heeeeele mooojuuhjh
___________________ Allemaal gelul!!
haar bedoel je
___________________ Ga eens dood!
Zeg New Wave das wel m'n beste vriendin hoor! En ze heeft idd supertieten Jammer dat ze zo jong is he Frans
quote:Originally posted by New Wave heeeeele mooojuuhjh Hehehe... dit soort gentjes blijven leuk
quote:Originally posted by Dr. Kuipers Zeg New Wave das wel m'n beste vriendin hoor! En ze heeft idd supertieten Jammer dat ze zo jong is he Frans Ja, kan der niets aan doen, ik heb een oog voor dat soort details Ze ziet er super mooi uit, en dat is een compliment
quote:Originally posted by New Wave Ja, kan der niets aan doen, ik heb een oog voor dat soort details Ze ziet er super mooi uit, en dat is een compliment Lol.. ik hou van dit soort geintjes (ik hoop dat dit nu niet Amsterdamse humor is whehe)
quote:Originally posted by magrec hehe gaan we verknaakt... me 1,5 weken geleden. [ome Willem mode on]dat kan ERGER[Ome Willem mode off]*hint: maagkrampen tijdens Kasteelfeestje vind dit hierboven juist wel een leuke foto Harmen!
Frans, wat kijk jij geil op die foto, hahahaha
hmm ja nee die foto valt wel mee ja als je hem vergelijkt met die van nexus grtz magrec *die nu de hele dag gaat slopen in zijn nieuwe huis (euh die van me ouders *
___________________ Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Zeg New Wave als jij nou zorgt voor hardstyle op Addiction dan zorg ik er wel voor dat ik die meid mee neem Anders zal ik je moeten teleurstellen (ze vindt hardstyle nl. al een beetje soft... )
quote:Originally posted by Dr. Kuipers Anders zal ik je moeten teleurstellen (ze vindt hardstyle nl. al een beetje soft... ) dus richting hardcore?.. dan moet ze zeker komen want vorige keer werd ook al gehakt op riz haar acid!
___________________ "Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!
quote:Originally posted by TimeportE dus richting hardcore?.. dan moet ze zeker komen want vorige keer werd ook al gehakt op riz haar acid! Ik heb nog wat goeie Terror cd's, ik draai daar dan wel wat plaatjes van.