quote:Originally posted by Jasperovitsj Bachelor party @ Second Sun party? Nee, we gaan skydiven, en die mannen kennende zal het 's avonds wel iets wreed worden...
ondertss ook al wat reclame gemaakt op het Bonzai forum
quote:Originally posted by TOR ondertss ook al wat reclame gemaakt op het Bonzai forum minder werk voo mij , en tis leuk ze overal aankondigen terwijl ge op smalband stat :-) btw moede wa flyers hebben om te verdelen keep it up :-)
quote:Originally posted by TOR ondertss ook al wat reclame gemaakt op het Bonzai forum Mike.be komt eraan!
___________________ www.dj-vega.net
Amaai ik ben vergeten een demo in te sturen Mjah, als ik niet moet werken kom ik af
quote:Originally posted by Pumaz Mjah, als ik niet moet werken kom ik af Zie maar dat je niet moet werken dan!
quote:Originally posted by Zehra ik nice 11/11 vrij, dus 12/11 prob brugdag.. zie t wel zitten weekendje eerder men verjaardag vieren, moet kunnen
quote:Originally posted by Nyah weekendje eerder men verjaardag vieren, moet kunnen Great, ik vier de mijne ook die zaterdag!!
quote:Originally posted by Jasperovitsj Great, ik vier de mijne ook die zaterdag!!
quote:Originally posted by Jasperovitsj Zie maar dat je niet moet werken dan! Ik zie wel
quote:Originally posted by Nyah ^ Daar kijk ik al naar uit!! Na mijn set natuurlijk, ervoor zou niet zo'n goed plan zijn...
how jongens, kmoet eens beter leren lezen... november heb'k nog niks gepland... kdacht september 12 september bachelor party, 18 september trouw dus da kan wel eens goed zijn da'k dan kom supporteren Jasper