|
| quote: | Originally posted by ArisE2
Ik zou willen dat t goedkoper, als je zou weten wat je kwijt bent aan investeringen dan zou je 't snappen. Ik doe dit niet uit winstbelang, maar ik wil gewoon een kwaliteitsfeest neerzetten. En helaas betaal je voor kwaliteit nou eenmaal meer. Ik denk dat je bijvoorbeeld de Vereeniging niet kan vergelijken met een doorsnee discotheekie. Ik hoop dat jullie dat inzien. |
Jooo... tuurlijk! Maar aangezien dit feest dezelfde naam draagt als z'n voorganger in de Mezz in Breda ga je toch automatisch vergelijken. En vergeleken met de vorige Arise is dit gewoon een flinke prijsverhoging, dat kun je niet ontkennen. Maar ik ben het met je eens dat de line-up niet te vergelijken is met de eerste editie en ook de locatie bepaald niet! Ieder moet voor zich bepalen of het hem/haar die meerprijs waard is. Mij wel in ieder geval 
Ik geloof je op je woord als je zegt dat als het goedkoper had gekund, dat je het had gedaan! 
(PS Een tip / verzoek voor de site: ik vind het altijd handiger als je de muziek ergens uit kunt zetten. Perry O'Neil - Arise vind ik een heerlijk nummer, maar het is tamelijk annoying als ik naar Winamp aan het luisteren ben onder het surfen dat er dan een andere plaat doorheen gaat lopen -- en beatmatchen is voor m'n browser niet weggelegd blijkt .)