Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Tape-toi la honte
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
djsunn
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

oula bien sur qu'il est connu, il y a pas mal de chose comique dessus

Old Post Jun-21-2005 11:27  France
Click Here to See the Profile for djsunn Click here to Send djsunn a Private Message Add djsunn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjFabeD
Triplex Club Addict !!

Registered: Dec 2003

http://www.chez.com/jacky/images/cars/205-9/view.html

trop mdr !! je passe souvent devant celle ci j'ai tout de suite reconnu l'arriere car elle se trouve au bord d'une chaussé a sens unique (ds la cuvette de Barentin direction rouen), la plaque 76 me le confirme !

cool javai jamais vu l'avant

Old Post Jun-21-2005 12:11  France
Click Here to See the Profile for DjFabeD Click here to Send DjFabeD a Private Message Visit DjFabeD's homepage! Add DjFabeD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djsunn
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

mdr les commentaires sur cette voiture, vraiment terrible ce site

en voila une autre pas mal

http://www.chez.com/jacky/images/cars/r25-2/view.html

quote:
Mais le détail top reste quand même le trou pour le pot d'échappement découpé au chalumeau dans le pare-chocs en plastique. Evidemment, ça fond

mdr

Old Post Jun-21-2005 14:47  France
Click Here to See the Profile for djsunn Click here to Send djsunn a Private Message Add djsunn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjDivaD
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by DjFabeD
http://www.chez.com/jacky/images/cars/205-9/view.html

trop mdr !! je passe souvent devant celle ci j'ai tout de suite reconnu l'arriere car elle se trouve au bord d'une chaussé a sens unique (ds la cuvette de Barentin direction rouen), la plaque 76 me le confirme !

cool javai jamais vu l'avant

exacte je l'ai vu aussi il n'y a pas longtemps sur rouen.
trop la touche...

Old Post Jun-21-2005 14:50  France
Click Here to See the Profile for DjDivaD Click here to Send DjDivaD a Private Message Add DjDivaD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Corry
Vendeur de cuillère...

Registered: Jul 2003

Ici

Remarque, il danse bien ^^

Old Post Jun-22-2005 10:58  France
Click Here to See the Profile for The Corry Click here to Send The Corry a Private Message Visit The Corry's homepage! Add The Corry to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Corry
Vendeur de cuillère...

Registered: Jul 2003

Je suis toujours mdr devant cette photo !!!

cf:lien original

Je ne sais pas trop si ce chat, qui fait des choses avec ses mains, a bien sa place dans ce thread mais il me fait trop rire

Old Post Jul-01-2005 15:12  France
Click Here to See the Profile for The Corry Click here to Send The Corry a Private Message Visit The Corry's homepage! Add The Corry to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

il fait qqchose avec ses mains?
en fait, mon chat s'assoit tjs comme ca, donc ca me surprend meme plus...

Old Post Jul-01-2005 15:54  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
il a des mains ?

là je viens de tomber sur une casquette PSG qu'on m'avait offert y'a quelques années.

Old Post Jul-03-2005 08:43  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
j'ai écouté fun radio hier soir

Old Post Sep-22-2005 18:55  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by d&b
j'ai écouté fun radio hier soir

L'autre jour, lors d'une soirée quelque peu arrosé ( ), on a dansé 'à la que leu leu' de la bande à basile dans les couloirs de l'immeuble
Y'avait d'autres musiques bien aussi : la zoubida de lagaf, les serviettes de patrick sebastien ect ....

Sinon, j'aime bien la photo de aspirator man

Old Post Sep-22-2005 21:50  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

Aller, je me jette aussi à l'eau puisqu'il n'y a pas bcp d'amateur, et que j'ai une perle dans mes dossiers du mois passé

Tashita la fermière

Run baby run !

Old Post Oct-18-2005 12:01 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by Tashita
Aller, je me jette aussi à l'eau puisqu'il n'y a pas bcp d'amateur, et que j'ai une perle dans mes dossiers du mois passé

Tashita la fermière

Faut que je trouve des tofs à poster ici on rigole bien !

Joe Hell > Les photos de ta candidature à Koh Lanta 2006 c'est fait ?

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Oct-18-2005 12:02  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Tape-toi la honte
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId This - 1996 - classic trance tune [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAndy Page - "Serpent" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:36.

Forum Rules: