Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 30/10/2004 - Gelredome Arnhem
Pages (57): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Romain
oué moi pareil... enfin un peu moins, seulement 360
ils encaissent vite, ils envoient moins vite enfin..

ils placent en bourse entre temps

EDIT: attention, www.dancegrooves.com remet en vente des places pour le 29 !!! J'espère que c'est pas les votres

EDIT 2: Je confirme pour le titre sur la 3ème video de Tiesto à l'Oxa, c'est bien Sundawner - Krystal Dreams (Cosmicman Mix)

Last edited by _ Andy _ on Sep-06-2004 at 19:52

Old Post Sep-06-2004 15:44  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

vous en etes ou, ceux qui on commander les tickets ? vous avez reçut quelque chose ?!?

Old Post Sep-07-2004 10:27  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

Etiez vous au courant de ça

Old Post Sep-09-2004 13:19  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

quote:
Originally posted by choukri
Etiez vous au courant de ça

oué, PVD la fait y'a pas si longtemps de ça..., c'est une scène installée dans CP où ils font de nombreux concerts apparement

Old Post Sep-09-2004 13:41  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

pff tu parles c'est du pipi de chat comparé aux JOs...

Old Post Sep-09-2004 19:49  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

Je pense que vous êtes comme moi, vous vous dites qu'ils sont obligés de faire mieux que TiC 1....

Pour y avoir été, et après avoir vu et revu le DVD, je me demande bien ce qu'ils vont nous pondre

Peut-être encore plus de feux d'artifice, de lasers, de lumières etc... Je sais pas...

Des artistes encore plus renommés, ou carrement un orchestre pour nous faire les magic journey et autre forever today????

Je sais pas vous mais je n'ai pas du tout envie de savoir avant le soir, les spectacles du vendredi et du samedi étant surement les mêmes, les infos vont vite, très vite circuler!!!!

Vous savez si les 2 seront retransmis en direct à la radio??

Bref j'ai vraiment hâte d'y être (peut-être même plus qu'avant le premier )

Old Post Sep-11-2004 01:48  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!

Registered: Sep 2003

j'ai un soucis ENORME!! j'ai un logement pour le TIC de belgique et de arhnem.

Lequel me conseillerai vous ?? parce que je suis bien motivé a y aller.

Old Post Sep-11-2004 09:19  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by boullette
j'ai un soucis ENORME!! j'ai un logement pour le TIC de belgique et de arhnem.

Lequel me conseillerai vous ?? parce que je suis bien motivé a y aller.

j'crois que t'a pas beaucoup le choix
à mon avis il ne reste des places que pour Hasselt
mais sinon je conseille Arnhem le samedi soir

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Sep-11-2004 09:22  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

quote:
Originally posted by _greggy_

Idem à 100%... pour un tel event, autant choisir la version XXL que le version lite
Mais bon, pour les billets de la version XXL, il fallait être présent le 28/08 de 10h30 à 10h45

Old Post Sep-11-2004 11:01  Suriname
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

Fo s'entrainer à remplir des formulaires le plus rapidement possible.
Faisons un camp d'entrainement

Old Post Sep-11-2004 11:54  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by _greggy_

oui le problème du choix tu l'as pas bien...

Old Post Sep-11-2004 11:54  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!

Registered: Sep 2003

a merde...

personne ki a une place en plus ???????????????

Last edited by boullette on Sep-11-2004 at 13:51

Old Post Sep-11-2004 12:20  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 30/10/2004 - Gelredome Arnhem
Post New Thread    Post A Reply

Pages (57): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHELP ID THIS: 1999 great trance tune [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUfuk - "R2 D2" (Ufuk Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:53.

Forum Rules: