Oj vad kul det var! Marco V var GRYM! Kul med förfest men jag ville ha korv!
Och tack lassemannen som körde och inte blev så jättetjurig på mig när jag spillde en massa öl i hans bil =) Ni skulle hört när laszlo "sjunger/nynnar" med i technolåtar... Laszlo Re-Edits på alla låtar som spelades i bilen =)
Och det var kul att tjöbba med alla på tåget. Roliga diskussioner om allt möjligt =)
Jag har alla set nu ! Så bra kvalle det går att få av detta tom.
Och hur vet jag de... säger jag inte men jag delar med dom imorrn via ÄffTääPään from. 08:00
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har alla set nu ! Så bra kvalle det går att få av detta tom.
Och hur vet jag de... säger jag inte men jag delar med dom imorrn via ÄffTääPään from. 08:00
hade precis tänkt be om adress så jag kunde ladda upp dem
Förfesten var kanon. Hemskt mkt tack till Sipowitz!
Hehee Han skulle ju bjuda på korv? Han sa ialf att alla som ville komma med ett personligt klagomål ang detta skull höra av sig så skulle han skicka tre kuvert till vederbörande. Ett med 1 st korv, ett med 1 prutt ketchup och ett med 1 prutt senap
Marco V var över förväntan!! Jag dansa så jag fick ont
Dj Irish var hur bra som helst fram tills att jag vart utkastad av två dryga vakter
Dom gick fram till mig och bad mig att snällt och beskedligt hämta ut min jacka och gå ut för "såna som mig" ville dom minsann inte ha där
Hur som helst, snäll å duktig som är gör man ju som dom säger .. Hinner inte mer än ut.. Förrän dom kommer ut efter mig och ber sååå mycket om ursäkt men det hade blivit ngt typ av misstag .. Det var tydligen ngn annan tjej som skulle bli utkastad.. Vilket hon också blev med buller å bång å en jädra massa vrål..(Hon hade tydligen tappat öl ur kranen vid baren när hon trodde ingen såg)
Men eh.. men står man där me jacka på, ganska sur å trött .. så hade jag nog ingen lust att fortsätta så jag gick till den totalt stängda buss stationen å vänta på min buss som skulle ta mig till Oslo.. TRO mig att jag ångrade mig så djupt.. För ATTANS va kallt det var.. För att inte tala om alla skumma typer som stryker runt en buss station mitt i natta
Men bussen kom ialf .. å jag tog på mig hörlurarna och somnade så fint till From here to nowhere so ni anar inte..
Men det var ialf kul och träffa alla!
Hoppas det blir fler gånger
___________________
Mar-28-2005 23:11
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Jag ska göra en del ändringar med min ÄffTääPää så för tillfället kommer jag inte dela ut adressen till den, har fått en del förfrågningar. Den ska bli bla 24/7 & krypterad.
Men om ni vill ha seten med Johan (Irish), Marco V & Paul så finns det inga länkar via dessa tre glada gubbar
Jag uppskattar om de glada gubbarna inte sprids vidare utanför SWETA
[edit] Kvallitén är bättre än andra radiorippar från denna fest... fråga mig inte varför för det svarar jag inte på
Last edited by SteveTranz4ever on Mar-29-2005 at 07:51
Mar-29-2005 07:35
anuga
Cuesheet Biatch
Registered: Jul 2004
Location: DJ Booth
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag ska göra en del ändringar med min ÄffTääPää så för tillfället kommer jag inte dela ut adressen till den, har fått en del förfrågningar. Den ska bli bla 24/7 & krypterad.
kom på att jag redan fått den av dig innan so no need anymore
Btw, jag vet ju hur det kan komma sig att du har det i bättre kvalle, kanske för att det INTE är radiorippen :P
De florerar också på Bittorrent, men det är så jävla segt så jag tar hellre och dricker en skål med salladsdressing än å drar dem därifrån
Föressten.. Jävlar vad brudar ni hade på förfesten.. hur fan kom de dit?! haha
Mar-29-2005 15:02
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
Vilken jävla bild på mig
___________________
man with no sig
Mar-29-2005 16:16
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Ingen som fattat de där med mina smileysar ? En gammal klassiker för att dela med sig av musik på ett diskret sätt eftersom det inte är tillåtet här på TA
Originally posted by SteveTranz4ever
Ingen som fattat de där med mina smileysar ? En gammal klassiker för att dela med sig av musik på ett diskret sätt eftersom det inte är tillåtet här på TA
Uppfunnen av mig vill jag minnas? Funkar fint hur som helst
___________________
man with no sig
Mar-29-2005 16:48
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ingen som fattat de där med mina smileysar ? En gammal klassiker för att dela med sig av musik på ett diskret sätt eftersom det inte är tillåtet här på TA
Ja det märks ju vilka som är gamla rävar.. haha.. det fenomenet har jag inte sett sen 2000 när jag hängde på ett heeeeelt annat forum :P
Mar-29-2005 17:44
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
För djävulen! Ni som är hajja på sånt där - kan ni inte börja ID:a låtarna från kvällen? Marco V körde ju ett gäng feeeeta tracks...
Jag kan börja:
01 ID
02 ID
03 ID
04 ID
05 ID (Låter som det är samplingar från Bon Jovi - Livin' on a prayer)
06 Marco V - Automanual
07 ID
08 ID
09 ID
10 ID
11 ID
12 ID
13 ID
14 ID
15 Alter Ego - Rocker
16 ID
17 ID
18 ID
19 ID
20 Devilfish - Man alive
21 ID (Bang Bang Bootleg)
22 Marco V - Del C:\*.mp3
23 ID
24 ID
25 ID
26 ID
27 Marco V - Godd
28 Coldplay - Clocks [Marco V Bootleg]
Nu vet jag inte om det var exakt 28 låtar, men på ett ungefär så är det såhär ser det såg ut