Originally posted by moogwai
Na wat gebeld te hebben, heb ik nog een vriend weten te vinden die mee wil Ik kom voor de verandering een keer met de auto, heb echt geen zin om nog 2 uur op een trein te wachten. Voordat de eerste trein vertrekt ben ik straks alweer thuis
Ik probeer ook die parkeerplaats bij de Cruise Terminal. Maar aangezien er overal nog afters zijn van de FFWD zou het best nog wel druk kunnen zijn in de stad. Waar kan je verder nog parkeren in de buurt? Ben niet zo bekend in R'dam nl..
Misschien kan je beter in het Centrum parkeren in een garage en dan verder het OV pakken? Ik denk dat er geen doorkomen aan is eerlijk gezegd...
Aug-14-2004 14:51
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Joost
Misschien kan je beter in het Centrum parkeren in een garage en dan verder het OV pakken? Ik denk dat er geen doorkomen aan is eerlijk gezegd...
Met de auto kun je er zeker wel komen, de FFWD is dan al lang afgelopen. Ik bedoel meer dat de parkeerplaatsen in de buurt wel eens vol kunnen zitten. Maar misschien hebben ze wel net als bij de vorige keer Armin @ Ocean Diva een prive parkeerplaats.
Aug-14-2004 14:55
Tom Lont
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2000
Ik hoop wel dat ik m'n auto een beetje kwijt kan, was in Amsterdam toen ook goed geregeld.
Aug-14-2004 15:24
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by moogwai
Maar misschien hebben ze wel net als bij de vorige keer Armin @ Ocean Diva een prive parkeerplaats.
Die vol stond toen ik aankwam en daardoor 10 slagen in de rond heb gereden
Aug-14-2004 15:59
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Joost
Hoe lang is lopen anders vanaf de wilhelminakade naar het Centraal Station? 30 minuten rekenen?
Ja denk dat je dan wel aardig in de buurt zit.
Aug-14-2004 16:14
sanderheijnen2
Junior tranceaddict
Registered: May 2003
kan iemand me nog even gauw kort uitleggen hoe ik moet rijden als ik kom vanuit het westen (dordrecht)?
en hoe laat draait wie?
Aug-15-2004 07:34
Joost
Uhm Tss
Registered: Mar 2004
Freezel ook al weer thuis Ik had op het laatste moment nog een foto gemaakt van jou en Markzman, misschien dat je nog weet wie ik ben
Paar pics:
Met m'n held Markus Schulz
Hele aardige gozer, hij wilde graag dat ik alle fotos die ik had gemaakt ook doorstuurde naar hem Wel vet dat hij gewoon ff de tijd nam om met me te praten enzo, hele relaxte gozer!
Groepsfoto van het laatste moment, lachen gezelschap
Freezel met Markzman_X
Topfeest! Vooral Markus Schulz was GEWELDIG! Perry O'neil - Arise, Perry O'neil - Wave Force, Probspot - Blueberry Wat een set!
Aug-15-2004 07:43
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Allemaal onbekend talent, die groepsfoto
Allemaal 'wij gaan alleen naar Armin'-fans?
Aug-15-2004 08:54
Joost
Uhm Tss
Registered: Mar 2004
Het was eigenlijk mijn eerste niet-hardstyle feest :P Trance bevalt me beter!
De rest is eigenlijk een samenraapsel van fokforum en mp3-tunes.nl
Aug-15-2004 09:30
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Wat een geweldige feest was het weer De Ocean Diva is gewoon een toplocatie! Alleen maar vette muziek en erg veel bekende zoals altijd bij feestjes van Armin. Was gezellig!!!
En idd, net als Freezel Armin & Schulz nr 1 & 2!
Paar tunez die me nog goed zijn bijgebleven...
Perry O'Neil - Wave Force & Arise
Bounce @ Nothing!!
Sarah Mclachlan - World On Fire (Junkie Xl Remix).. top openingsplaat
Active Sight - Out Of Our Lives
Delerium - Silence (Above & Beyond Remix).. hele tent los
Randy Katana - In Silence
Orange Theme 2004 als afsluiter..
Was eigenlijk 4 dj's on a boat, Sander Bouma draaide de eerste drie kwartier nog, aangezien Remy nog een FFWD afterparty had
quote:
Originally posted by sanderheijnen2
kan iemand me nog even gauw kort uitleggen hoe ik moet rijden als ik kom vanuit het westen (dordrecht)?
en hoe laat draait wie?
En het nog weten te vinden?
Ik heb ook een half uur in R'dam liggen rondrijden