|
|
|
|
 |
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by TranceFool
*knip*
|
ja, vertel mij wat..
wat mij gewoon opvalt is dat de algeme opinie, ook op dit board, erg generaliserend negatief tegenover buitenlanders is.
de problemen in dit land worden veroorzaakt door buitenlanders, ze zorgen voor onveiligheid, hebben onterecht een WAO-uitkering, pikken andersmans baantje, huis én vrouw etc in. ze tonen geen respect, jatten andersmans fiets, zijn lui en blablabla.
met andere woorden: het zijn altijd DE buitenlanders en DE allochtonen. er wordt absoluut geen onderscheid gemaakt of gerelativeerd.
en nu dat een allochtoon, waarschijnlijk, lijsttrekker gaat worden van LPF zijn het diezelfde mensen die dan roepen: "ja maar hoho, let wel, niet alle buitenlanders zijn slecht hoor! je hebt er namelijk ook goeie tussen zitten!"
komt op mij een beetje tegenstrijdig over.. 
May-07-2002 11:00
|
|
|
 |
 |
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jukx
ja, vertel mij wat..
wat mij gewoon opvalt is dat de algeme opinie, ook op dit board, erg generaliserend negatief tegenover buitenlanders is.
de problemen in dit land worden veroorzaakt door buitenlanders, ze zorgen voor onveiligheid, hebben onterecht een WAO-uitkering, pikken andersmans baantje, huis én vrouw etc in. ze tonen geen respect, jatten andersmans fiets, zijn lui en blablabla.
met andere woorden: het zijn altijd DE buitenlanders en DE allochtonen. er wordt absoluut geen onderscheid gemaakt of gerelativeerd.
en nu dat een allochtoon, waarschijnlijk, lijsttrekker gaat worden van LPF zijn het diezelfde mensen die dan roepen: "ja maar hoho, let wel, niet alle buitenlanders zijn slecht hoor! je hebt er namelijk ook goeie tussen zitten!"
komt op mij een beetje tegenstrijdig over.. |
Ik snap niet waar jij vandaan haalt dat op dit board wordt gedacht dat alle buitenalnders hetzelfde zijn. Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar ik denk dat jij dat dan een beetje verkeerd heeft opgevat. Als je zegt dat alle buitenlanders hetzelfde zijn spoor je niet echt...
May-07-2002 11:02
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 01:07.
Forum Rules: