får väl ordnat nåt rave i skogen som vi snacka om förut i sommmar som bara är för TA folk, över en helg. alla kan hjälpas åt at paya dom som behöver resa och sov plats finns det massvis, eller nåt.
Mar-19-2003 06:50
WoberT
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2002
quote:
Originally posted by Endre
får väl ordnat nåt rave i skogen som vi snacka om förut i sommmar som bara är för TA folk, över en helg. alla kan hjälpas åt at paya dom som behöver resa och sov plats finns det massvis, eller nåt.
det låter som en bra idé tycker jag.. =) kan bli hur kul som helst
Mar-19-2003 08:22
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Jag tycker det skulle vara stentufft med en grillkväll. Här jag bor är det rätt gott om "allmänna" grillar och ganska ont om dryga människor som driver omkring och tjafsar.
Mar-19-2003 14:59
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
vore riktigt tufft! jag är på!
Mar-19-2003 15:17
Endre
lol space music
Registered: Apr 2002
yeah, grilla med lite soft musik från våra DJ's här
Mar-19-2003 15:31
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
quote:
musik från våra DJ's
eh, ska vi ha fest eller bara grillkväll? boomblaster eller anläggning?
Mar-19-2003 15:38
Endre
lol space music
hehe, man kan ha bådeoch! först fest sen grilla framåt småtimmarna eller tvärtom, men det första är nog bra med tanke på att det som gått ner kan komma upp under dansandet
Mar-19-2003 15:44
fede
(((d[-_-]b)))
Registered: Sep 2002
va skönt d skulle vara.. att grilla, snacka o så.. kanske lira lite fotboll... om d e under sommarn kan man ju va vid nån sim anläggning o sedan ta ett bad hehe jaja, d e bara en idé
Mar-19-2003 16:21
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Det är mark och tillstånd som krånglar om man ska ha anläggning och lira musik :\ En dag i gröngräset (som sagt) däremot är juh lätt ordnat ingen som går back ifall folk inte kommer heller.
Mar-19-2003 16:59
Endre
lol space music
alla som vill kan spela in en mix skiva så kan vi ha en lite bergsprängare, det är väl inte olagligt iallfall, sånt har man ju på stranden utan tillstånd.