Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Ferry corsten au Queen Paris le 24/11/2006
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by dangerous007
Vous avez fait un b4 hier soir? Et puis Max et allé clubbing? Vous êtes tous en RTT aujourd'hui ou quoi?

Non.

Stan étant chez lui à faire mumuse avec sa sono et sa colloc (dans l'ordre que vous voulez... )

Et moi pour ma part, je suis sorti parce que j'étais bien chaud et que j'avais envie de revoir un artiste que j'avais déjà écouter 2 ou 3 fois en live, et ça, même si je bossais aujourd'hui. Donc un peu eu du mal à me lever ce matin (forcément... dormir 3h )

quote:
Ou peut-être aujourd'hui est un jour férié français mais mon entreprise n’est pas au courant

euh, non non.

Old Post Nov-24-2006 12:14  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JorisC
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by maxxyme
Non.

Stan étant chez lui à faire mumuse avec sa sono et sa colloc (dans l'ordre que vous voulez... )

ca termine comment au final ?

quote:
Originally posted by stanymi
ca va se finir encore en mai droite cettze histoire

?

Old Post Nov-24-2006 12:48  France
Click Here to See the Profile for JorisC Click here to Send JorisC a Private Message Add JorisC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by JCXD
ca termine comment au final ?

Ca paraît évident !

Il est bien sûr allé vomir

Old Post Nov-24-2006 13:06 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Quoi Ferry a vomi ???

Le mec qu'a rien suivi du thread !!!

Bon et sinon vous etes plutot comment la pour l'accueillir notre petit Ferry ??? Tout le monde à sa dédicace sur son torse et son T. Shirt Fuck you ??? (remember TE 2005 .. )

Je me lève et je confirme

Old Post Nov-24-2006 13:24  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

mais ca suffit !! lol
Oui c fini avec pertes et fracas. non, bonne soirée, c t cool et ce qui est encore plus cool c qu'elle apprécie "ma" musique

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-24-2006 13:25  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

quote:
mais ca suffit !! lol
Oui c fini avec pertes et fracas. non, bonne soirée, c t cool et ce qui est encore plus cool c qu'elle apprécie "ma" musique

T'appelle ça "musique" maintenant ???

Old Post Nov-24-2006 13:28  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by low-R

PTDR !!!

Old Post Nov-24-2006 13:30  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by low-R

j'ai pas compris :/

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-24-2006 13:31  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Faut quand meme que je monte à Paris histoire de ce taper un bon delire. Dire que je suis en congé aujourd'hui !!!

Mais c'est pour garder mes gamines, la nounou est en panne

Old Post Nov-24-2006 13:32  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JorisC
Supreme tranceaddict

quote:

Y'a un rip de cette soirée ?

Old Post Nov-24-2006 14:15  France
Click Here to See the Profile for JorisC Click here to Send JorisC a Private Message Add JorisC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:

lol ben alors stan, tu veux qu'on te fasse un dessin?

Old Post Nov-24-2006 14:50 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aurel102001
tranceaddict

Registered: Dec 2005

Stan, je t ai envoyé un PM pour le before de ce soir si c toujours possible de venir ...

Old Post Nov-24-2006 15:07  France
Click Here to See the Profile for aurel102001 Click here to Send aurel102001 a Private Message Add aurel102001 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Ferry corsten au Queen Paris le 24/11/2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHigh hopes for song ID [2005] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWarriors Of Eloy - No Moon [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:45.

Forum Rules: