Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation VS « O »
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

Kort party report aangezien ik helemaal fucked up ben

We kwamen na een paar uur indrinken op Kijkduin rond een uur of één binnen in de « O ». Ik was al aardig op weg riching het dronkenschap Fred Nunfffffffff was al bezig met een relaxe progressive set. Eindelijk rond een uur of twee kondigde Paul-T aan dat Paul van Dyk eraan zat te komen. De Eau was te klein toen Paulie op kwam. Hij gooide gelijk de beuk erin . Heb in tijde niet zo'n goede set gehoord als wat hij draaide. Rond een uur of half drie dacht ik, ga ff beneden kijken of ik nog wat Ducth TA's kan spotten. Zoals Optie al zei, zoek de kleine sjinees die gek aan t doen is. Helaas waren er aardig wat Sjinese binnen in de Eau. Maar ik heb weer het geluk om de juiste Bami-eter eruit te pikken. En zodoende ff met Opti kennis gemaakt (met veel moeite aangezien hij redelijk doof was geworden door oa Awake en Paulie ). Zodoende ook gelijk kennis gemaakt met Proxi, Donna (kom pleaze terug op het forum), JP en Pertus (mine worst nightmare, zoals hij zelf zei ) en nog een stel geloof ik. Errug gezellig allemaal, op naar Tiesto in de Now and Wow zal ik maar zeggen (meeten die hap).
Na een half uur met de Dutch TA's maar weer naar me vrienden terug gekeerd. Nog een uur van Paulie genoten en rond een uur of half 5 naar huis gegaan, omdat me vrienden naar huis gingen .

Conclusie: heb een topavond gehad en ben blij dat ik al die Dutch TA's heb gezien, was ff gezellie, hoop dat jullie het ook top hebben gehad. En nuuuuuuu slapuuuuuuuuuuuuuh.

Old Post Jul-07-2002 03:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

party report in party report section

Old Post Jul-07-2002 04:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

Petrus en zijn vrienden: topmensen, heb t erg naar mijn zin gehad met jullie, Peet, THC Gerben en Rene
Miss Prox en Andreas: toppers! Met Miss Prox heb ik eigenlijk niet zo heel veel gesproken, meer alleen geintjes gemaakt (HOT HOT HOT!!)
En Andreas die bleef maar de hele tijd doorgaan, jezus niet normaal meer
Donna en RV: Ook toppers Met Donna heb ik t heel gezellig gehad en met RV kon ik ook lachen ("Kijk, hijs aan t springnichten!!")

Ver kwam ik nog tegen en heb gesproken met:
Magik54 (ja ik ben doof)
alle buitenlandse TA's (kweet de namen ff iet meer)
ahp2002
jploveparade
wie bennik nog vergeten dan?



I Likie the brown bottle btw

Old Post Jul-07-2002 05:01 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:
Red face

en nu ga ik slapen

Old Post Jul-07-2002 05:20 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

goed idee ik moet zo naar Hamburg mijn Loveparade truck Pasjes ophalen

Jongens/Meisjes: TOPPERTJE!

Old Post Jul-07-2002 05:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven

quote:
Originally posted by Optimus
wie bennik nog vergeten dan?



mij druif

/kijkt naar tijd

zo kolkie, ben je er nu al weer (ik woon immers aan de andere kant van het land). ja, neef (met wie ik daro dus was) moest om 9.00 vanmorgen weer werken... hehehe, leedvermaak.

anywayz, een partyreport maar even dan

DAMN!

WAT WAS DAT EEN TOPNACHT ZEG!!!


woooohhooooooow, zelden zon lekkere clubnacht gehad!!


ondergetekende was smiddags natuurlijk weer veel te laat begonnen met de broodnodige verplichtingen en kwam daardoor rijkelijk te laat aan bij zijn partymaat voor de nacht (een uur zeg maar). gelukkig ken ik mezelf inmiddels en had ik dit uur al ingepland , anywayz, half 10 maar es in de auto gestapt en richting den haag gecrosst.... kwamen er om iets over 11 aan en er stond al redelijk wat volk voor de eau.. khad verwacht dat het rustig zou zijn, maar dat viel mee. echter, we hadden het bord 'strand' gezien bij aankomst en zovaak komen we niet aan de kust, dus maar fftjes naar het strand gelopen en daar fftjes staan genieten... heerlijk (kon in m'n tshirt goed buitenstaan, nix aan de hand, lekker weertje )

anywayz, kwart voor twaalf maar weer richting de eau gegaan, met in het achterhoofd het 'bezoek' aan de matrixx de vorige keer ( ).
deze keer echter nix geen problemen, echt chillen gasten daar aan de deur, konden zo doorlopen (wel ff gefouilleerd natuurlijk).. al die extra kleren voor nix meegenomen .

bij binnenkomst zat ik ff te twijfelen of nou fred numf of stef aan het draaien was... twas dus fred numf. goede platenkeuze had ie.. lekker opbouwend, en vooral de laatste 3 kwartier HEERLIJK! alleen, de techniek van deze gast liet toch wat te wensen over IMO.... meestal gaan fouten langs me heen, maar hij ging echt een aantal keer de fout in... beetje jammer. Ondertussen al heel wat TA's gemeet (antiphus, relaxte gozer, m'n nichie miss proxi, pijpsjinees, petrus met zijn grote bek (tegen neef: als kolkie wat verkeerd typ ram ik um op de bek en delete ik het (of zoiets))... verder niet gezien, ook niet op gelet tis gezellig om af en toe wat bekend volk langs te zien komen, maar iedereen en alles meeten hoeft ook niet altijd)..... komt andere keer wel weer.

vlak voor aanvang van PvD kwam donna nog langs wat een partyvrouw zeg ... reminds me trouwes of de ENORMOUS amount of knappe vrouwtjes daar damn, echt geen lelijk volk gezien (een paar overweighted 40+ers daargelaten, en mannen let ik niet op natuurlijk) ..... toen: PAUL VAN DYK!!!

WAT EEN SET, WAT EEN SET!!

zelden zon heerlijke set gehoord.. de hele nacht uit mijn dakkie gegaan... heerlijk, HEERLIJK!!! veel onbekende platen, maar onwijs goed dansbaar ... twas trouwes wel FOKKING warm daro.... en wie presteerd het weer om 2.10 al een steek in zijn zij te hebben: juist, ik.... niet te geloven gewoon...gelukkig was ie gauw voorbij... enorm veel gezweet (mensen dicht op mekaar, veel bewegen natuurlijk)... boeiuh, heeft iedereen... WAT EEN SFEER daar zeg.... echt heerlijk... IEDEREEN vriendelijk... stoot je ze per ongeluk aan, wordt je bij wijze van spreken omhelst ... echt partyvolk.. just the way I like it . Sowieso goed geregeld daar bij de eau.. daar kunnen een heleboel tenten nog een boel van leren.. twordt rustiger: hoppa, gewoon een gedeelte afsluiten.... verder echt chillen tent...

back to topic... midden in de set maar fftjes naar boven gegaan.. ff chillen en genieten van de draaitechniek, komt er zon rashagenees tegen me aan te lullen hoe 'zijn' denhaag zo verknaakt werd en hoe dat hier gelukkig niet het geval was... blabladibla .... hehe, zijn favo stopwoordje(s): weet je. Ik zweer je, hij heeft in 5 minuten minstens 150 weet je gezegd ... LOL.

anywayz, nog ff verder gefeest op PvD... man man, heerlijk, verrukelijk! na pvd maar fftjes weer gaan chillen... fftjes met wat TA's gebabbeld (vooral met antiphus, relaxte gozer is dat.. praat je zo een half uur mee wel ), ondertussen genietend van dj stef, die ook zeeeeer verdienstelijk draaide .

om kwart voor 6 wast weer tijd om hem te peren... fftjes afscheid genomen van de TA's die er nog waren en die ik kon vinden (optimus was al weg, lamzak )... twas gezelli iig!

kortom:

PHAT, PHAT, PHAT

de zoveelste topavond in 2002-->> echt een topjaar tot nu toe!!

en nou ga ik die beesten voeren, tv kijken en dan PITTEN

atejow


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Jul-07-2002 07:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Arnhem

Nou als ik dit allemaal zo lees moet ik zeggen dan Paul van Dyk dus eigenlijk heel standaard draaide!

SUPERRRRR DUSSSS!!!!

Met vriendelijke groet.

Old Post Jul-07-2002 09:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Dancing Dude

ik ben echt te moe om veel te schrijven

ben net thus..lekker getreieieieieieieieieieieieind

mm ok


  • leuk iedereen ontmoet te hebben (ja peter..t wás leuk)
  • paul draaide echt STEENGOED!! geen enkele fout gehoord (best uitzonderlijk voort manneke )
  • als ik andreas niet had was ik in de binnenzak van Markus gekropen (YUMM )
  • Helen en Drizzt81..wat een spetters
  • leuk volk
  • goeie lichtshow (kan sensation een PUNT aan zuigen whehe)
  • redelijk hoog niveau geluid enzo
  • TOP!!
  • heb me wél ROTgeirriteerd aan die mainstream Sensation-gangers, die het vroeger niet in hun HOOFD hadden gehaald om naar een gabberfeestje te gaan!! LOSERS Respect to da hardcore scene...waar t allemaal nog echt is
  • mja


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Jul-07-2002 09:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Netherlands

het was behoorlijk lachen allemaal.
eerst met wat australische meiden door de stad gelopen, wanhopig geprobeerd om mn breezer via brievenbussen etc. open te maken bij gebrek aan opener.

vervolgens...
blabla paul draaide super blabla die gast erna niet blabla gaar blabla veel mensen ontmoet
vooral forbidden fruit op t einde van paul's set was errug leuk.
die gast erna was trouwens dodelijk saai aan t draaien op 1 of 2 nummertjes na. om 7.00 afscheid genomen van de aussies en toen de trein in.

ik denk dat t wel duidelijk is, lekkere avond.

tijdens het uitstappen op utrecht centraal weer getrakteerd op een massale witte reus reclame. als ik de tracklists zie ben ik blij dat ik geen 55 euro betaald heb om in die reclame mee te spelen


___________________
bah

Old Post Jul-07-2002 12:30 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
Jester

quote:
Originally posted by ahp2002
het was behoorlijk lachen allemaal.
eerst met wat australische meiden door de stad gelopen, wanhopig geprobeerd om mn breezer via brievenbussen etc. open te maken bij gebrek aan opener.

vervolgens...
blabla paul draaide super blabla die gast erna niet blabla gaar blabla veel mensen ontmoet
vooral forbidden fruit op t einde van paul's set was errug leuk.
die gast erna was trouwens dodelijk saai aan t draaien op 1 of 2 nummertjes na. om 7.00 afscheid genomen van de aussies en toen de trein in.

ik denk dat t wel duidelijk is, lekkere avond.



zijn je partyreports voor trance.nu ook altijd van zulke hoogstaande kwaliteit j/k

quote:
tijdens het uitstappen op utrecht centraal weer getrakteerd op een massale witte reus reclame. als ik de tracklists zie ben ik blij dat ik geen 55 euro betaald heb om in die reclame mee te spelen


haha, mooi stukkie

kwas nog vergeten te melden dat ik PvD voor het eerst zag/hoorde, en wat heeft die gozer een wazige stijl!!! superdruk en chaotisch, en toch een geheel... briljant...
en nog iets: wat een geluid hebben ze daar in de eau zeg... veel intenser dan ik gewend ben excellent


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Jul-07-2002 14:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

ik heb ook nog iets

ik stond (aan t einde van de PvD set) te dansen en keek het zaaltje in..zag ik opeens de bandleden van Kane staan!!
ik vond t echt megacool

dus ik liep op een gegeven moment Dinand tegen het lijf en heb meteen de kans aangegrepen om ff te zeggen dat ik t supertof vond dat ze er ook waren
leuke vent dik aardig ook ik ben trots


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Jul-07-2002 14:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight



Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!

Ik heb PvD de hand geschut

Ja, was leuk maar sommige stukjes in de set waren te lame (volgens mij )

Alle mensen die ik gemeet heb waren top! Was erg gezellie!! Alleen Tin moet eens beter z'n hersens gaan gebruiken (het rondje Den Haag was leuk 's ochtends )

Verder was t erg tof, heb me uitstekend vermaakt de hele nacht.

Mzzls

P.S. Iedereen waar ik een MSN/ICQ of Email adres van heb gehad: IK BEN ALLES KWIJT ( + €20,- en een pakje peuken )


___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..

Old Post Jul-07-2002 16:01 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation VS « O »
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackcan anyone find this tune [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThomas P. Heckmann - Ultra Vixens [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:31.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!