Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Jukx

dit vind ik dus zo krom!!!
(ik ben het al eerder tegen gekomen in deze thread)

aan de ene kant is het van "oprotten met die buitenlanders, kut marokkanen!! allemaal het land uit en weg dermee!!"
maar dan gaat het om die Joao Varela en dan is het weer van "ja er zijn ook 'goede' buitenlanders hoor, deze man heeft namelijk gestudeerd."

zijn buitenlanders nou onvoorwaardelijk slecht of zitten er, net als bij autochtonen, goede en slecte figuren tussen??

neej wat jij zegt is pas krom....pffff. Er zijn toch verschillende soorten nederlanders.... Er zijn mensen die hier komen om te werken en de nederlandse taal te leren om hier een beter bestaan op te bouwen. Dat zijn vooral die nu wat 'ouderen' buitenlanders. Het probleem ligt vooral bij de jongere buitenlanders die hier zijn geboren. Ik weetnie hoe het in de rest van Nederland zit, maar hier in Rotterdam is dat het grootste probleem. Die gasten denken dat ze hier alles kunnen doen en klaten en dat het hier luilekkerland is. Helaas zijn die buitenlandse jongeren volgens mij officieel zelfs nederlander . Tuurlijk zijn ze niet allemaal zo tuurlijk niet, maar het is wel een feit dat buitenlandse jongeren de meeste problemen veroorzaken. Juist die personen maken vaak van discriminatie misbruik. Als jij zegt ' rot op' als een Marokaanse gozer irritant doet, verdraaien zij het meteen oprotten naar het buitenland. Gewoon verdraaien zodat ze er weer ff om kunnen vechten.

Kortom het probleem zit juist bij de buitenlandse jeugd die in nederland is geboren of heel jong hier naartoe is gekomen......die hebben vaak geen normaen en waarden....

Old Post May-07-2002 10:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjotr G
Mindcrawler

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by TranceFool
Kortom het probleem zit juist bij de buitenlandse jeugd die in nederland is geboren of heel jong hier naartoe is gekomen......die hebben vaak geen normaen en waarden....

Dat is omdat je in marokko als jongere heel erg aan regels en zeer sterke normen en waarden gebonden bent. Hier in nederland is het veel losser, en dan slaan die figuren helemaal los, slaan veel verder door dan nederlandse normen en waarden. Ik denk dat veel ligt bij de ouders van die jongeren. Is wel erg makkelijk om te zeggen misschien, maar als die in hun opvoeding de nederlandse gewoonten zouden betrekken zou het denk ik beter gaan. Vaker bij gezinnen van marokkaanse afkomst, zodra je hun huis binnenkomt zit je in een stukje marokko.

Old Post May-07-2002 10:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Pjotr G Click here to Send Pjotr G a Private Message Visit Pjotr G's homepage! Add Pjotr G to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:

*knip*

ja, vertel mij wat..

wat mij gewoon opvalt is dat de algeme opinie, ook op dit board, erg generaliserend negatief tegenover buitenlanders is.
de problemen in dit land worden veroorzaakt door buitenlanders, ze zorgen voor onveiligheid, hebben onterecht een WAO-uitkering, pikken andersmans baantje, huis én vrouw etc in. ze tonen geen respect, jatten andersmans fiets, zijn lui en blablabla.
met andere woorden: het zijn altijd DE buitenlanders en DE allochtonen. er wordt absoluut geen onderscheid gemaakt of gerelativeerd.

en nu dat een allochtoon, waarschijnlijk, lijsttrekker gaat worden van LPF zijn het diezelfde mensen die dan roepen: "ja maar hoho, let wel, niet alle buitenlanders zijn slecht hoor! je hebt er namelijk ook goeie tussen zitten!"

komt op mij een beetje tegenstrijdig over..

Old Post May-07-2002 11:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by Pjotr G

Dat is omdat je in marokko als jongere heel erg aan regels en zeer sterke normen en waarden gebonden bent. Hier in nederland is het veel losser, en dan slaan die figuren helemaal los, slaan veel verder door dan nederlandse normen en waarden. Ik denk dat veel ligt bij de ouders van die jongeren. Is wel erg makkelijk om te zeggen misschien, maar als die in hun opvoeding de nederlandse gewoonten zouden betrekken zou het denk ik beter gaan. Vaker bij gezinnen van marokkaanse afkomst, zodra je hun huis binnenkomt zit je in een stukje marokko.

ja idd.....thuis moeten die gasten zich volgens mij echt wel gedragen. Alleen zodra ze de straat op komen......dit heeft misschien ook wel met de ouders te maken, maar ook zeker met het optreden in Nederland over het algemeen. Die gasten kunnen niet omgaan met zoveel vrijheid.

Old Post May-07-2002 11:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:

ja, vertel mij wat..

wat mij gewoon opvalt is dat de algeme opinie, ook op dit board, erg generaliserend negatief tegenover buitenlanders is.
de problemen in dit land worden veroorzaakt door buitenlanders, ze zorgen voor onveiligheid, hebben onterecht een WAO-uitkering, pikken andersmans baantje, huis én vrouw etc in. ze tonen geen respect, jatten andersmans fiets, zijn lui en blablabla.
met andere woorden: het zijn altijd DE buitenlanders en DE allochtonen. er wordt absoluut geen onderscheid gemaakt of gerelativeerd.

en nu dat een allochtoon, waarschijnlijk, lijsttrekker gaat worden van LPF zijn het diezelfde mensen die dan roepen: "ja maar hoho, let wel, niet alle buitenlanders zijn slecht hoor! je hebt er namelijk ook goeie tussen zitten!"

komt op mij een beetje tegenstrijdig over..

Ik snap niet waar jij vandaan haalt dat op dit board wordt gedacht dat alle buitenalnders hetzelfde zijn. Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar ik denk dat jij dat dan een beetje verkeerd heeft opgevat. Als je zegt dat alle buitenlanders hetzelfde zijn spoor je niet echt...

Old Post May-07-2002 11:02  Netherlands
Jukx
*TECHNOaddikt*

quote:

Ik snap niet waar jij vandaan haalt dat op dit board wordt gedacht dat alle buitenalnders hetzelfde zijn. Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar ik denk dat jij dat dan een beetje verkeerd heeft opgevat. Als je zegt dat alle buitenlanders hetzelfde zijn spoor je niet echt...

ehhh, heb jij de afgelopen maanden (jaren?) soms als kluizenaar op een of ander onbewoond eiland geleefd? hebben jullie geen tv thuis? een krant misschien?

om het puur op dit board toe te spitsen: ik weet hoe een aantal mensen hier (ik zal geen namen noemen) denken. daarop en op wat er de laatste jaren in nederland (wereld?) gebeurt baseer ik mijn opvattingen..

(ps. jou bedoelde ik er niet mee hoor, misschien dat je het daarom verkeerd opvatte. )

Old Post May-07-2002 11:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:

ehhh, heb jij de afgelopen maanden (jaren?) soms als kluizenaar op een of ander onbewoond eiland geleefd? hebben jullie geen tv thuis? een krant misschien?

(ps. jou bedoelde ik er niet mee hoor, misschien dat je het daarom verkeerd opvatte. )

LOL....wat wil je nou eigenlijk met dit stukje zeggen???? Dat buitenlanders in de media altijd als 1 groep wordt afgeschilderd???? Weetnie welke krant jij leest dan...

Old Post May-07-2002 11:21  Netherlands
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Henkie, een dorpsgenoot heeft je grote held vermoord.....verhuizen?

Old Post May-07-2002 11:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

quote:

LOL....wat wil je nou eigenlijk met dit stukje zeggen???? Dat buitenlanders in de media altijd als 1 groep wordt afgeschilderd???? Weetnie welke krant jij leest dan...

*zucht*

nee, dat een groot deel van de nederlandse bevolking buitenlanders zo afschildert!!

dmv de media kunnen simpele zielen, zoals jij en ik, te weten komen wat er zich allemaal in de rest van de wijde wereld afspeelt. en dus ook wat voor opvattingen andere mensen hebben. dat wilde ik met dat stukje zeggen.

begin je het al een beetje te begrijpen TranceFool?
zo moeilijk was het allemaal toch niet..

Old Post May-07-2002 11:30  Netherlands
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Als ik op LPF had gestemd dan was het op die Varela
ik heb echt helemaal niks tegen buitenlanders net zoals pim fortuyn ook geen hekel had aan buitenlanders.

In het interview van de NMO werd hij geinterviewd door een welvarende turkse vrouw. Er werd onder andere gevraagd wat pim fortuyn zou doen als hij minister-president zou zijn en wat dit voor de 53-jarige moeder van die vrouw zou beteken. Pim vraagt of haar moeder Nederlands praat, ja ze kan zich uiten in het nederlands, gebrekkig nederlands. Waarop Pim zegt dat hij haar alle ruimte zou geven om haar goed nederlands te kunnen laten praten, dwingen kan ik haar niet maar ik wil u moeder alle kansen geven meer kan ik niet doen ik wil alle mogelijkheden aanbieden. Ook het probleem van het uithuwelijken werd besproken. In een cultuur als deze is het van de gekke dat marrokaanse mannen een NIET ge"emancipeerde vrouw uit een dorpje uit turkije halen omdat deze vrouwen precies doen wat zij willen.

Mijn Opa een man die de 2e wereld oorlog heeft mee gemaakt heef gevochten voor Nederland hij weet wat rassenhaat inhoudt wat dat betekent maar ook hij wilde op Pim Fortuyn stemmen want hij ziet zijn land waar hij voor gevochten heeft de verkeerde kant opgaan. We zijn veels te tolerant hier in Nederland, het liefst wordt alles wat allochtonen doen in doofpot gestopt.... dat niet alleen want was het een aantal jaren toch ontzettend erg als je je kind een opvoedkundige tik gaf.

Hier zijn alle partijen die de afgelopen 30 jaar hebben geregeerd voor verantwoordelijk in mijn ogen en nu pas gaan ze zich realiseren dat ze niet alle mensen op een hoopje moeten laten wonen dat erin een multiculturele samenleving 1 hoofdcultuur moet zijn en dat zal toch echt de nederlandse cultuur moeten zijn.

In nederland regeert de leugen!

quote:
Al is of zou het geen politieke moord zijn, ‘de politiek is vermoord en daarmee de democratie’. De stem van vele zal niet gehoord worden, vrijheid van meningsuiting is vanaf gisteren tot een inhoudsloos begrip verworden. Diep triest…….

Old Post May-07-2002 11:39  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:

*zucht*

nee, dat een groot deel van de nederlandse bevolking buitenlanders zo afschildert!!

dmv de media kunnen simpele zielen, zoals jij en ik, te weten komen wat er zich allemaal in de rest van de wijde wereld afspeelt. en dus ook wat voor opvattingen andere mensen hebben. dat wilde ik met dat stukje zeggen.

begin je het al een beetje te begrijpen TranceFool?
zo moeilijk was het allemaal toch niet..

jah...beetje dom (maar het is niet persoonlijk bedoeld neej, weetik )

Ik snap jouw opvatting nog steeds maar dat zal wel aan mij liggen dan. Door wat er in de media komt kan je idd meningen over mensen vormen, maar je doet nu dus net alsof de media de schuld krijgt van de haat tegen buitenlanders .

Old Post May-07-2002 11:55  Netherlands
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by magrec

Mijn Opa een man die de 2e wereld oorlog heeft mee gemaakt heef gevochten voor Nederland hij weet wat rassenhaat inhoudt wat dat betekent maar ook hij wilde op Pim Fortuyn stemmen want hij ziet zijn land waar hij voor gevochten heeft de verkeerde kant opgaan. We zijn veels te tolerant hier in Nederland, het liefst wordt alles wat allochtonen doen in doofpot gestopt.... dat niet alleen want was het een aantal jaren toch ontzettend erg als je je kind een opvoedkundige tik gaf.

En hier ben ik het zo erg mee eens. Dit heeft natuurlijk ook betrekking op Nederlandse jongeren, maar dit is volgens mij vooral het probleem onder de buitenlandse jongeren waar ik het eerder over had.

Old Post May-07-2002 11:58  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Pim neergeschoten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld house/progressive song...PeeWee herman sampled in it. [2003] [11]

Click here to listen to the sample!Pause playbackShmuel Flash - "Chilling Moments" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:07.

Forum Rules: