Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by TOR
ik draag een lange brede rok, kakigroen met donkergrijze en turquoise strepen. daaronder roze moonboots, en erboven een kostuumvest zonder mouwen. op mijn hoofd een engelse bolhoed zonder bol.

trendy! gij zult zeker opvallen!

Old Post Jul-19-2004 21:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by TOR
ik draag een lange brede rok, kakigroen met donkergrijze en turquoise strepen. daaronder roze moonboots, en erboven een kostuumvest zonder mouwen. op mijn hoofd een engelse bolhoed zonder bol.

Impressive!
Maar euhm, alle aandacht zal toch naar mij gaan hoor...Toen ik zei dat ik een blauw hemd ga aandoen bedoelde ik daarmee dus ook ALLEEN een blauw hemd!

Old Post Jul-19-2004 21:27  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

whatever.. ik heb een bolhoed zonder bol! daar kan niemand aan tippen

oh en J, i pray to the lord dat het een lang hemd is en dat je niet in de lucht springt

Old Post Jul-19-2004 21:30  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

quote:
Originally posted by TOR

oh en J, i pray to the lord dat het een lang hemd is en dat je niet in de lucht springt

Het is een Small, en naar het schijnt gaat het morgen nogal hard waaien

Old Post Jul-19-2004 21:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

nu ge toch over kledij bezig zijt, is er eigenlijk een dresscode in cafe d'anvers?

Old Post Jul-20-2004 00:19  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Het is een Small, en naar het schijnt gaat het morgen nogal hard waaien

ok, dan moet ik mijn lijstje voor vanavond aanvullen..

- geld om georganiseerd verzet van de bouw olv Dries te vermijden. check
- harnas om mij te beschermen tegen Z. check
- lans om ogen uit te steken als J in het gezichtsveld komt. check

on a more serious note.. kom je ook eerst naar het Centraal Station, J?

Old Post Jul-20-2004 09:59  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

Peeps, have fun tonight! Ik ga vanavond lekker doorwerken met marketingplan voor werk

Old Post Jul-20-2004 11:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by TOR
- harnas om mij te beschermen tegen Z. check

I scared ya, didn't I?

Thanks freez. Veel succes!

Old Post Jul-20-2004 11:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

forum een hele tijd down geweest blijkbaar

anyway, ff gisteravond samenvatten (voor mij iets minder meegevallen dan voor de rest waarschijnlijk)

hemelse set van DJ CP. die wil ik wel meer aan het werk zien...

toen Sasha begon viel ik bijna flauw vanwege de grote warmte, de te grote massa en het zuurstoftekort dat daar een gevolg van was (slechte staanplaats uitgekozen, denk ik). kon nog net op tijd een plaatsje vinden om wat af te koelen en te bekomen... man, wat voelde ik me beroerd. heb me dan een uur of twee wat afzijdig moeten houden, dus ik heb geen idee hoe Sasha de eerste helft van zijn set gedraaid heeft...
rond half vijf was ik weer in staat de dansvloer op te zoeken. wat Sasha toen draaide was ok, maar niet zo spectaculair als het publiek liet uitschijnen IMO. die schreeuwden zich de longen uit het lijf telkens er nieuwe elementen in een nummer bijkwamen, lol. om het wat cru te stellen, met de bewoordingen van Judge Jules: "my idea of a musical moment is not the introduction of a hi-hat." nu ja, vele mensen waren onder invloed, dat zal er ook wel iets mee te maken gehad hebben... heb daar echt wel rare dingen gezien.
de platenkeuze was doorgaans iets te housey naar mijn smaak, af en toe ook wat te minimalistisch. heb daar dingen gehoord die tien minuten lang niet leken te variëren, lol... kan ook liggen aan het geluidssysteem van Café d’Anvers, want boven de bass kon je niet zoveel horen.
rond een uur of zes dan maar met Gert & Brenda vertrokken richting station...

al bij al een relatief geslaagde avond, dankzij CP.

Old Post Jul-21-2004 15:03  Europe
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Old Post Jul-21-2004 15:30 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

The day after, weinig geslapen en mijn knie nu helemaal om zeep, maar toch tijd voor een verslagje van de avond!

Tegen 19u30 begonnen de eerste Beta's aan te komen in het Centraal Station, waar ik hen stond op te wachten. Om Tor te sparen had ik besloten om toch maar een broek aan te doen, maar later in Café aka Broeikast wou ik dat ik dat niet gedaan had!
Anyway, we hebben eerst een gezellig tochtje gemaakt door Antwerpen, pita gegeten, plaatjes geshopt en cocktails gaan drinken. Dan tegen middernacht vertrokken we richting Café D'Anvers. Daar aangekomen bleek er al heel wat volk te zijn op dit relatief vroege uur, een voorbode van wat nog zou komen...
Dj CP van het overbekende duo PoleFolder & CP was bezig met de warming up voor Sasha, en hij deed dat goed verdorie! Een mix van prog, house, breaks en flarden trance, en alles proper aan elkaar gemixt, petje af! Tegen 2 uur zou Sasha draaien, en dat was ook te merken aan de volkstoeloop op de dansvloer. Het werd op den duur bijna onmogelijk om nog te bewegen, en dat gecombineerd met de hitte zorgde niet echt voor een aangenaam klimaat.
Sasha zelf begon heel degelijk met goeie prog, en zijn mixen was ook geweldig! Het eerste uur was ook redelijk tranzy getint, met platen zoals Erotic Sumo, een remix van Magnetic North en de G-Pal remix van Dilation. Dan schakelde hij over naar wat hardere prog, dus tijd vor mij om mijn kapotte knie wat rust te gunnen. De rest van Sasha's set was - zoals Tor al zei - redelijk hard, maar soms echt onweerstaanbaar funky! Spijtig genoeg as het echter nog altijd té druk en té warm, waardoor ik telkens maar in periodes van een half uur naar de dansvloer kon. Tegen 6u begon Sasha dan aan zijn laatste plaatjes, en die waren echt wel super! Eerst Spooky - Belong (Sasha remix), gevolgd door de Sasha remix van In A State! En alsof het niet beter kon speelde hij daarna JFOS - Do what you want (Infusion remix). Even met Dries staan meezingen uit volle borst, maar dan moesten we snel door omdat de Limburgse dames hun trein moesten halen en de weg niet kenden...

In ieder geval was het best een leuke avond. Spijtig van de drukte, de warmte en mijn knie, maar al bij al heb ik er toch van genoten! CP was een héél aangename verrassing, en Sasha is en blijft een ongeloofelijke DJ! Ik kan niet wachten tot Dance Valley om hem opnieuw aan het werk te zien!
Ook leuk om enkele "celebrities" tegen te komen, zoals Dj Marko van La Rocca die zat op het podium stond te dansen, Franky Jones die echt wel marginaal dik is en één van de Filterheadz broertjes, fijne kerel trouwens!

Pics zet ik straks of morgen online, maar verwacht er niet te veel van, ik ben geen Zehra!

Old Post Jul-21-2004 15:43  Belgium
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Als iemand nog wat foto's over heeft en ze wil doneren voor een goed doel (lees: set voor op partyscene.nl ) dan hou ik me aanbevolen, stuur dan even een berichtje
Heb er zelf 90 die goed genoeg zijn bevonden

Oh en Nyah je bent maar eens wat meer!

Old Post Jul-21-2004 16:17 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother proggy house for ID [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThree Drives - "Greece 2000" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:08.

Forum Rules: