Ik heb de auto 30 minuten geleden sneeuwvrij gemaakt Voor Jan Doedel dus
Anders hebbie morgenochtend niks te doen
___________________ Down-Under was da bomb
Ik ben vrij morgen want ik ga naar Pisvee - Strop Oss
quote:Originally posted by New Wave very easy
quote:Originally posted by jp Ik ben vrij morgen want ik ga naar Pisvee - Strop Oss
quote:Originally posted by jp Ik heb de auto 30 minuten geleden sneeuwvrij gemaakt Voor Jan Doedel dus Vette striping op je h00d
Weet je precies waar de verstevingsbalken zitten
beter! begint hier ook weer beetje te sneeuwen
___________________ I hate the global warming hoax
Wanneer houdt het eens op?
niet fucke jij he check dit maar eens Hier nog wat fotos van mn neef
quote:Originally posted by DJ_Siesta VET! Ik ga zo maar eens naar Waardenburg heen en weer glijden Hier is t net zoals bij JP ongeveer... alleen is hier de smurrie op de weg weer lekker opgevroren
Pas maar op
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA