Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
andrew hrmm hrrrrm hoho.. shhhhhh neee, ja vet... Im working on it ja har ju ingen digitalkamera hade ja haft de! dåå jeevlar
Jag tror de svenska TA'sen e de snyggaste på HELA forumet... om man ser per capita alltså..vi e ju inte så många.. men aaa, ni fattar
teski, neee.. ja gilla den rosa mycker mera Jäv*igt snygg måste ja säga.. skulle ja vilja ha själv
___________________
Tom Cloud - Told You So
Aug-24-2003 11:39
teski
tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Falun
quote:
Originally posted by Glorie
andrew hrmm hrrrrm hoho.. shhhhhh neee, ja vet... Im working on it ja har ju ingen digitalkamera hade ja haft de! dåå jeevlar
Jag tror de svenska TA'sen e de snyggaste på HELA forumet... om man ser per capita alltså..vi e ju inte så många.. men aaa, ni fattar
*skrattar*
Mjo Glorie, jag har allt hört att de vill se bilder på dig
Har du ingen bild alls på din dator.. jag kan lägga upp den åt dig på ngn av mina ftp-platser?
mvh/teski
___________________
Aug-24-2003 11:46
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
quote:
Originally posted by Glorie
ja känner bara inte för att lägga upp en bild till allmänt förfogande...
Guess this would be a reason.
Av diverse anledningar så kommer nog inte jag heller någonsin figurera med bild häromkring. Inte någon tydlig iaf
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Aug-24-2003 13:48
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
jag har faktiskt bilder (i dåligt kvalität) av glorie men ska inte posta utan hennes tillstånd
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by ScuL
jag har faktiskt bilder (i dåligt kvalität) av glorie men ska inte posta utan hennes tillstånd
hmmmmmmm...wtf? har du??? från Qontact eller vaddå?
Aendy.... hohoho... jäklar, jasså ja skrev så!? njaaa... ja kanske faller för grupptrycket får se
teski, joooe... ja har säkert 40 bilder på mig själv på datorn men ja kan inte posta vasomhelst eftersom vi har minderåriga här.. haha, skojar bara kan scanna in ev bilder å slänga upp på min ftp senare, när ja framkallat rullen från superhelgen i Örebro tror nog ja fastnade på kort, trots att ja hatar kameror så kanskeeee... kan ja ta nån sån bild.. eller så får vi vänta lite längre
___________________
Tom Cloud - Told You So
Aug-24-2003 17:01
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
fick en adress till en sida med bild på dig en gång glorie ju, men den bilden va ju så liiiiiten :/
såg ju knappt något.. så jag vill ha en större bild
___________________
Daniel
Aug-24-2003 17:43
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
quote:
Originally posted by Glorie
hmmmmmmm...wtf? har du??? från Qontact eller vaddå?