Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > de pc-problemen thread 2
Pages (55): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
christina

Registered: Jan 2006
batterij is al zeker uitgesloten want die stak telkens ni in toen.
eerst dacht ik aan een vals contact, omdat em telkens uitvalt als ik da stuk aanraak waar de voeding in de pc steekt, ma nu valt em ook gewoon soms uit.
dit is dan weer bijna nooit als de ventilatie blaast, meestal is het vijf minuutjes nadat em opgestart is. mijn ventilatie blaast echter wel precies meer dan vroeger.
het beestje is 1,5 jaar oud ondertussen denk ik, hij was 1.499 euro en is van packard bell...

Old Post Mar-24-2006 11:41  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by christina
eerst dacht ik aan een vals contact, omdat em telkens uitvalt als ik da stuk aanraak waar de voeding in de pc steekt, ma nu valt em ook gewoon soms uit.

Dan zou ik nog steeds aan een slecht contact denken, een juist goed contact kan veranderen naar een net slecht contact oiv temperatuurverandering ook. ->
quote:
nu valt em ook gewoon soms uit.
dit is dan weer bijna nooit als de ventilatie blaast

Dat wordt opereren wss (meestal maar 1j garantie). Heel voorzichtjes openleggen en de stroomdraden volgen, alle contacten checken, en oplossen met soldeerbout (SUPERvoorzichtjes).

Old Post Mar-24-2006 11:48  Europe
Click Here to See the Profile for Belgian Bonzai Click here to Send Belgian Bonzai a Private Message Add Belgian Bonzai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

Registered: Jun 2005

hou het bij een desktop

Old Post Mar-24-2006 11:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina

Registered: Jan 2006
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Dat wordt opereren wss (meestal maar 1j garantie). Heel voorzichtjes openleggen en de stroomdraden volgen, alle contacten checken, en oplossen met soldeerbout (SUPERvoorzichtjes).

owkeeeeej nu iemand vinden da da kan doen voor mij...

Old Post Mar-24-2006 11:52  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

probleempje... hoe krijde muziek van nen ipod Nano naar uwe pc? nerges zo'n optie in i-tunes

Old Post Mar-24-2006 12:11  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by christina
het beestje is 1,5 jaar oud ondertussen denk ik, hij was 1.499 euro en is van packard bell...

Ksnap niet dat Packard Bell nog computers aan de man krijgt. Heb ook een Packard Bell en heb hem ook al mogen binnen doen. Ik kreeg de laptop gewoon niet meer gestart. Viel nog onder garantie, maar toch, zou normaal niet mogen gebeuren hè! PB zit bij mij nu wel in de onderste la!

Kga binnenkort een nieuwe kopen, een Acer, iemand slechte ervaringen mee???

Old Post Mar-24-2006 12:27  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:
Originally posted by Antony
probleempje... hoe krijde muziek van nen ipod Nano naar uwe pc? nerges zo'n optie in i-tunes

Er is een programma'ke yamipod of zoiets die gewoon drag 'n' drop gebruikt. Heb het al geïnstalleerd op m'n pc, maar nog niet gebruikt.
Misschien kan je dat eens proberen, schijnt een vrij goed alternatief te zijn voor itunes...
Denk dat ge dat ergens kunt vinden op de telenet site, of op zdnet.

Old Post Mar-24-2006 12:37  Belgium
Click Here to See the Profile for Lady_LizzY Click here to Send Lady_LizzY a Private Message Add Lady_LizzY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

^ bedankt, zou heel handig zijn

Old Post Mar-24-2006 12:39  Belgium
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

Ff in m'n mails gebladerd, en ben dit trug tegengekomen:

http://breedband.telenet.be/technol...ds/yamipod_0_93

Hopelijk ben je er wat mee.

Old Post Mar-24-2006 13:13  Belgium
Click Here to See the Profile for Lady_LizzY Click here to Send Lady_LizzY a Private Message Add Lady_LizzY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

quote:
daartegenover staat dat je wel probleemloos MP3's van de iPod naar de pc kunt kopiëren.

works for me thx

Old Post Mar-24-2006 15:20  Belgium
Dj LPG
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by diddi
Ksnap niet dat Packard Bell nog computers aan de man krijgt. Heb ook een Packard Bell en heb hem ook al mogen binnen doen. Ik kreeg de laptop gewoon niet meer gestart. Viel nog onder garantie, maar toch, zou normaal niet mogen gebeuren hè! PB zit bij mij nu wel in de onderste la!

Kga binnenkort een nieuwe kopen, een Acer, iemand slechte ervaringen mee???

Ik moet al lang niet meer weten van packard bell en van compaq ook ni!! Elke keer ik daar aan gewerkt heb bleven ze maar problemen geven terwijl andere (niet-merk pc's) perfect deden wat ik wou... Da s gewoon rommel, zeker packard bell.

Met acer heb ik goeie ervaringen, die werken meestal wel degelijk mee Ik denk trouwens dat die nieuwe 2-jaar-garantiewet ook op laptop's enzo toegepast wordt dus da s weer wa meer zekerheid eh

Old Post Mar-24-2006 17:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Dj LPG Click here to Send Dj LPG a Private Message Visit Dj LPG's homepage! Add Dj LPG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

Die Packard-Bells zijn zoooo geïmpregneerd met PB-software; als je zo-een koopt, moet je eerst format c: en dan alles installeren met je eigen software. Doen ze bij de pc-shop ook. Verder werkte die van mij (desktop, lang geleden ze, 6 jaar of zo) wel perfect eigenlijk. Mijn maat heeft een Acer en die heeft daar problemen mee gehad, maar ik ben er wel vrij zeker van dat dat kwam daar zijn... ahum... surfgedrag.

Old Post Mar-24-2006 17:53  Europe
Click Here to See the Profile for Belgian Bonzai Click here to Send Belgian Bonzai a Private Message Add Belgian Bonzai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > de pc-problemen thread 2
Post New Thread    Post A Reply

Pages (55): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance Tune I.D, PVD Set? [2008] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackArmani & Ghost - "Airport" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:50.

Forum Rules: