|
סטיבי לא אמרתי שזה רע!!
גם אני אוהב להתלבש בצורה כמו שאנשים מגדירים"סטייליסטי" ואני אוהב את כל האופנה של זה וכל התסרוקות והפריטים והעניינים
לא אמרתי שזה רע אני בעצמי אוהב את זה
ו...אהמ...לא הבנתי למה כתבת "להתלבש זרוק"??לדעתי להתלבש ככה זה ממש לא זרוק
להיפך
אנשים כאלה משקיעים שעות לפני שהם יוצאים לאנשהו
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
|