|
|
|
|
 |
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003
|
|
|
Beter laat dan nooit, hier ook nog een verslag van mij! Want van zo’n feest moet toch iedereen weten hoe vet het was!
Om 22.15 uur samen met Emre vertrokken (onder het genot van een setje van Sasha @ Liquid Room), voordat we in de rij aansloten (deur was nog dicht!) eerst nog even een bodempje gelegd bij de McDonalds. Zo
helemaal leeg was The Powerzone toch wel een erg grote (en vette) tent, ik vroeg me af hoe druk het zou worden… Uiteindelijk was het perfect gevuld, al waren er toch nog genoeg mensen die het nodig
vonden om op mijn voeten te dansen! Sander begon met een lekkere opbouwende set, waarmee hij het publiek klaarstoomde voor Sasha! Uiteraard pakte hij zelf weer de microfoon om zijn maat aan te
kondigen. Wat kunnen deze twee genieen mixen zeg en wat een platen!!
Hoogtepunten van de avond waren voor mij toch wel:
- De opening van Sasha met Invisible Inc. – Stars (Emre werd direct al gek, zeker nadat die eerder genoemde ID ook nog langskwam)!
- Het springen van en met PartyHardy maakt de avond altijd compleet!
- De gehoopte back2back van Sasha en Sander was een groot hoogtepunt, wat een breaks… Dit was echt met geen pen te beschrijven, deze twee zijn echt meesterlijk!!!!
- Natuurlijk de afsluiting met eerst Flash Brothers – Amen (die deed het zeer goed bij mij!) en daarna nog UNKLE – In A State…KIPPENVEL!
Moe maar voldaan stapten we weer in de auto, met Sander Kleinenberg op de achtergrond, droomde ik al weg bij de gedachte aan Dance Valley komende zomer. Prachtig weer, main stage, Sasha en John Digweed back2back…Dat wordt genieten! Met zere voeten van het dansen stapte ik in mijn bedje na een heel heel fijn feestje!
Samenvatting van deze avond: “Hoe Vet!” (legendarische woorden van Onno)
|
|
May-24-2004 07:57
|
|
|
 |
 |
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
|
|
|
May-24-2004 16:11
|
|
|
 |
 |
emre
S&D / 16BL

Registered: Oct 2003
|
|
|
May-24-2004 16:25
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
May-24-2004 16:56
|
|
|
 |
 |
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001
|
|
|
May-24-2004 16:57
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
May-24-2004 17:05
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 19:37.
Forum Rules: