Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Luminosity presents Before The Energy @ City Hall, Utrecht (06/03/09)
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by birante
Oué quelques un, corrigez moi si je me trompe:

Anne (la maman qui va veillé sur son fiston, enfin qu'il ai la bonne dose quoi)
Chasis.fan, Severnaya,Kym, Defcon??? et moi

Vous avez pris quel hotel ? Il est loin du Jaarbeurs ?

Old Post Feb-16-2009 13:43  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Luminosity
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2008

Now 60 tickets left!

Old Post Feb-20-2009 22:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Luminosity Click here to Send Luminosity a Private Message Visit Luminosity's homepage! Add Luminosity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Et apparement la vente de ticket ets stoppée, il en restera quelquesuns à vendre aux portes.

Bon sinon, pour les gens qui seront à l'apéro parking, vu que c'est mon anniversaire, je ramène un (petit) gateau, un truc au chocolat ca vous va ? Question qui peut paraitre con certes mais si j'ramène un truc et que personne le bouffe, ca m'ferait chier de le trimballer (et de le faire surtout) pr rien

Old Post Feb-25-2009 13:51  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

miam miam

Old Post Feb-25-2009 14:14  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

Nickel le chocolat

Moi perso j'amene des canelés

Old Post Feb-25-2009 14:53  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vic7orius
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by DianeDesEtoiles

si c'est si embêtant de le trimballer tu peux peut être le faire sur place avec des produits locaux

Old Post Feb-25-2009 15:01  Spain
Click Here to See the Profile for vic7orius Click here to Send vic7orius a Private Message Add vic7orius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

quote:
Originally posted by vic7orius
si c'est si embêtant de le trimballer tu peux peut être le faire sur place avec des produits locaux

miam

Old Post Feb-25-2009 15:22  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kymance
12 ans d'âge mental =)

J'ai peur de ne pas survivre aux deux soirées
Je suis une petite nature

= =
Yesterday is yesterday. If we try to recapture it, we will only lose tomorrow

Old Post Feb-25-2009 15:41  Germany
Click Here to See the Profile for Kymance Click here to Send Kymance a Private Message Visit Kymance's homepage! Add Kymance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Mais non, t'auras le temps de te reposer tout le samedi.

Old Post Feb-25-2009 16:30  France
anne348
.

Registered: Sep 2005

mais vouiii j'te ferai des massages Kym

bon sinon nickel le gateau au chocolat Marie-Agathe

Old Post Feb-25-2009 17:43 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by Kymance
J'ai peur de ne pas survivre aux deux soirées
Je suis une petite nature

Ca je comprends, j'ai jamais eu l'énergie d'enchainer 2 soirées sans regretter après coup.
A part la Nature One, mais là je le sais d'avance que je serai une épave le dimanche et le lundi.

Old Post Feb-25-2009 17:58 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
d'où l'avantage indéniable d'être en permanence une épave comme moi, au moins on est pas dépaysé

Old Post Feb-25-2009 18:17  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Luminosity presents Before The Energy @ City Hall, Utrecht (06/03/09)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCentral Seven/Pulsedriver style [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLuke Chable aka Quest - "The Shepherd" [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:28.

Forum Rules: