|
| quote: | Originally posted by DjRV
het gezeik over typfouten en op logische woede uitspraken moet nou is godverdomme kappen want we gaan weg van het hele onderwerp. al dat politiek correcte gelul word ik echt scheitgeil van,rot op met dat studenten nivo gelul. op harde posts van mij en donna en misschien nog een paar word nauwelijks op gereageerd omdat wij net weer wat genuanceerde reageren en het dan te veel moeite kost om die opvattingen naar beneden te halen. De reactie van Siesta/HB en half nederland is GODVERDOMME LOGISCH!! En dat gelul met van : moet je niet bij mij in de buurt roepen blablabla. STFU! Ik ben godverdomme tussen al die gasten opgegroeid in Bos en Lommer en daarna Nieuw Sloten en ken ze vrij goed. En al die asociale tering lijers die er tussen lopen mogen allemaal oprotten. En dat er correcte tussen zijn weet ik als geen ander en die denken er PRECIES het zelfde over. Gewoon kappen met het gekanker op reacties van de NEDERLANDSE jeugd.
En al helemaal met gemeuk over tiepfouten,dan ben je echt triest. |
Hahahahahaha!
Sorry hoor maar RV, maar ik nam de mening van jou en Don nog redelijk serieus omdat ze normaal en goed onderbouwd waren, maar na deze laatste post wordt het ook lachwekkend.
Reactie is helemaal logisch ja, dat zeg ik niet. Maar als je verder denkt zie je ook, als het stof neergedaald is, dat het onlogisch is. Maarja, zullen 'wij' wel weer stom zijn.
Zo komen we er wel in NL, vooral doorgaan!
Ik hou me uit deze discussie verder want het niveau wordt nu echt TE laag.......