 |
|
|
|
 |
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
|
|
|
Apr-29-2002 21:41
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Evil_E
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2001
Location: Enschede/Zwolle, The Netherlands
|
|
|
Ben net terug uit Eindhoven, eerste keer een groot feest.
Wel wat moe in de benen op het laatst.
Jean bijna niets van gehoord 
Daarna Judge Jules, die niet echt lekkere muziek draaide. Gevolgd door Dave Seaman, die niet het type muziek draait waar ik van hou, maar dat was van te voren al aan te zien komen.
Vervolgens Marco V, DJ Astrid en als laatste Yves, die allemaal zeer lekker draaiden, alleen Astrid en Yves, allebei Futurbreeze, allebei Lethal Industry. Dit terwijl ze naar elkaar kwamen, konden ze dit niet iets beter afstemmen.
Om half 7 weggegaan, was echt te moe, vooral in de benen, lichaam wilde nog wel, maar benen hielden het niet meer.
Al met al een zeer goeie eerste ervaring, en nu al zin aan meer.
Minpuntje:
De hele vloer lag onder de bekers/e.d. is daar niet iets op te vinden.
Zijn er nog mensen die zich geergerd hebben aan het : BOERUHH.
Vond het zelf best irritant.
|
|
Apr-30-2002 07:43
|
|
|
 |
 |
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands
|
|
|
Apr-30-2002 07:56
|
|
|
 |
 |
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001
Location: Lochem, Netherlands
|
|
QONTACT PARTREPORT!!!
OMG 
Wat een superfeest zeg!!!
Ben weer terug in Almere bij vriend van me, straks nog ff Amsterdam in als het weer een beetje relaxed is...
Zal maar eens ff mijn partyreport gaan typen (ben toch veels te wakker )
Ik kwam bij familie vandaan uit Middelburg, dus eerst 3 uur in de trein naar Amsterdam, daarna met die kameraad naar zijn huis in Almere.
Daar ff pizzatje eten, ff douchen en treintje naar Duivendrecht pakken. Had met Kolkiewolkie en Ruben_Dubbink op Bijlmer afgesproken, maar dit ging iets sneller en de trein naar Bijlmer had ik gemist 
Ikke KW bellen, neemt die lul de behanger telkens niet op.
Sta ik eindelijk bij Bijlmer, neemt ie eindelijk z'n telefoon op.
Bleek ie 50 m van me vandana te staan 
Toen met z'n 3en naar HMH gelopen, eenmaal binnen eerst ff jassen op hangen, ik denk zal wel weer 2 euro zijn, WTF gratis! 
Daarna maar ff afwateren, WTF alweer gratis 
Goeie service daar in HMH...
Daarna eerst ff richting meetingpoint gelopen, toen de zaal beetje verkennen, munt halen, staan bij de muntenautomaat Mido en Remy D al.
Ik pleur maar ff 50 euro in dat ding, leek wel alsof ik de jackpot had gewonnen 
Maar ff een zooi muntjes verkocht aan KW en nog zon gast.
Had er ipv 50 nog 15...
Daarna weer ff de zaal in waar Dave Seamann inmiddels draaide, best relaxed, maar beetje eentonig, maar als opwarmertje zeker wel goed.
Maar eens ff richting Twix Talentroom gelopen, draaide ene DJ Flowtation, klonk zekerz wel aardig.
Weer eens ff afwateren, PartyHardy gemeet, daarna terug naar Dave, kwamen Petrus en Remy D aangelopen. Daar ff mee geouwehoert.
Na Seaman draaide Astrid echt lekker, bij Lethal Indusrty ging iedereen echt helemaal los (eindelijk eens de Original Mix ipv Radio Edit in lokale boerenneuktent... ), We Know What You Did kwam nog voorbij, net zoals Twinkle en themsong Starfever (kan hem nog nie vinden op AG, is ie nog nie gereleased???)
Rond uurtje of kwart voor 1 richting meetingpoint gelopen, wij waren de eerste, al snel kwam PartyHardy, en ook een hele zooi andere, oa. Little Theseus (die vriendin van jou is lekker... ), Donna kwam ik ook vrij snel tegen, ff kijken wie ik nog meer tegenkwam, Smirnoff (zonder zn Smirnoff Ice...), Tijs08, Jappio, Glaniskanis, Yarnie, Petrus, en nog veel meer, maar kan ff nie op nog meer namen komen. Ik mistte eieregooie wel eigenlijk, wou die gast zo graag spreken over zn nick, WTF slaat dat op man , eieregooie 
Onder de meeting draaide Ferry nog zn Awakenig remix, en later ook nog Tranzy State Of Mind en Punk. Ik vond Ferry eigenlijk beetje tegenvallen, had er meer van verwacht.
Daarna kwam Armin, wat een super relaxed trancy setje zeg..., heerlijk dat ie Deep Sonar - Solar Factor draaide, wat een bruut nummer is dat zeg..., kan eigenlijk verder geen nummertje verzinnen die Armin verder draaide, had gehoopt op Dallas 4 pm (draaide ie ook in zn laatste In State Of Trance)
Die had ik wel heel graag gehoord daar in HMH.
Na Armin kwam Judge, OMG wat een set, heerlijk uplifting met als hoogtepunten Punk (Cosmic Gate Remix) em The First Rebirth (Liquid Overdose Remix) en natuurlijk can U Dig It
Toen kwam Marco V.............................................................................................................................
Had wel wat setjes van hem gehoord en snapte eigenlijk niet waarom ie staat geboekt voor Sensation Black.
Maar das nu wel anders zeg.
Dit was echt de man van de avond...
Heerlijke set, alle stijlen in 1 set, Trance, Techno, Hardstyle, Progressive.
Ik kwam binnen met GODD, daarna nog de volgende nummers gehoord The Mutalisk, MIlla, Atlanta 02022002, Simulated en heel veel vette hardstyle nummers.
Kolkiewolkie en Ruben_Dubbink moesten om 6.30 weg, zwakzwak, had een treintje later gepakt man, ben je uurtje later thuis: SO WHAT!!!
Maar goed ik zat er nie heel erg mee hoor, heb me die laatste 40 minuutjes ook wel vermaakt hoor...
En jullie heb de knaller echt gemist hoor heren
KAI TRACID - TRANCE AND ACID (DERB REMIX)!!! --> zie sig. 
OMG zo vreselijk stampen was dat!!!
Daarna jas gehaald, ff posterje van Q-Dance van de muur gerukt 
En heel gezellig in mn eentje richting Duivendrecht gelopen, om uiteindelijk rond half 9 in Almere aan te komen.
Niet echt moe nu eigenlijk, straks Adam nog ff.
Al met al was dit echt een gruwelijk vet feest!!!
Zo heerlijk opbouwend, met van progressive naar vette hardstyle, kan haast nie beter (ja alleen hardstyle )
Ik zal ff de DJ's in volgorde setten zoals ik de sets vond.
1. Marco V (alle stijlen bij elkaar :eek
2. Judge Jules (heerlijk uplifting)
3. Armin van Buuren (lekker trancy)
4. DJ Astrid (heerlijk spacen, en wat een teiten )
5. Ferry Corsten (viel dus beetje tegen, wel veel lekkere trance platen)
6. Dave Seaman (alleen als opwarmertje leuk)
Dat MCen er tussendoor was trouwens best wel vet gedaan...
Was trouwens ook eerste keer voor mij in HMH, tering jantje wat een goed geluid zeg!!!
Geef dit feest een 9,5 (een 10 kan niet, want een feest kan altijd nog beter...)
Oja next party: Qlubtempo also @ HMH!!! --> bruut stampen!!!
Gaat nu maar eens douchen en tosti eten...
Oja wie gaat er over mijn message length heen: 5178 
|
|
Apr-30-2002 08:12
|
|
|
 |
 |
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
|
|
|
ONGEFUCKINGLOFELIJK GEK!!! vanaf het moment dat ik binnenkwam tot het einde zuuuuuuuuuuulkkkkkkeeeeeeeee relaxte muziiieeeek 
ik hoop dat mn fototjes gelukt zijn
meteen maar ff mn report:
Dordrecht 20:30
mn pa lief aangekeken en die wil me wel ff naar et station brenge + sochtends ook weer ophalen dus wij naar lindsey crosse, opgehaald rijden de straat uit...John: "lin, heb je je kaartje?" lin: "oooh neee" mn pa met 50km/u achteruit, kaartje opgepikt en naar et station blazen ruim op tijd voor de trein van 21:13 (21:00 ware we der)
trein/stations 21:00-22:56
kaartjes gehaald, wat red bull en hup in de trein...de vermoeidheid sloeg al goed aan en ik vroeg me af of ik dit wel zou overleven in de trein nog oudklasgenoot tegengekomen en verder nix bijzonders eigenlijk:P
in de rij....23:00-23:??
beetje rot...in de rij staan, had ik nog nooit meegemaakt maar goed duurde niet extreem lang en et was droog gelukkig kreeg ik mn fototoestel mee naar binnen (was mn grootste zorg hehehe) en jammer dat ik mn kaartje niet mocht houden:/ altijd een leuk aandenken
garderobe was GRATIS, zeer goed meteen ff muntjes gehaald bij binnenkomst.
dj astrid 23:30
voor ons de eerste set van de avond en meteen heel goed naar mijn idee, vond et vooral relax toen twinkle voorbij kwam echt druk was et nog niet dus ik had lekker de ruimte om half 1 ff wat rondgelopen door de hmh, nog wat fotos gemaakt, eten gehaald en precies om 1 uur ff de qontact anthem meegemaakt..veet!!!!
ferry 1:00
toen kwam dus ferry, en hier had ik et meest naar uitgekeke, want ik had em nog nooit hore draaien.. en tering ik heb wat gemist zeg, wat een fucking goeie set!!!!!! jammer dat we rond 2en een beetje vertyfd waren, moeste we ff uitruste op die tribune boven, groot +punt ook
armin/judge jules 2:30
weer op tijd benee voor armin ook een hele relaxte set...kan me er alleen niet echt veel meer van herinnere, weet alleen nog dat ik lekker uit mn dak ging we zijnergens weer ff boven gaan zitten, toen weer naar benee, en tegen het einde van judge jules nog ff pizza gehaald en die ff boven opgegete....ik kan me echt niet meer herinneren hoe we dat nou precies gedaan hebben eigenlijk...heheh korte termijn geheugen is ook nie meer wat et geweest was :P
marco v 5:35
nou de pizza was op en marco v begon meteen naar benee en teeeeeeering wat een KNALLENDE set, heb tot kwart voor 7 non stop lopen stampen ik kon echt geeneen nummer maar ze waren allemaal goed...twee kan ik me nog wel goed herinneren, een harde versie van cafe del mar en een nummer wat ik op the prodigy - no good vond lijken
aan alle leuke dingen komt een eind en een lange treinreis...6.45 om kwart voor 7 gingen we onze jasse halen en naar et station lope...om 5 over 7 de trein naar A'dam CS, en derna met de intercity back home..:S dit keer eens geen vertraging!! hulde voor de NS ergens tussen den haag en rotterdam werde we nog wakker geschopt door de conducteur en ons kaartje was nie goed..we hadde een retour omdat we geen weekendretour konde kope (DUH het was ook geen weekend, maar dat wiste we ff nie:S:P), maar die was dus van gisteren en dus vandaag nie meer geldig...naja hij matste ons voor deze keer, met de boodschap volgende keer beter op te letten "ja meneer, bedankt meneer" hulde voor deze conducteur
om kwart voor 9 stond mn pa weer op et station om ons op te halen (lief he?  ) en nu zit ik mn report te typen en ff bij te komen...hulde voor q-dance, QONTACT FUCKING RULES
oh ja, 1 minpuntje...waarom krijg je geen dopje bij je flesje water van 4 muntjes??!?!?! loop je de hele avond met een open flesje te zeulen...en het excuus voor de veiligheid zuigt..net of ik met een vol flesje iedereen op zn harses ga slaan ofzo  maar ja.. het was een zeer geslaagd feest...kheb trouwens geen TA gezien....misschien dat er mensen zijn die ons gezien hebbe? :P ik had een witte broek+oranje shirtje+grijze nike schoenen aan en lindsey had ongeveer etzelfde maar dan andere schoenen
nou weltruste mensen tot de volgende qontact
mzzzzls
John
___________________

ta-forum-members midi site
|
|
Apr-30-2002 08:33
|
|
|
 |
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
|
|
|
Apr-30-2002 08:37
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 17:51.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|