Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Ok Det låter bra Ifall det kommer massa spammers........ hehe
___________________
Sep-07-2001 13:50
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
I don't understand you.
___________________
Sep-07-2001 13:50
[A|ienFactory]
trancEaddict in JAIL
Registered: Dec 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by mindshooter
vad tycker du Alien?
Två är som en, en är som ingen. Tre är nåt att börja med.
Sep-07-2001 13:51
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
ren nyfikenhet, vilka svenskar har flest inlägg/har varit med längst här på TA? topp 5 kanske?
Sep-07-2001 13:52
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by [A|ienFactory]
Två är som en, en är som ingen. Tre är nåt att börja med.
hehe låter bra
jag är gärna mod, men det spelar ingen roll... jag blir inte ledsen om jag inte blir det så att säga
Sep-07-2001 13:53
[A|ienFactory]
trancEaddict in JAIL
Registered: Dec 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by Dj Lex I don't understand you.
Good.
Sep-07-2001 13:54
[A|ienFactory]
trancEaddict in JAIL
Registered: Dec 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by reveal ren nyfikenhet, vilka svenskar har flest inlägg/har varit med längst här på TA? topp 5 kanske?
Jag och 'shooter är bland de som varit här längst AV ALLA, inte bara svenskar, redan sen 2000 alltså. Dessutom har vi mest inlägg av alla svenskar också. Särskilt jag.
Sep-07-2001 13:56
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by [A|ienFactory]
Jag och 'shooter är bland de som varit här längst AV ALLA, inte bara svenskar, redan sen 2000 alltså. Dessutom har vi mest inlägg av alla svenskar också. Särskilt jag.
Japp...det är vi some e l337en......
Du e nog först sen jag sen SteveTranz4Ever tror jag..vet inte hur mnga posts han har...ska kolla det
___________________
Sep-07-2001 13:59
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
är där inga svenskar som varit med "mellanlänge", runt 5-6 hundra inlägg eller så? eller är nästa vi som ligger strax över 200? (jag och x-dream)
Sep-07-2001 14:00
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Steve hade bara ungefär 400.....så det är du och jag alien som toppar listan
l3370|2!
___________________
Sep-07-2001 14:02
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
Hmmm...jag ligger inte bra till... men jag tycker att jag får lite pluspoäng då jag faktiskt är enda svenska bruden
Sep-07-2001 14:08
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Självklart får du det dessutom har vi alla varit där du e nu Det kommer..... Coolt att vi e så många svenskar som e online nu