Originally posted by ahp2002
Thanks aan Jasper, Zehra, Emma en de andere BeTa's voor het langskomen! Erg tof weer!
Het genoegen was volledig aan onze kant!
Echt super dat jullie zo'n evenementen organiseren en ze dan nog vooral gratis houden! En nog een ideetje voor de volgende editie misschien: Een online DJ-contest voor een plaatsje op de line-up?
Originally posted by Jasperovitsj
Het genoegen was volledig aan onze kant!
Echt super dat jullie zo'n evenementen organiseren en ze dan nog vooral gratis houden! En nog een ideetje voor de volgende editie misschien: Een online DJ-contest voor een plaatsje op de line-up?
An't hengele jonge...
Zal mij ne keer strak zetten se vo't verslagje van Jedi..
Sep-19-2004 20:29
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by Meltoz
An't hengele jonge...
en fotos en filmpkes van moi
Sep-19-2004 20:30
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
An't hengele jonge...
*angelface*
Absoluut niet, helemaal niet....écht niet hoor!!! *ahem* *vette knipoog*
Originally posted by Zehra
Euh... heeft de jongedame al ergens ne link gepost Ben al is ff gaan checken op de BeTa site, maar daar was nog niks te vinden of heb'k der nu zo naast gekeken
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
*angelface*
Absoluut niet, helemaal niet....écht niet hoor!!! *ahem* *vette knipoog*
Nen hele vette as ge't mij vraagt
quote:
...
Echt e héél lekker verslagje Jan, geeft echt de sfeer weer, héérlijk gewoonweg M'n hartje bloedt der weer van
Zijn er nog zo van die schitterende reviews menskes of andere dinges, I want some more
Sep-19-2004 20:46
_Jedi
life has just began
Registered: Jul 2004
quote:
oeps .. strak zetten .. ja tis ne lange .. kprobeer dat altijd kort te houden maar ja .. ter springt zoveel door mijne zotte kop dak er wil inzetten... enjoy it!
quote:
I'm waiting Z ...
Euhm die van mij toch gedelete hé??
Sep-19-2004 20:49
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Op www.trance.nu staan er - d'euh - ook een paar threads met verslagen en foto's, zoals deze:
I wanted to go but as usual i found an excuse... this time it was when i discovered that it was 250 kmfar from my place....
Alone = 50 euros of gas.... up at 9 am... no thanks.
Btw, any review in english?
Why wasnt i born in flanderen or NL
Best music, bets groups, best open minding state....
Dreamer
Sep-19-2004 20:59
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
kzal ook eens kort de dj's reviewen...
Elusive
Nice nice proggresive!!! Was wel gezellig, zo rond de middag op de zetelke zitten met enkele beta's rond je en lekkere progressive op de achtergrond... Ff met emma gesprongen op Shexy 'Thanks' Jasper kon wel meer id-en dan mij (jaaaa we zijn weer aant id-en geweest )
Mike Shiver
'Tha mister babyface dj van de middag' benoemd door rara... moi Heeft sweet plaatjes gedraaid zoals Vascotia - Calibra (Sonicvibe Rmx) & Solar Stone - Speak In Sympathy 2004 (Mike Shiver Rmx) enzovoort (kan me nie alle tracks herinneren )
Kyau vs Albert
Beste set voor mij... zalige plaatjes gedraaid en de enthousiasme van dit duo... gewoon onbeschrijflijk... just check the little movies Het gaat niet alleen om mooie plaatjes draaien... je moet het publiek ook kunnen bespelen en zij... awel die kunnen dat voor 200%. Ik heb echt van dit setje genoten, hopelijk ist opgenomen geweest ofzo wil der nog wel eens een keer van nagenieten. 'I'm serious in loveeeeeeeeee, serious in painnnnnnnn, when I tryyyyyyyy to reach the velvet morning...'
DJ Danjo & Rob Styles
OMG begonnen met duende en laatste liedje... duende fyi: duende is one of my favorites de laatste tijd... schaam me wel nog steeds da ik int begin aant twijfelen was oft nu duende was of nie ... mahja can't help it... kwas nog in trance van het vorige setje
Airbase
Not really my thing... veel te hard setje van airbase hier had ook meer van zijn eigen producties verwacht... mahja zijn we maar ff buiten gaan zitten
Ronski Speed
Ik was al aan de rest aant zeggen da ik echt heel graag wou da deze heer eos zou draaien... en guess what: hij is zn setje begonnen met eos me heel happy rond aant springen...
Menno De Jong ook een sweet setje van dit jong dj'ke uit NL... maar kwas al half aant slapen (om half zes opgestaan gister morgen)... wel ff op gesprongen bij het horen van de volgende vocal: 'you left meeeeeeee... you left meeeeeeee' ja ja afterburn rmx van stone cold
Sep-19-2004 21:10
_Jedi
life has just began
Registered: Jul 2004
quote:
Alone = 50 euros of gas.... up at 9 am... no thanks
Alone .. if I had 2 to go alone, I would do it again. .. strange .. I know .. but sometimes it's that or stay at home, watching television .. 'alone' .. so the choice is quick made!
Butt get 2 know some of these fine & friendly people & you will not feel alone at such a party anymore!
50€ of gas .. I drive A diesel engine .. a full tank is about 35€ .. the drive from Brussels - with a passanger stop in Schoten - 2 Bloomingdale At Sea - and back 2 home .. on a good solid speed, took 3/5 of the tank. .. so that's quiet oké too.
get Up at 9 am .. well I guess we'll felt it towards the end, some of us went up much earlier than me .. The Passion for music is strong enough to get nightpeople like me & others get up early.