew Dekay. Allen waren top!
Daarna nog door naar Scheveningen, eerst in mijn eentje in de auto :S omdat BasD toch maar de trein pakte, maar heb het gered. Free for Everybody was aardig, maar gratis he, dan krijg je fout publiek binnen.
Verder veel TA's gesproken en gezien. Enneh Teknikol, next time: keep your shirt on 
Jul-18-2004 09:13
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

|
|
|
Jul-18-2004 09:14
|
|
|
 |
 |
magrec
Kleinenberg addict

|
|
|
Jul-18-2004 09:59
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

|
|
|
Jul-18-2004 11:16
|
|
|
 |
 |
magrec
Kleinenberg addict

|
|
|
Jul-18-2004 11:49
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:12.
Forum Rules: