Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [24.10.08] SOIREE ANNULEE Airwave, Ferry Tayle, DJ Fire, Manuel Le Saux@Queen / Paris
Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003
Re: [24.10.08] BONZAI NIGHT ANNULE

quote:
Originally posted by FerryTayle
Hello à tous

Voilà une grande nouvelle...Bonzai Night au Queen à Paris, le 24 Octobre avec :

Airwave (Live Act)
Ferry Tayle
DJ Fire
Manuel Le Saux

Il y aura surement des préventes... Noter cette date dans votre agenda, et ramener un maximum de monde...

Can't wait

Plus d'infos soon

ANNULE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LE QUEEN A PREFERE COINCER JUSTICE AU DERNIER MOMENT. Ils ont pris la décision hier soir.

JE SUIS DEG et désolé pour vous.

On est vraiment nul dans ce pays de merde !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S: Vous me verrez plus pendant un moment, ce milieu de merde me soul troppppppp

Old Post Sep-05-2008 08:58  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Ben je m'inquiétais pour mes billets de train... voilà qui me fera économiser quelques euros...

Old Post Sep-05-2008 09:06  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

ça me paraissait louche aussi toutes ces soirées trance...

Old Post Sep-05-2008 09:17  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

Et y a pas moyen de faire la même soirée ailleurs, dans un autre club ou un bar jsais pas moiiiii ... ?

Old Post Sep-05-2008 09:19  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by FerryTayle
ANNULE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LE QUEEN A PREFERE COINCER JUSTICE AU DERNIER MOMENT. Ils ont pris la décision hier soir.

C'est quoi qui est annulé exactement? Que AIRWAVE ou toute la soirée Bonzai?

quote:
P.S: Vous me verrez plus pendant un moment, ce milieu de merde me soul troppppppp

Ben je ne vois pas le rapport avec nous... en quoi on représente le milieu??

Old Post Sep-05-2008 09:21 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by anne348
C'est quoi qui est annulé exactement? Que AIRWAVE ou toute la soirée Bonzai?

Ben je ne vois pas le rapport avec nous... en quoi on représente le milieu??

TOUTE LA SOIREE

Je ne critique pas vous...mais tout ces merdeux qui sont derrières la barrière...ceux qui sont dans les coulisses et qui en on rien à foutre des artistes...

Old Post Sep-05-2008 09:24  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

sacrebleu !
Bourdayl merTe !!!

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Sep-05-2008 09:27  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

J'allais poster que j'avais zappé de commander mes billets et qu'y avait plus de billets prems.

Dommage tout ca

Enfin c'est pas la premiere ni la derniere les gens qui se bougent comme des tarés pour organiser des trucs sont juste des pions utilisés par les boites pour faire des sous...

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Sep-05-2008 09:28  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Génial pour les gens qui ont pris leurs billets de train comme moi... Bon ben on se fera un apéro à Paris à la place hein

Mais c'est vraiment nul oui. Je vais finir par boycotter les soirées parisiennes, ras le bol...

Old Post Sep-05-2008 09:35 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

quote:
Originally posted by anne348
Bon ben on se fera un apéro à Paris à la place hein

Genre devant le Queen avec un peu de son et on leur met un bordel enorme !

Old Post Sep-05-2008 09:37  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict

Registered: Oct 2006

Ptain jsuis vraiment dégouté la, et encore je peux pas me plaindre pour les billets de train mais pour une fois que y avait quelque chose d'énorme au queen

Old Post Sep-05-2008 09:50  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
Un truc que je capte pas bien. Y a pas des contrats qui sont établis dans ce genre de cas ? vous assurez une prestation basée sur un certain nombre d'heures travaillées et payées XXXX€... et je sais pas du jour au lendemain le mec te dit que non finalement on annule tout...

Où alors c'est un monde genre on tape dans la main pour dire qu'on est OK et puis à tout moment on peut se retrouver dans des situations pareilles.

Old Post Sep-05-2008 10:15  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [24.10.08] SOIREE ANNULEE Airwave, Ferry Tayle, DJ Fire, Manuel Le Saux@Queen / Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMatt Darey & Urban Astronauts feat. Bonse - This Way [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJTB - Transenergy [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:34.

Forum Rules: