|
| quote: | Originally posted by Optimus
wie bennik nog vergeten dan?  
|
mij druif
/kijkt naar tijd
zo kolkie, ben je er nu al weer (ik woon immers aan de andere kant van het land). ja, neef (met wie ik daro dus was) moest om 9.00 vanmorgen weer werken... hehehe, leedvermaak.
anywayz, een partyreport maar even dan
DAMN!
WAT WAS DAT EEN TOPNACHT ZEG!!!
woooohhooooooow, zelden zon lekkere clubnacht gehad!!
ondergetekende was smiddags natuurlijk weer veel te laat begonnen met de broodnodige verplichtingen en kwam daardoor rijkelijk te laat aan bij zijn partymaat voor de nacht (een uur zeg maar). gelukkig ken ik mezelf inmiddels en had ik dit uur al ingepland , anywayz, half 10 maar es in de auto gestapt en richting den haag gecrosst.... kwamen er om iets over 11 aan en er stond al redelijk wat volk voor de eau.. khad verwacht dat het rustig zou zijn, maar dat viel mee. echter, we hadden het bord 'strand' gezien bij aankomst en zovaak komen we niet aan de kust, dus maar fftjes naar het strand gelopen en daar fftjes staan genieten... heerlijk (kon in m'n tshirt goed buitenstaan, nix aan de hand, lekker weertje )
anywayz, kwart voor twaalf maar weer richting de eau gegaan, met in het achterhoofd het 'bezoek' aan de matrixx de vorige keer ( ).
deze keer echter nix geen problemen, echt chillen gasten daar aan de deur, konden zo doorlopen (wel ff gefouilleerd natuurlijk).. al die extra kleren voor nix meegenomen .
bij binnenkomst zat ik ff te twijfelen of nou fred numf of stef aan het draaien was... twas dus fred numf. goede platenkeuze had ie.. lekker opbouwend, en vooral de laatste 3 kwartier HEERLIJK! alleen, de techniek van deze gast liet toch wat te wensen over IMO.... meestal gaan fouten langs me heen, maar hij ging echt een aantal keer de fout in... beetje jammer. Ondertussen al heel wat TA's gemeet (antiphus, relaxte gozer, m'n nichie miss proxi, pijpsjinees, petrus met zijn grote bek (tegen neef: als kolkie wat verkeerd typ ram ik um op de bek en delete ik het (of zoiets))... verder niet gezien, ook niet op gelet tis gezellig om af en toe wat bekend volk langs te zien komen, maar iedereen en alles meeten hoeft ook niet altijd)..... komt andere keer wel weer.
vlak voor aanvang van PvD kwam donna nog langs wat een partyvrouw zeg ... reminds me trouwes of de ENORMOUS amount of knappe vrouwtjes daar damn, echt geen lelijk volk gezien (een paar overweighted 40+ers daargelaten, en mannen let ik niet op natuurlijk) ..... toen: PAUL VAN DYK!!!
WAT EEN SET, WAT EEN SET!!
zelden zon heerlijke set gehoord.. de hele nacht uit mijn dakkie gegaan... heerlijk, HEERLIJK!!! veel onbekende platen, maar onwijs goed dansbaar ... twas trouwes wel FOKKING warm daro.... en wie presteerd het weer om 2.10 al een steek in zijn zij te hebben: juist, ik.... niet te geloven gewoon...gelukkig was ie gauw voorbij... enorm veel gezweet (mensen dicht op mekaar, veel bewegen natuurlijk)... boeiuh, heeft iedereen... WAT EEN SFEER daar zeg.... echt heerlijk... IEDEREEN vriendelijk... stoot je ze per ongeluk aan, wordt je bij wijze van spreken omhelst ... echt partyvolk.. just the way I like it . Sowieso goed geregeld daar bij de eau.. daar kunnen een heleboel tenten nog een boel van leren.. twordt rustiger: hoppa, gewoon een gedeelte afsluiten.... verder echt chillen tent...
back to topic... midden in de set maar fftjes naar boven gegaan.. ff chillen en genieten van de draaitechniek, komt er zon rashagenees tegen me aan te lullen hoe 'zijn' denhaag zo verknaakt werd en hoe dat hier gelukkig niet het geval was... blabladibla .... hehe, zijn favo stopwoordje(s): weet je. Ik zweer je, hij heeft in 5 minuten minstens 150 weet je gezegd ... LOL.
anywayz, nog ff verder gefeest op PvD... man man, heerlijk, verrukelijk! na pvd maar fftjes weer gaan chillen... fftjes met wat TA's gebabbeld (vooral met antiphus, relaxte gozer is dat.. praat je zo een half uur mee wel ), ondertussen genietend van dj stef, die ook zeeeeer verdienstelijk draaide .
om kwart voor 6 wast weer tijd om hem te peren... fftjes afscheid genomen van de TA's die er nog waren en die ik kon vinden (optimus was al weg, lamzak )... twas gezelli iig!
kortom:
PHAT, PHAT, PHAT
de zoveelste topavond in 2002-->> echt een topjaar tot nu toe!!
en nou ga ik die beesten voeren, tv kijken en dan PITTEN
atejow
___________________
Progressive
Hard = goed
|