Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Akira
Hey iedereen bedankt voor het stalken van die ranzige STINKERD!!! hij neemt in ieder geval zijn GSM niet meer op hahaha dus dat is wel heel erg mooi

Ik denk dat ie wel meer dan 1000 sms;jes heeft gehad in een paar dagen tijd dus dat is wel een record...ja verder is ie natuurlijk ook wel 1000x uitgescholden....

ANyway gisteren weer een dik uur op het burea gezeten wat natuurlijk weer erg erg saai was maar ja het moet van de verzekering dus dat is allemaal wel minder.Maar nogmaal bedankt he!!!

Ja het blijft allemaal zeer vervelend.

Old Post Jun-08-2001 14:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Robvef
Bring That Beat Back!!!

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Akira
Hey iedereen bedankt voor het stalken van die ranzige STINKERD!!!

Geen dank. Het is alleen jammer dat dit moest gebeuren!!

Old Post Jun-08-2001 14:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Robvef Click here to Send Robvef a Private Message Visit Robvef's homepage! Add Robvef to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

quote:
Originally posted by tango
haha, dat is wat lijpe shit.

Ben jij dat zelf henk, op dat gesprekje?

grtz,
TNG

Neej gelukkig niet.. ik ben wat meer literair begaafd

Als iemand zegt "kankerlijer" zeg ik niet "ja jij ja" lol.. maar desalniettemin.. wat een top mp3tje! de volledige versie is nog leuker..

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Jun-08-2001 15:46 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

quote:
Originally posted by Henkie_henk

Neej gelukkig niet.. ik ben wat meer literair begaafd

Als iemand zegt "kankerlijer" zeg ik niet "ja jij ja" lol.. maar desalniettemin.. wat een top mp3tje! de volledige versie is nog leuker..

ja aan het eind
Geweldig, moet je eigenlijk ook ff plaatsen Henk. Siedemieter op. hehe

Old Post Jun-08-2001 15:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Haha dat stukje ja.. maar ik up em wel naar t eerstvolgende pubje..

maybe saampjes met MOH part 7

-
-
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Jun-08-2001 16:03 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Haha dat stukje ja.. maar ik up em wel naar t eerstvolgende pubje..

maybe saampjes met MOH part 7

Wat bedoel je met die laatste zin? Je weet toch inmiddels wel dat ik niet zo'n ster ben in dat soort termen.

Old Post Jun-08-2001 16:23  Netherlands
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by Dj Lex

Wat bedoel je met die laatste zin? Je weet toch inmiddels wel dat ik niet zo'n ster ben in dat soort termen.

ik snap die laatste zin eigenlijk ook niet helemaal, zal wel een of ander lollig mp3tje zijn

Old Post Jun-08-2001 16:27 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Masters of Hardcore part 7.. maar ik vind em zelf niet zo heel erg.. eeh leuk.. t is wel erg hardcore lol (gek he)

ben maar op 3/4 gestopt..

is van die laatste MOH in zaandam..

GreetZz

-
-
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Jun-08-2001 16:48 
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

Zo dit weekend was dus echt wel top vrijdag eerst eventjes in de kroeg gezeten en toen meteen doorgegaan naar de LEXION waar I LOVE TRANCE was. Ja in tegenstelling tot bellie vond ik dus het zeker wel een geslaagd feesie ook nog es medeTA remy D gemeet en zaterdag naar starlight waar johan gielen draaide...Hij opende gewoon erg goed vond maar hoe langer zijn set duurde hoe slechter het werd.2.5 uur had ie gedraaid ofzo echt lang Het eerste uur was top maar totdat die zelf MC ging spelen was het snel over.Hij heeft ook nog es Flight 643 vekracht dus dat was al helemaal niet TOP. op het laatst heb ik nog es met TA m5 en new wave gemeet en toen enorm met hun lopen knalluh op Dj bird die gewoon beter draaide dan johan op het laatst ...Toen werd het toch even nog flink de beuk erin en alles uit de kast gehaald om het weekend tot een goed einde te brengen al met al een super weekendje

Old Post Jun-10-2001 20:44  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Robvef
Bring That Beat Back!!!

Vrijdag eerst naar het cafe, waar ik me weer heb staan volgieten met het kostbare vocht. Daardoor ben ik dus vergeten de wekker te zetten en kwam ik te laat op mijn werk

Op zaterdag naar Belgie gesjeesd om daar in Highstreet lekker uit mijn dak te gaan op de wat meer commercielere dancenummers uit het Vlaamse land. Er werd op een gegeven moment ook nog lekker ouwerwetse classix gedraaid. Alleen was ik een beetje erg vermoeid (ik word oud!!) en was rond een uur of 4 thuis. That's it!!

Old Post Jun-10-2001 20:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Robvef Click here to Send Robvef a Private Message Visit Robvef's homepage! Add Robvef to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Groove
Senior tranceaddict

Registered: May 2001

Donderdagavond (studentenavond) zat ik in de <> arnhem. van Dale draaide (erg slecht btw) en er was bijna geen hond. Ik stond samen met een vriend van me als enige op de dansvloer EN je raad het nooit... We moesten gaan! En waarom? Hij zei dit letterlijk tegen een maat van me "In clubs wordt er op een bepaalde manier gedanst. De stijl die jij gebruikt is er geen van. Je moet over gaan op de cola of je gaat er uit"

HAHAHAHAHAHHA

Dus zijn we gegaan... Want overgaan op cola is geen optie

Oja. En zaterdag zat ik in The Fun

Old Post Jun-10-2001 20:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for The Groove Click here to Send The Groove a Private Message Visit The Groove's homepage! Add The Groove to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Robvef
Bring That Beat Back!!!

quote:
Originally posted by The Groove
Hij zei dit letterlijk tegen een maat van me "In clubs wordt er op een bepaalde manier gedanst. De stijl die jij gebruikt is er geen van. Je moet over gaan op de cola of je gaat er uit"

Dus zijn we gegaan... Want overgaan op cola is geen optie

Op wat voor manier dansen ze dan in clubs????

En idd. Op cola overgaan is geen optie. Tenzij je moet rijden net als ik afgelopen zaterdag

Old Post Jun-10-2001 21:03  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack From Slinky [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVirus - "Bratishka" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:00.

Forum Rules: