wou niemand aanvallen hoor, vond alleen de massaalheid waarmee opeens gereageerd werd een beetje opvallend.... ik vond het al een tijdje kinderachtig, maar had gewoon geen zin om er wat van te zeggen, voelde me dus ook niet geroepen om ook te gaan zeggen van: ja, nu Jukx het zegt, wil ik het ook zeggen, Siesto is fout bezig zo!!
maja, zo ben ik, en nogmaals: wil niemand aanvallen (ook de eerste x hier denk ik?? )
___________________
I SUCK MONKEYS IN HELL
|