|
Hmm, jammer dat ik dit draadje nu pas ontdek, maar ik had me al ingeschreven om te gaan. Al was het maar voor Mike Dierickx...
Btje jammer van dit amateuristische gedoe van de thread starter, maar toch lijkt het me wel een leuk uitje voor op een dooie zondag.
Wie gaan er nog meer, en waar heb je je voor ingeschreven?
___________________
Floating on the clouds abovE
Has anyone seen my mp3 collection? I seem to have lost them while formatting the wrong partition
Top 5:
Verge - One Day Later
Algarve - Sea Shore (Sturmkraft Remix)
Absolute - Day Dream (Original & Re-Riff mix)
Phoenixstar - The Example 60 (Ronski Speed Remix)
UKNY Connection - Amsterdam (Filo & Peri Remix)
|