Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ?
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

aan bovenstaande heb ik dus nix toe te voegen

ready to GOOOOOOOOO

dubbink heeft trouwes met die lompe poten van um in de trein vakkundig een afvalbak in de trein op de kop getrapt... sukkel

en dr. kuipers heeft de hmh blij gemaakt door een biljet van 50 euro in de muntautomaat te stoppen die dus niet wisselt

Hard = goed

Old Post Apr-29-2002 20:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
Thumbs up

Hey partypeople! ik ben nu ook lekker aanwezig hier in de HMH! en wat een sfeer! dat is het eerste wat me opviel! zo onwijs gezellig! ik sta nu te wachten op Tijs08 die faalhaas is weer eens te laat!

Ik ben Petrus & THC en KW & RD & Dr. Kuipers & Donna en gekke Dj RV al tegen komen maar nu ga ik op zoek naar Remy D en Glaniskanis en Little Theseus want daar MOET ik vanavond ook helemaal los mee gaan! hahahahaha okay tot morgen!

Sasha!

Old Post Apr-29-2002 21:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001

Thread is tot party review thread gedoopt

eem kieken hoe dit gaat jongens

NOu succes

en feestze nog (Y)

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Apr-29-2002 22:36 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

hi there hier nog een post vanuit de hmh
(tis een wonder dat ik nog kan typen )
ben dus de meeting misgelopen, kwam er in de garage van de hmh achter dat de kaartjes van tij08 en mij nog in rdam lagen.....

was dus wat je noemt KUTKUTKUT!!!!!!!
ben weer terug gereden en was om ongeveer 2 uur binnen.
ban nu te wazig om te dansen en te actief om op de tribune te zitten

verder feestje is MEEEEEESTERLIJK!!!!!!!

cu 2morrow
laterzzz

Old Post Apr-30-2002 01:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

quote:
ben dus de meeting misgelopen, kwam er in de garage van de hmh achter dat de kaartjes van tij08 en mij nog in rdam lagen.....

Dat is echt erg man. Maar toch nog minder erg dan helemaal niet gaan (zoals deze jongen....)

Old Post Apr-30-2002 06:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

blub ik ben moe zeg
kga maar is slapen - zit me enorm af te vragen waarom ik ook alweer achter de pc ben gekropen
oja hehe, nou het was echt een topfeestje.
En dan ga ik nu proberen die 2 meter naar mn bed toe af te leggen.

www.balticbastian.com/

Old Post Apr-30-2002 07:13  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

Het was echt een super feest!!!!

Ik heb me zwaar goed vermaakt! En de nacht is zo fokking snel gegaan!
Ik weet de helft niet meer! :P

Nou ik gaat me mand in, want ik ben echt super super super rot!!!!

whehe

Laters!

Old Post Apr-30-2002 07:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Evil_E
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2001

Ben net terug uit Eindhoven, eerste keer een groot feest.

Wel wat moe in de benen op het laatst.

Jean bijna niets van gehoord
Daarna Judge Jules, die niet echt lekkere muziek draaide. Gevolgd door Dave Seaman, die niet het type muziek draait waar ik van hou, maar dat was van te voren al aan te zien komen.

Vervolgens Marco V, DJ Astrid en als laatste Yves, die allemaal zeer lekker draaiden, alleen Astrid en Yves, allebei Futurbreeze, allebei Lethal Industry. Dit terwijl ze naar elkaar kwamen, konden ze dit niet iets beter afstemmen.

Om half 7 weggegaan, was echt te moe, vooral in de benen, lichaam wilde nog wel, maar benen hielden het niet meer.

Al met al een zeer goeie eerste ervaring, en nu al zin aan meer.

Minpuntje:
De hele vloer lag onder de bekers/e.d. is daar niet iets op te vinden.

Zijn er nog mensen die zich geergerd hebben aan het : BOERUHH.
Vond het zelf best irritant.

Old Post Apr-30-2002 07:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Evil_E Click here to Send Evil_E a Private Message Add Evil_E to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

Registered: Jan 2001
Qontact Verslaggie

Whehehehe
*klikt*
sow eem die livesets downloadn
ja was dus wel eem bruutjes enzo.org ben nu nog helemaal vertieft achter me PCtje... ondertussah nagenietend van een supercoole avond
Heb iedereen wel ff gezien enzo whehe dussuh was klasse
HAd nog zon fat stoere gayroze armband gekocht met van die spikies (zoals ut haar van LTheseus weejewel) wantuh ik dacht dat lijkt best wel op een backstage pas
Dus ik die spikies eraf gebeten en dat ding om me arm gedaan en vol zelfvertrouwen backstage gelopen
Werkte ook nog (Y)!
Niemand had wat door en ik stond daaro uit me plaatje te gaan terwijl Ferry Corsten zn setje afmaakte
Daarna ff met de meester himself geluld, die overigens heeel rielex was
Heb um natuurlijk gevraagd hoe ut zat met Gouryella - Ligaya... dus hij legde ff uit wat ie ermee van plan was
Armin vertelde btw dat hij gevraagd was als co-producent wattie geweigerd heeft omdat het "iets van Tijs is" daar wilde ie niet aan komen
Maarruh om ff bij Ligaya te blijven... het wordt dus een plaatje in de stijl van Tenshi maar dan met een Barber's Adagio For Strings feel eraan
Zo omschreef Ferry het dus
En ik vroeg wanneer ie uitkwam en ze waren dus van plan om um deze zomer!! al te releasen... dat wil waarschijnlijk zeggen op promo, want daarna vroeg ik hoe het dan zat met Eon voor in de winkel
Zei ie die is al uit... ik zeg ja een groene Tsunami maar dies toch alleen op promo... ik had gelijk, wantuh ze wilden misschien die naam ook veranderen in Ferry Corsten
Maarja das allemaal nog zeer geheim
Wel fat dak zo door kon lopen (vonk wel stoer van mezelf) (nu moeten jullie dus ff zeggen dat het ook stoer van me was voel ik me ook weer tof)

Ennuhhhh ik wil nog ff zeggen dat ik Petrus bijna tegen de grond had met een onverwachte move vanuit extreem rechts die ie dus wel wist te ontwijken

Over de muziek ook nog ff
Die was opper-uber-extreem(en meer termen) fat (Y)
Jules was meesterlijk, Ferry wie immer ook, Armin bracht sfeertje erin, daarna dus Jules die zoals eerder gezegd elite was.. en afsluiter was de opperlompe Marco V die er een waar stampfestijn van maakte
Eindhoven eat your heart out!

Oh ja P.S.
Het was brutalistisch

P.S. 2
Yarnie post hier de tracklist die ie met een pennetje enzo heeft bijgehouden de hele avond

Jongens, dit was Glanis en ik groet je

Greetz,
Glaniskanis

Old Post Apr-30-2002 07:56 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001
King QONTACT PARTREPORT!!!

OMG

Wat een superfeest zeg!!!

Ben weer terug in Almere bij vriend van me, straks nog ff Amsterdam in als het weer een beetje relaxed is...

Zal maar eens ff mijn partyreport gaan typen (ben toch veels te wakker )
Ik kwam bij familie vandaan uit Middelburg, dus eerst 3 uur in de trein naar Amsterdam, daarna met die kameraad naar zijn huis in Almere.
Daar ff pizzatje eten, ff douchen en treintje naar Duivendrecht pakken. Had met Kolkiewolkie en Ruben_Dubbink op Bijlmer afgesproken, maar dit ging iets sneller en de trein naar Bijlmer had ik gemist
Ikke KW bellen, neemt die lul de behanger telkens niet op.
Sta ik eindelijk bij Bijlmer, neemt ie eindelijk z'n telefoon op.
Bleek ie 50 m van me vandana te staan
Toen met z'n 3en naar HMH gelopen, eenmaal binnen eerst ff jassen op hangen, ik denk zal wel weer 2 euro zijn, WTF gratis!
Daarna maar ff afwateren, WTF alweer gratis
Goeie service daar in HMH...
Daarna eerst ff richting meetingpoint gelopen, toen de zaal beetje verkennen, munt halen, staan bij de muntenautomaat Mido en Remy D al.
Ik pleur maar ff 50 euro in dat ding, leek wel alsof ik de jackpot had gewonnen
Maar ff een zooi muntjes verkocht aan KW en nog zon gast.
Had er ipv 50 nog 15...
Daarna weer ff de zaal in waar Dave Seamann inmiddels draaide, best relaxed, maar beetje eentonig, maar als opwarmertje zeker wel goed.
Maar eens ff richting Twix Talentroom gelopen, draaide ene DJ Flowtation, klonk zekerz wel aardig.
Weer eens ff afwateren, PartyHardy gemeet, daarna terug naar Dave, kwamen Petrus en Remy D aangelopen. Daar ff mee geouwehoert.
Na Seaman draaide Astrid echt lekker, bij Lethal Indusrty ging iedereen echt helemaal los (eindelijk eens de Original Mix ipv Radio Edit in lokale boerenneuktent... ), We Know What You Did kwam nog voorbij, net zoals Twinkle en themsong Starfever (kan hem nog nie vinden op AG, is ie nog nie gereleased???)
Rond uurtje of kwart voor 1 richting meetingpoint gelopen, wij waren de eerste, al snel kwam PartyHardy, en ook een hele zooi andere, oa. Little Theseus (die vriendin van jou is lekker... ), Donna kwam ik ook vrij snel tegen, ff kijken wie ik nog meer tegenkwam, Smirnoff (zonder zn Smirnoff Ice...), Tijs08, Jappio, Glaniskanis, Yarnie, Petrus, en nog veel meer, maar kan ff nie op nog meer namen komen. Ik mistte eieregooie wel eigenlijk, wou die gast zo graag spreken over zn nick, WTF slaat dat op man , eieregooie
Onder de meeting draaide Ferry nog zn Awakenig remix, en later ook nog Tranzy State Of Mind en Punk. Ik vond Ferry eigenlijk beetje tegenvallen, had er meer van verwacht.
Daarna kwam Armin, wat een super relaxed trancy setje zeg..., heerlijk dat ie Deep Sonar - Solar Factor draaide, wat een bruut nummer is dat zeg..., kan eigenlijk verder geen nummertje verzinnen die Armin verder draaide, had gehoopt op Dallas 4 pm (draaide ie ook in zn laatste In State Of Trance)
Die had ik wel heel graag gehoord daar in HMH.
Na Armin kwam Judge, OMG wat een set, heerlijk uplifting met als hoogtepunten Punk (Cosmic Gate Remix) em The First Rebirth (Liquid Overdose Remix) en natuurlijk can U Dig It
Toen kwam Marco V.............................................................................................................................
Had wel wat setjes van hem gehoord en snapte eigenlijk niet waarom ie staat geboekt voor Sensation Black.
Maar das nu wel anders zeg.
Dit was echt de man van de avond...
Heerlijke set, alle stijlen in 1 set, Trance, Techno, Hardstyle, Progressive.
Ik kwam binnen met GODD, daarna nog de volgende nummers gehoord The Mutalisk, MIlla, Atlanta 02022002, Simulated en heel veel vette hardstyle nummers.
Kolkiewolkie en Ruben_Dubbink moesten om 6.30 weg, zwakzwak, had een treintje later gepakt man, ben je uurtje later thuis: SO WHAT!!!
Maar goed ik zat er nie heel erg mee hoor, heb me die laatste 40 minuutjes ook wel vermaakt hoor...
En jullie heb de knaller echt gemist hoor heren

KAI TRACID - TRANCE AND ACID (DERB REMIX)!!! --> zie sig.

OMG zo vreselijk stampen was dat!!!

Daarna jas gehaald, ff posterje van Q-Dance van de muur gerukt

En heel gezellig in mn eentje richting Duivendrecht gelopen, om uiteindelijk rond half 9 in Almere aan te komen.
Niet echt moe nu eigenlijk, straks Adam nog ff.

Al met al was dit echt een gruwelijk vet feest!!!
Zo heerlijk opbouwend, met van progressive naar vette hardstyle, kan haast nie beter (ja alleen hardstyle )
Ik zal ff de DJ's in volgorde setten zoals ik de sets vond.

1. Marco V (alle stijlen bij elkaar :eek
2. Judge Jules (heerlijk uplifting)
3. Armin van Buuren (lekker trancy)
4. DJ Astrid (heerlijk spacen, en wat een teiten )
5. Ferry Corsten (viel dus beetje tegen, wel veel lekkere trance platen)
6. Dave Seaman (alleen als opwarmertje leuk)

Dat MCen er tussendoor was trouwens best wel vet gedaan...

Was trouwens ook eerste keer voor mij in HMH, tering jantje wat een goed geluid zeg!!!

Geef dit feest een 9,5 (een 10 kan niet, want een feest kan altijd nog beter...)

Oja next party: Qlubtempo also @ HMH!!! --> bruut stampen!!!

Gaat nu maar eens douchen en tosti eten...

Oja wie gaat er over mijn message length heen: 5178

Old Post Apr-30-2002 08:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

ONGEFUCKINGLOFELIJK GEK!!! vanaf het moment dat ik binnenkwam tot het einde zuuuuuuuuuuulkkkkkkeeeeeeeee relaxte muziiieeeek
ik hoop dat mn fototjes gelukt zijn

meteen maar ff mn report:

Dordrecht 20:30
mn pa lief aangekeken en die wil me wel ff naar et station brenge + sochtends ook weer ophalen dus wij naar lindsey crosse, opgehaald rijden de straat uit...John: "lin, heb je je kaartje?" lin: "oooh neee" mn pa met 50km/u achteruit, kaartje opgepikt en naar et station blazen ruim op tijd voor de trein van 21:13 (21:00 ware we der)

trein/stations 21:00-22:56
kaartjes gehaald, wat red bull en hup in de trein...de vermoeidheid sloeg al goed aan en ik vroeg me af of ik dit wel zou overleven in de trein nog oudklasgenoot tegengekomen en verder nix bijzonders eigenlijk:P

in de rij....23:00-23:??
beetje rot...in de rij staan, had ik nog nooit meegemaakt maar goed duurde niet extreem lang en et was droog gelukkig kreeg ik mn fototoestel mee naar binnen (was mn grootste zorg hehehe) en jammer dat ik mn kaartje niet mocht houden:/ altijd een leuk aandenken
garderobe was GRATIS, zeer goed meteen ff muntjes gehaald bij binnenkomst.

dj astrid 23:30
voor ons de eerste set van de avond en meteen heel goed naar mijn idee, vond et vooral relax toen twinkle voorbij kwam echt druk was et nog niet dus ik had lekker de ruimte om half 1 ff wat rondgelopen door de hmh, nog wat fotos gemaakt, eten gehaald en precies om 1 uur ff de qontact anthem meegemaakt..veet!!!!

ferry 1:00
toen kwam dus ferry, en hier had ik et meest naar uitgekeke, want ik had em nog nooit hore draaien.. en tering ik heb wat gemist zeg, wat een fucking goeie set!!!!!! jammer dat we rond 2en een beetje vertyfd waren, moeste we ff uitruste op die tribune boven, groot +punt ook

armin/judge jules 2:30
weer op tijd benee voor armin ook een hele relaxte set...kan me er alleen niet echt veel meer van herinnere, weet alleen nog dat ik lekker uit mn dak ging we zijnergens weer ff boven gaan zitten, toen weer naar benee, en tegen het einde van judge jules nog ff pizza gehaald en die ff boven opgegete....ik kan me echt niet meer herinneren hoe we dat nou precies gedaan hebben eigenlijk...heheh korte termijn geheugen is ook nie meer wat et geweest was :P

marco v 5:35
nou de pizza was op en marco v begon meteen naar benee en teeeeeeering wat een KNALLENDE set, heb tot kwart voor 7 non stop lopen stampen ik kon echt geeneen nummer maar ze waren allemaal goed...twee kan ik me nog wel goed herinneren, een harde versie van cafe del mar en een nummer wat ik op the prodigy - no good vond lijken

aan alle leuke dingen komt een eind en een lange treinreis...6.45 om kwart voor 7 gingen we onze jasse halen en naar et station lope...om 5 over 7 de trein naar A'dam CS, en derna met de intercity back home..:S dit keer eens geen vertraging!! hulde voor de NS ergens tussen den haag en rotterdam werde we nog wakker geschopt door de conducteur en ons kaartje was nie goed..we hadde een retour omdat we geen weekendretour konde kope (DUH het was ook geen weekend, maar dat wiste we ff nie:S:P), maar die was dus van gisteren en dus vandaag nie meer geldig...naja hij matste ons voor deze keer, met de boodschap volgende keer beter op te letten "ja meneer, bedankt meneer" hulde voor deze conducteur

om kwart voor 9 stond mn pa weer op et station om ons op te halen (lief he? ) en nu zit ik mn report te typen en ff bij te komen...hulde voor q-dance, QONTACT FUCKING RULES

oh ja, 1 minpuntje...waarom krijg je geen dopje bij je flesje water van 4 muntjes??!?!?! loop je de hele avond met een open flesje te zeulen...en het excuus voor de veiligheid zuigt..net of ik met een vol flesje iedereen op zn harses ga slaan ofzo maar ja.. het was een zeer geslaagd feest...kheb trouwens geen TA gezien....misschien dat er mensen zijn die ons gezien hebbe? :P ik had een witte broek+oranje shirtje+grijze nike schoenen aan en lindsey had ongeveer etzelfde maar dan andere schoenen

nou weltruste mensen tot de volgende qontact
mzzzzls

John

ta-forum-members midi site

Old Post Apr-30-2002 08:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Jezus wat een inspiratie.. Ben net thuis, en dus wel tamelijk dood (jaja partyhardy, zelfs met alcohol moet je er op een gegeven moment aan geloven ) Ik vond het verders echt een topavond, heel veel ta-ers ontmoet, heel gezellig overigens .. Maar mn partyreport komt ooit nog wel is als ik wakker ben.. (ik gok over een uurtje of 10, dus Tiesto in Eindhoven ga ik ook missen *zucht*)

Later mensen!!

[edit] waarom is lex nie online?? hehe»» (ik d8 dat je nie ging slapen jong!! ) [/edit]

[edit2] Owww daar issie al haha.. d8 wel dat ie nog strak stond [/edit2]

Last edited by Jappio on Apr-30-2002 at 08:45

Old Post Apr-30-2002 08:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this track from 99 or 00 (played by ferry back in the day) [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMark Van Dale vs Bryan Ferry - Love Slave [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:51.

Forum Rules: