|
|
|
|
 |
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
|
|
|
Jun-11-2005 19:48
|
|
|
 |
 |
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001
|
|
|
Jun-11-2005 20:02
|
|
|
 |
 |
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001
|
|
|
Jun-12-2005 17:18
|
|
|
 |
 |
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003
|
|
|
Jun-12-2005 19:35
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
Zo, ook weer druk na een zwaar weekend.
Volgensmij ben ik de enige die het niet super vond. Ik weet totaal niet waar het aan lag, maar het was niet mijn avond. Kwam er niet lekker in, en had het niet bijzonder naar mijn zin. Ik baalde er gvd echt van, weet totaal niet waar het door komt. Als ik nu ook alle verhalen verder lees dan baal ik ontzettend. Lijkt wel zoiets als ik vorig jaar ook had bij Sasha in de Powerzone. Happens once a year... en dat was dus deze keer. Mooi kut Rond een uur of 4 zijn Anke en ik naar het station gelopen. Met een kater zegmaar. Dance valley dus maar in de herhaling.
Het was wel heel gezellig om Hitman, Disney, Glanis en Tango weer eens te zien, en verder gezellig even gebabbeld met Lex en Emre. Veel TA'ers bij elkaar is altijd leuk Sido, jij was er niet?? Djeebie, sorry, maar dat biertje krijg je nog Te druk om zo 'effe' te halen 
Veel drukker had het inderdaad niet moeten zijn, maar je kon nog wel oke dansen. Leuk om Onno meteen te herkennen vanaf een afstandje, de stuiterkoning tussen een groot publiek er altijd uit te halen De Melkweg is wel een aardige tent, maar ik had er meer verwachtingen van.
Ook komisch van die Hongaar die speciaal uit Denemarken was gekomen voor Hernan. Vriend van hem werd bij de ingang betrapt op pillen , die hij gewoon in zijn zak had ("Hij verwachtte niet dat er gecontroleerd werd" Sukkel ).
Oh Tijs, wat had jij op btw?
Jun-12-2005 19:37
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 02:50.
Forum Rules: