|
Das heel mooi voor je kolkie, maar die 'topspeler' die je zojuist in je team hebt gezet is wel geschorst voor de volgende pot 
Ik heb best wat wijzigingen in mijn team gedaan. Nu al 2, die zeker veel punten gaan opleveren de komende weken. Heb nog 756.000 over om nog een topwissel te doen.
Ben mijn team een beetje aan het veranderen zodattie niet zo superstandaard is (oftewel zoals iedereen hem heeft). Gaat helemaal goedkomen.
Toch nog steeds jammer dat zoveel mensen hun team op HIDDEN hebben staan. Kom op zeg, het is een SPELLETJE. Oke, als je nu in de top 10 staat zou ik zeggen: soi. Maar nu is het toch leuk om elkaars team te zien?
Mijn team nu:
Je huidige team:
Harald Wapenaar Vitesse 677.000 Keeper
Barry Opdam AZ 995.000 Verdediger
Jan Kromkamp AZ 979.000 Verdediger
Daniel Majstorovic FC Twente 840.000 Verdediger
Alex PSV 1.245.000 Verdediger
Sjaak Polak ADO Den Haag 465.000 Middenvelder
Nick Hofs Feyenoord 715.000 Middenvelder
Theo Janssen Vitesse 702.000 Middenvelder
Koen Laak, van de FC Den Bosch 456.000 Middenvelder
Matthew Amoah Vitesse 810.000 Aanvaller
Salomon Kalou Feyenoord 1.100.000 Aanvaller
Even kijken wat het Europese voetbal ons brengt, maar waarschijnlijk nog wel een wissel erbij:
- Kalou eruit voor Kuijt of VoH (maar dat doet iedereen al, dus maybe geowon Kalou laten staan)
- vdLaak eindelijk een keer laten opzouten (of ik wacht nog een week totdat ik ECHT veel geld heb)
- 1 AZverdediger eruit en Escude/Maxwell erin
Alex moet, netzoals in het begin van het seizoen, er weer eens 1 of 2 inschoppen. Teveel mensen hebben Lee namelijk...
Zat vorige ronde al te twijfelen of ik 'om een keer wat anders te doen' van Beukering erin zou ztten in plaats van Huntelaar. Had ik dat maar gedaan.......voor toen dan.
|