Man får se sensation white, armin only och massa andra fester. När armin är liten (typ 5år) och massa andra saker.
Gör inte så mycket att den är på holländska, intressant ändå
edit: kolla Dancetrippin Armin Interview (Ocean Diva) som ligger precis under, på engelska
Registered: Dec 2001
finns det ingen som bor i närheten som har lust att erbjuda sig som förfesthållare?
Tycker det jämt blir stojigt och svårt att konversera på uteställen, blir mest jobbigt imo :/
batteries not included.
- dave
Oct-12-2005 13:40
Clearthought
Junior tranceaddict
Registered: Sep 2005
quote:
Originally posted by Vizay
finns det ingen som bor i närheten som har lust att erbjuda sig som förfesthållare?
Tycker det jämt blir stojigt och svårt att konversera på uteställen, blir mest jobbigt imo :/
Håller med. Mycket trevligare att hålla till hos någon så vi kan spela "vår" musik, man lär komma i bättre stämning helt klart!
Oct-12-2005 14:31
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by Clearthought
Håller med. Mycket trevligare att hålla till hos någon så vi kan spela "vår" musik, man lär komma i bättre stämning helt klart!
Jo men folk har kanske inte plats, eller iaf inte jag:/
Originally posted by mr_fisken
Jo men folk har kanske inte plats, eller iaf inte jag:/
Nej det är iofs sant, inte så många som sitter på 4or i sthlms innerstad direkt Vi får se hur många d blir nu när listan fylls på dock. Blir vi "för många" (lite fel uttryck kanske, the more the merrier ) så kör vi på uteställe!
Om ingen sitter på en 4:a nu alltså
Oct-12-2005 15:31
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Braxen
Jag och mina 2 hollywood polare
Vad faen är en Hollywoodpolare?
Oct-12-2005 15:38
Laszlo
The weekend has landed