Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Check die Films!!!
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Yarnie
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2001
Location: Leiden, the Netherlands

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik heb dit weekend ook Die Another Day & Harry Potter gezien. Wel leuk alle 2 als je flink brak bent maar niet de moeite waard om in de bios te zien imo.

Verder mogen jullie uitkijken naar Insomnia & One Hour Photo


Gister ook ff toevallig one hour photo gezien...vond hem niet echt leuk ofzo. Laatst ook nog k19 the widowmaker gezien, vond ik eigenlijk ook niet veel aan.


___________________
Heroes get remembered, but legends never die...

Old Post Dec-10-2002 09:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Yarnie Click here to Send Yarnie a Private Message Add Yarnie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JunKX
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2001
Location: Groningen

Pulp Fiction.... Damn wat een film! Had em nog nooit gezien, echt een meesterwerkje!


___________________
A DJ Can Make A Whole Room Move,
A Good DJ Can Make A Whole Room Fall In Love, Even For A Second....

Old Post Dec-10-2002 12:57 
Click Here to See the Profile for JunKX Click here to Send JunKX a Private Message Add JunKX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

Gister in de sneak Santa Claus 2 gezien..

Vet melige film.. Tenminste als je van dat soort films houdt (pratende rendieren enzo)

Ik denk dat het een hele leuke film is om te kijken zo tegen de kerst aan

Old Post Dec-10-2002 13:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable



Registered: May 2002
Location: stalingrad

quote:
Originally posted by eieregooie
Ey, daar heb ik nog een hoedje en een zonnebril van

Nog 4 nachtjes slapen en dan eindelijk LOTR


he hoe zat het nou met die aanbieding van jullie??

had er een advertentie van gelezen in de krant, maar het was erg onduidelijk allemaal..


___________________
The Hague is the plague!

Old Post Dec-10-2002 13:48  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

quote:
Originally posted by AlFerox
he hoe zat het nou met die aanbieding van jullie??

had er een advertentie van gelezen in de krant, maar het was erg onduidelijk allemaal..


We hebben een zgn. "LOTR arrangement" eerst in Apollo op de 17e (deel 1 om 20:00 en deel 2 om 00:01 (ja, de film mag pas de 18e vertoond worden, vandaar )). En omdat dat zo snel uitverkocht was is besloten het ook maar in Delfia te doen, maar dan op de 18e (deel 1 om 18:30 en deel 2 om 22:00) omdat de 17e de zaal verhuurd is aan een studentenvereniging die um dan dus 's nachts gaan kijken.

Omdat het een vrij lange zit is wordt er gezorgd voor eten tussen de 2 films door (geloof stoofvlees ofsow), en dat zit bij de prijs inbegrepen.

Prijs €15,= Als je wilt gaan zou ik wel ff snel kaartjes reserveren, want ik geloof dat ut al aardig vol begint te lopen. 015-2123855

Vanaf de 18e draaitie overigens ook dagelijks "gewoon" in Apollo om 20:30. Kaartjes daarvoor zijn denk ik €8,= ipv €7,= ivm de lengte van de film en het achterlijk hoge percentage (80%!!!) wat wij in de eerste week (weken) over de omzet van de film moeten afdragen.

Waarschijnlijk gaatie vanaf de 19e ook dagelijks in Delfia draaien, maar dat weet ik niet zeker.

Zo... nu duidelijk

Voor mij nog 3 nachtjes slapen

Old Post Dec-11-2002 03:19 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.



Registered: Sep 2001
Location: Netherlands

kent iemand DOMESTIC DISTURBANCE (release 4-12-02)? die heb ik zojuist gewonnen


___________________

.

Old Post Dec-11-2002 18:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

quote:
Originally posted by arj1o1
kent iemand DOMESTIC DISTURBANCE (release 4-12-02)? die heb ik zojuist gewonnen

Ja, die heb ik ooit gezien... kan um me niet meer zo goed herinneren, maar volgens mij wassie wel aardig... niks bijzonders iig... (niet bijzonder goed, maar ook niet bijzonder kut )

Hehe... ja, daar heb je ook lekker veel aan...

Old Post Dec-11-2002 20:53 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D



Registered: Apr 2002
Location: Rotterdam/Wageningen

quote:
Pulp Fiction.... Damn wat een film! Had em nog nooit gezien, echt een meesterwerkje!


zeker! keb em op video, woensdag nog maar een keertje gekeken, echt de beste film van de jaren negentig imo!

Ok, flame maar..ik heb toen ook moulin rouge gekeken, ik vind dat echt een vette film!

maar ja, ik had een meiske pulp fiction laten zien omdat ze die nog nooit had gezien, maar nou moest ik met haar óf tarzan, óf LOTR gaan kijken, want die heb ik allebei nog niet gezien. welke moet k kiezen?


___________________
I suck at making a sig...

Old Post Dec-14-2002 13:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?



Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by DjSuez
zeker! keb em op video, woensdag nog maar een keertje gekeken, echt de beste film van de jaren negentig imo!

Ok, flame maar..ik heb toen ook moulin rouge gekeken, ik vind dat echt een vette film!

maar ja, ik had een meiske pulp fiction laten zien omdat ze die nog nooit had gezien, maar nou moest ik met haar óf tarzan, óf LOTR gaan kijken, want die heb ik allebei nog niet gezien. welke moet k kiezen?

als je 3 uur van deraf kan blijven dan zou ik voor lotr gaan..

btw moulin rouge is gewoon een leuke musical film, wel vet en leuke muziek!


___________________
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Dec-14-2002 14:04  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D



Registered: Apr 2002
Location: Rotterdam/Wageningen

quote:
als je 3 uur van deraf kan blijven dan zou ik voor lotr gaan..


hmmm, ik wou eigenlijk toch al voor Tarzan kiezen...

quote:
btw moulin rouge is gewoon een leuke musical film, wel vet en leuke muziek!


oh kijk, dat valt me weer mee! maar als ik nou zeg dat ik em drie keer in de bios heb gezien, en op video heb, inclusief soundtrack?
of het lomp is of niet...de vrouwen smelten als je die film in je kast heb liggen...


___________________
I suck at making a sig...

Old Post Dec-14-2002 14:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yarnie
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2001
Location: Leiden, the Netherlands

Gister ff naar de bios geweest...naar ghost ship. Als je echt zin heb om naar een kutfilm te gaan is dit zeker wel een aanrader.
Vaag verhaal wat eigenlijk helemaal van geen kanten klopt. Ook nog van wilder gezien wat k wel een leuke film vond (Y) wel een beetje van die flauwe humor maar toch wel leuk


___________________
Heroes get remembered, but legends never die...

Old Post Dec-14-2002 15:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Yarnie Click here to Send Yarnie a Private Message Add Yarnie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by DjSuez
hmmm, ik wou eigenlijk toch al voor Tarzan kiezen...



oh kijk, dat valt me weer mee! maar als ik nou zeg dat ik em drie keer in de bios heb gezien, en op video heb, inclusief soundtrack?
of het lomp is of niet...de vrouwen smelten als je die film in je kast heb liggen...


Whahah TARZAN 0wnt.. Lord of the rings zuigt, die moet je over 6 jaar pas kijken als je alle delen hebt.. Begint het net een beetje spannend te worden moet je weer een jaar wachten

He wat doet mijn verneukte hoofd in jouw avatar


Ik heb Moulin Rouge ook 2 x in de bios gezien

Old Post Dec-14-2002 16:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Check die Films!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance with guitars [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playback nPigbag - "Papa's Got A New Pigbag" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:56.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!