Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [16-09-2006] Techno Parade @ Paris...
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
peckan
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2006

et les prof de français vous allez arrété je suis nul en ortograffffffe et je suis pas en triiin de fer une newslettterrrs
non mais euuuuu
c'est bien la premiére fois que l 'on me fais chier avec mes fautes sur un forum mdr

Old Post Sep-19-2006 15:20  France
Click Here to See the Profile for peckan Click here to Send peckan a Private Message Visit peckan's homepage! Add peckan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by peckan
mais bon on pensée pas qu un éléctricien aller faire une bourde pareil ils nous a gaché le parade quelque part, mais bon on prendera notre revanche l'année prochaine

- vous-êtes vous plaints auprès de Technopol ?
- comment le test avec la perceuse a-t-il pu réussir si tu dis que c'était du 380 V au lieu du 220...??

Old Post Sep-19-2006 15:23  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
peckan
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2006

bonne question j'en sais rien du tout même moi je me suis posé la question

Old Post Sep-19-2006 15:24  France
Click Here to See the Profile for peckan Click here to Send peckan a Private Message Visit peckan's homepage! Add peckan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shred'r
St Simonien

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by Peckan

et les prof de français vous allez arrété je suis nul en ortograffffffe et je suis pas en triiin de fer une newslettterrrs
non mais euuuuu
c'est bien la premiére fois que l 'on me fais chier avec mes fautes sur un forum mdr

C'est juste que le forum Ta-Fr est consulté par de nombreux étrangers,
et par respect pour eux,
pour notre langue Française,
nous nous devons de poster dans un Français clair et intelligible.

Sinon pour revenir au Thread, il me semble que la plupart des sonos posent un disjoncteur entre l'alimentation et les amplificateurs.
Aprés, désolé pour votre mésaventure, et vivement l'année prochaine.

http://myspace.com/djshredr

Old Post Sep-20-2006 09:09  France
Click Here to See the Profile for Shred'r Click here to Send Shred'r a Private Message Visit Shred'r's homepage! Add Shred'r to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by maxxyme
- comment le test avec la perceuse a-t-il pu réussir si tu dis que c'était du 380 V au lieu du 220...??

Elle devait vachement tourner vite

Old Post Sep-20-2006 09:17  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [16-09-2006] Techno Parade @ Paris...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRecent Trance song [2015] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSize 9 - I'm Ready (feat. Josh Wink) [Remix] [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:56.

Forum Rules: