|
The day after, weinig geslapen en mijn knie nu helemaal om zeep, maar toch tijd voor een verslagje van de avond!
Tegen 19u30 begonnen de eerste Beta's aan te komen in het Centraal Station, waar ik hen stond op te wachten. Om Tor te sparen had ik besloten om toch maar een broek aan te doen, maar later in Café aka Broeikast wou ik dat ik dat niet gedaan had!
Anyway, we hebben eerst een gezellig tochtje gemaakt door Antwerpen, pita gegeten, plaatjes geshopt en cocktails gaan drinken. Dan tegen middernacht vertrokken we richting Café D'Anvers. Daar aangekomen bleek er al heel wat volk te zijn op dit relatief vroege uur, een voorbode van wat nog zou komen...
Dj CP van het overbekende duo PoleFolder & CP was bezig met de warming up voor Sasha, en hij deed dat goed verdorie! Een mix van prog, house, breaks en flarden trance, en alles proper aan elkaar gemixt, petje af! Tegen 2 uur zou Sasha draaien, en dat was ook te merken aan de volkstoeloop op de dansvloer. Het werd op den duur bijna onmogelijk om nog te bewegen, en dat gecombineerd met de hitte zorgde niet echt voor een aangenaam klimaat.
Sasha zelf begon heel degelijk met goeie prog, en zijn mixen was ook geweldig! Het eerste uur was ook redelijk tranzy getint, met platen zoals Erotic Sumo, een remix van Magnetic North en de G-Pal remix van Dilation. Dan schakelde hij over naar wat hardere prog, dus tijd vor mij om mijn kapotte knie wat rust te gunnen. De rest van Sasha's set was - zoals Tor al zei - redelijk hard, maar soms echt onweerstaanbaar funky! Spijtig genoeg as het echter nog altijd té druk en té warm, waardoor ik telkens maar in periodes van een half uur naar de dansvloer kon. Tegen 6u begon Sasha dan aan zijn laatste plaatjes, en die waren echt wel super! Eerst Spooky - Belong (Sasha remix), gevolgd door de Sasha remix van In A State! En alsof het niet beter kon speelde hij daarna JFOS - Do what you want (Infusion remix). Even met Dries staan meezingen uit volle borst, maar dan moesten we snel door omdat de Limburgse dames hun trein moesten halen en de weg niet kenden...
In ieder geval was het best een leuke avond. Spijtig van de drukte, de warmte en mijn knie, maar al bij al heb ik er toch van genoten! CP was een héél aangename verrassing, en Sasha is en blijft een ongeloofelijke DJ! Ik kan niet wachten tot Dance Valley om hem opnieuw aan het werk te zien!
Ook leuk om enkele "celebrities" tegen te komen, zoals Dj Marko van La Rocca die zat op het podium stond te dansen, Franky Jones die echt wel marginaal dik is en één van de Filterheadz broertjes, fijne kerel trouwens!
Pics zet ik straks of morgen online, maar verwacht er niet te veel van, ik ben geen Zehra!