 |
|
|
|
 |
JunKX
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
|
|
|
Pulp Fiction.... Damn wat een film! Had em nog nooit gezien, echt een meesterwerkje!
___________________
A DJ Can Make A Whole Room Move,
A Good DJ Can Make A Whole Room Fall In Love, Even For A Second....
|
|
Dec-10-2002 12:57
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Location:
|
|
|
| quote: | Originally posted by AlFerox
he hoe zat het nou met die aanbieding van jullie??
had er een advertentie van gelezen in de krant, maar het was erg onduidelijk allemaal.. |
We hebben een zgn. "LOTR arrangement" eerst in Apollo op de 17e (deel 1 om 20:00 en deel 2 om 00:01 (ja, de film mag pas de 18e vertoond worden, vandaar )). En omdat dat zo snel uitverkocht was is besloten het ook maar in Delfia te doen, maar dan op de 18e (deel 1 om 18:30 en deel 2 om 22:00) omdat de 17e de zaal verhuurd is aan een studentenvereniging die um dan dus 's nachts gaan kijken.
Omdat het een vrij lange zit is wordt er gezorgd voor eten tussen de 2 films door (geloof stoofvlees ofsow), en dat zit bij de prijs inbegrepen.
Prijs €15,= Als je wilt gaan zou ik wel ff snel kaartjes reserveren, want ik geloof dat ut al aardig vol begint te lopen. 015-2123855
Vanaf de 18e draaitie overigens ook dagelijks "gewoon" in Apollo om 20:30. Kaartjes daarvoor zijn denk ik €8,= ipv €7,= ivm de lengte van de film en het achterlijk hoge percentage (80%!!!) wat wij in de eerste week (weken) over de omzet van de film moeten afdragen.
Waarschijnlijk gaatie vanaf de 19e ook dagelijks in Delfia draaien, maar dat weet ik niet zeker.
Zo... nu duidelijk 
Voor mij nog 3 nachtjes slapen 
|
|
Dec-11-2002 03:19
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
| quote: | Originally posted by DjSuez
zeker! keb em op video, woensdag nog maar een keertje gekeken, echt de beste film van de jaren negentig imo!
Ok, flame maar..ik heb toen ook moulin rouge gekeken, ik vind dat echt een vette film!
maar ja, ik had een meiske pulp fiction laten zien omdat ze die nog nooit had gezien, maar nou moest ik met haar óf tarzan, óf LOTR gaan kijken, want die heb ik allebei nog niet gezien. welke moet k kiezen? |
als je 3 uur van deraf kan blijven dan zou ik voor lotr gaan..
btw moulin rouge is gewoon een leuke musical film, wel vet en leuke muziek! 
___________________
"Time Changes.. Only I can predict Its path..", -The TimeMaster

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!
|
|
Dec-14-2002 14:04
|
|
|
 |
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
|
|
|
Dec-14-2002 16:04
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 18:56.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|