Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Politiek
Pages (43): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by domineesje
heb al drie kinderen gebaard (bij deze weet ge dat ik vrouw ben ) en geloof me maar, voor mijn 12de week voelde ik al beweging hoor, als dat geen leven is?

en een hart heeft het ook al! dood je vissen ook?

leer mij maar niks meer over embryo's Een hart heeft het al vanaf de 15e dag

Dat is gewoon geen leven omdat er geen bewustzijn is. De zenuwvezels van het centraal zenuwstelsel zijn niet functioneel! (omdat ze nog niet gemyeliniseerd zijn, moest het u intresseren). De spartelingen van 3 maand oude embryo's zijn louter daar omdat ze door adrenaline en niet-neurale acetylcholine veroorzaakt zijn.

Ge moet ergens een lijn trekken vind ik. Een vrouw die de pil pakt, is die dan ook een moordenaares? Ze zorgt ervoor dat een bevruchte eicel, ook een potentieel leven, zomaar afgevoerd wordt.. nee toch?

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post May-30-2006 13:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by domineesje
heb al drie kinderen gebaard (bij deze weet ge dat ik vrouw ben )

Ge laat da om de haverklap wel in een of andere thread vallen, dus we hebben het nu onderhand al wel door zene

En Jasper: ik zeg ni da homo's geen kinderen kunnen opvoeden, in veel gevallen gaan ze inderdaad meer liefde ontvangen thuis dan van een hetero-koppel. Maar kinderen hebben in mijn ogen nood aan zowel een vaderfiguur als een moederfiguur. En zoals ik al aanhaalde, die kinderen zullen gepest worden, en pesten kan enorm traumatisch zijn voor een kind.

In mijn ogen is het gewoon niet normaal. Er is een reden waarom er man en vrouw nodig zijn om een kind te maken he. Geen twee venten, geen twee vrouwen.

Old Post May-30-2006 13:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

^dat is nu net het triestige eraan: die kinderen zullen inderdaad gepest worden, maar daar kunnen die adoptie-ouders toch niks aan doen? dan is het toch de taak van andere ouders om tegen hun kinderen te zeggen dat ze dat kind niet mogen pesten omdat het 2 mamas heeft of zo

En over vader/moederfiguren: in van die lesbische relaties kunt ge toch duidelijk zien wie de "man" en wie de "vrouw" is?

ik vind deze politieke topic trouwens best leuk, een beetje discussie van tijd tot tijd kan nooit kwaad

Old Post May-30-2006 13:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004

quote:
Originally posted by Bertn
in van die lesbische relaties kunt ge toch duidelijk zien wie de "man" en wie de "vrouw" is?

*watches re-runs of Peking Express*

FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA
JIMS!

Old Post May-30-2006 14:05 
Click Here to See the Profile for mellow_head Click here to Send mellow_head a Private Message Add mellow_head to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Synthesia
Yeps, morgen verder

Dark-Apostle, zit toch niet te muggeziften over het woord 'onnatuurlijk' dat ik gebruik. Het is gewoon niet normaal in de natuur dat 2 vaders of 2 moeders een kind kunnen maken en daarvoor normaal gezien ook niet kunnen hebben - en dat is een feit dat niemand toch kan ontkennen.

Bij adopteren speelt opvoeding een rol niet hoe het kind gefabriceerd wordt.

Old Post May-30-2006 14:12  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

Oh en btw ik zou liever hebben dat mijne kleine homo/lesbisch is dan dat hij/zij een junkie of crimineel wordt. Ik moet wel toegeven dat ik even zal moeten slikken (...zieke mensen...) als ik dat de eerste keer hoor van hem/haar.
Biseksueel daarentegen zou ik liever niet hebben. De paar "biseksueele" mensen die ik in mijn leven been tegengekomen waren eerder mensen die interesant wilden doen en eerder in de zin dachten van "sex met man of vrouw" dan "houden van een man of vrouw" en ik hoop mijn kinderen toch meer waarden te kunnen meegeven dan "ge moe poepen me alles da wa boejeert!!!!"

Old Post May-30-2006 14:23  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devil_Dante
Junior tranceaddict

Registered: Feb 2006

Ik weet eigenlijk weinig/niet veel van politiek, maar is de VB geen voorstander om stempelgeld af te schaffen? Als dat zou gebeuren zouden er echt rellen uitbreken. VB heeft enkele goede punten (zoals integratie, "royalty", etc), maar deze punten blijken volgens mij niet van essentieel belang te zijn. Ook denk ik dat de VB meer slechte punten heeft dan goede. En hun goede punten zijn slechts gebaseerd op de tekorten van de huidige regering om zo wat stemmers aan te trekken.

Ik ben wat nieuwsgierig hoe de VB hun beleid zullen gaan uitvoeren ALS ze aan de macht komen, want ze krijgen steeds meer stemmen. Mijn stem gaat naar CD&V of NVA, misschien wat dom van mij omdat ik weinig of niets weet van hun plannen. Maar de VLD is helemaal uit de bocht... volgens mij laat die spaarpot (Verhofstad) zich te veel commanderen door die walen.

Old Post May-30-2006 20:22  Belgium
Click Here to See the Profile for Devil_Dante Click here to Send Devil_Dante a Private Message Add Devil_Dante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

in verband met de adoptie van kinderen door homosexuelen heb ik de volgende mening: kben er zelf niet absoluut tegen, maar kdenk dat het voor de moment eigenlijk nog een beetje te vroeg was om het toe te laten. Er waren toch nog behoorlijk wat tegenkantingen van de publieke opinie (toen het topic nog 'hot' was), bepaalde groeperingen hadden hun twijfels en ook bij de goedkeuring van de wet was duidelijk te merken dat er veel verdeeldheid was (slechts goedgekeurd met een kleine meerderheid, 1 stem meen ik). Je kan dus zeker stellen dat niet de hele maatchappij erachter staat. Ik verwacht geen heksenjacht, maar pesterijen door kinderen (mss zelfs door ouders?) zie ik wel gebeuren. Vooral voor die kinderen zal het dan moeilijk zijn om mee om te gaan ...

Persoonlijk ken ik wel enkele homo's (niet van die nichterige types), en dat zijn zeker vriendelijke mensen die kunnen liefhebben en op dat vlak niet verschillen van de modale hetero. Wat mij echter wel opvalt is dat die homo's vrij 'open' zijn over hun sexuele leven, meer dan hetero's vind ik persoonlijk. Kheb dus al vrij straffe verhalen gehoord ... Verder is mij ook al opgevallen, en dat geven die homo's trouwens zelf ook toe, dat ze vrij oppervlakkig zijn en dat dit wel iets is dat vaker voortkomt in het homomilieu. Ik heb er dan ook mijn bedenkingen bij als deze homo's ooit een kind zouden moeten opvoeden, hen waarden en normen zouden moeten meegeven ... zeker op sexueel vlak zie ik ze daar niet echt toe in staat, nu zeker niet, mss wel in de toekomst (maar dan zou dat van hun kant uit wel vrij hyprocriet zijn).

Ik wil hier nog aan toevoegen dat ik zeker niet wil veralgemenen, en ook geen homo's wil beledigen. Ik maak enkel een vaststelling over de aantal homo's die ik ken (en die elkaar trouwens niet kennen) en spreek dan ook over hen.

Old Post May-30-2006 21:18  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Al dat gezever over de zogenaamde "natuurlijkheid" van de zaak leidt gewoon de aandacht af van de sociale realiteit en verblindt mensen voor het feit dat die realiteit helemaal niet zo zwart-wit is als ze wel willen geloven. Ik wil ook niet generaliseren, maar ik denk dat het merendeel van de homoseksuele koppels hun kinderen met meer liefde en zorg zullen opvoeden dan de gemiddelde man die geen poot uitsteekt in het huishouden en op wekelijkse basis zijn vrouw afblaft en haar de occasionele oorveeg geeft. Met al die scheidingen tegenwoordig, denk je dat een kind daar dan beter mee af is? Het is bijna vanzelfsprekend geworden dat mensen uit elkaar gaan als het even niet botert, en dat heeft anders ook wel fameus veel invloed op een kind hoor. Wat leren die over menselijke waarden en opvoeding dan? Het zal niet veel minder slecht zijn dan de dingen die ze zogezegd van homokoppels zouden aanleren hoor!

Volledig mee eens. Een kinderwens komt bij homofielen tenslotte niet zomaar uit de lucht gevallen, er is een gegronde en vooral oprechte aanleiding.

Waar Tiger zijn vergelijking met een één-benig kind vandaan haalt, weet ik trouwens niet maar een correcte vergelijking kunnen we het in ieder geval niet noemen, omdat hij concrete en fysische mankementen door elkaar haalt met abstracte en psychologische zaken die hij zonder enige basis als mankement bestempelt.

Old Post May-30-2006 21:22  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by TOR
Waar Tiger zijn vergelijking met een één-benig kind vandaan haalt, weet ik trouwens niet maar een correcte vergelijking kunnen we het in ieder geval niet noemen, omdat hij concrete en fysische mankementen door elkaar haalt met abstracte en psychologische zaken die hij zonder enige basis als mankement bestempelt.

Zoveel pseudo-wetenschappelijke woorden in 1 zin zeg... dat zal ik even moeten bijduiden. Het gaat hem gewoon over het feit dat ge als ouder niet zomaar het recht hebt om vrijheden van uuw kinderen te beperken.
Simpel gezegd: we zijn het er allemaal over eens dat homo's nog niet 100% getolereerd worden in onze mpij? Ja? Wel, dan bezwaart gij hoedanook het kind met sociale nadelen door het te plaatsen bij een homo koppel. En laat mij duidelijk zijn, het kan mij geen reet schelen wat ouders in hun bed al dan niet met elkaar doen, ik vind gewoon niet dat ge het recht hebt om het kind daarmee te bezwaren.

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post May-30-2006 22:03  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Tiger777
we zijn het er allemaal over eens dat homo's nog niet 100% getolereerd worden in onze mpij?

tja so? Wie wordt er wel 100% getollereerd? Homo koppels die willen adopteren zullen zoiezo al zeker geschikt zijn. Wie weet wat voor een screening ondergaan ze niet? Het is al moeilijk als hetero koppel om een kind te adopteren. Binnenkort mogen rokende, dikke mensen ook geen kinderen krijgen. Je kan het in het oneindige trekken.

Ik verschiet er nog van dat hier zo conservatief gedacht wordt door sommigen. En jullie weten toch welke de meest conservatieve partij is in Vlaanderen?

Old Post May-30-2006 22:33  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by djcresto
tja so? Wie wordt er wel 100% getollereerd? Homo koppels die willen adopteren zullen zoiezo al zeker geschikt zijn. Wie weet wat voor een screening ondergaan ze niet? Het is al moeilijk als hetero koppel om een kind te adopteren. Binnenkort mogen rokende, dikke mensen ook geen kinderen krijgen. Je kan het in het oneindige trekken.

Ik verschiet er nog van dat hier zo conservatief gedacht wordt door sommigen. En jullie weten toch welke de meest conservatieve partij is in Vlaanderen?

CD&V?

Old Post May-30-2006 22:39  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Politiek
Post New Thread    Post A Reply

Pages (43): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[Trance] In johan gielen set [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUltra Vibe - "Choose Freedom" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:00.

Forum Rules: