|
Voila zie die zalige nacht zit er ook weer op. Samen met TOR en 2 goede vrienden afgesproken om samen naar La Rocca af te zakken. In het station van Lier hadden we tevens rendez-vous met Christina (wel bekend vd ASOT chat). Bij het wachten op de bus, nog op 2 Finnen gestoten die bezig waren aan een serieus party weekendje. Vrijdagavond Kyau vs Albert in hun hometown, dan de Asta op zaterdag en dan zondag maar eventjes naar België doorreizen voor Armin. Echt mafketels, maar wél sympathieke mensen. We waren mooi op tijd en konden dus nog optimaal genieten van het Happy Hour, op die éne homo nagelaten die erin slaagde m'n biertje tegen de vlakte te werpen. May he burn in hell. Marko draaide lekkere plaatjes en stil staan werd een steeds groter probleem. Intussen liep de club al aardig vol en toen Armin aan z'n set begon, was 't gezellig druk. Begin van de set sloot goed aan op Marko z'n set, waardoor de overgang niet te groot was. Plaatjes die voorbijkwamen en die ik mij herinner (geen zin om te checken of sommige al genoemd zijn..)
Karen Overton - Your Loving Arms
Sunlounger - White Sand
Matthew Dekay - Timeless
Nic Chagall - Monday Bar
Jonas Steur - Castamara
MIKE - Voices from the inside
en dan ook nog een zooi techy plaatjes (Controlfreak, Metro, ...)
Al bij al een meer dan geslaagde avond! Viel mij wel op dat enorm veel homo's rondliepen daar in La Rocca, niet dat ik homofoob ben, maar 't viel toch wel serieus op.
Bovendien nog op een paar mensen gestoten Mr Canon, FredNova, Elof, Solar1, Jonas, Menno, Davejeeuh, en Kaidreas 
Last edited by speentje on Mar-13-2006 at 19:06
|