Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2009 - 2010
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ge vergeet dan nog überloser Stijnen die eerst een smerige fout op Coulibaly maakt, en daarna als een vliegende zot Ivan De Witte aanvliegt na de match

Coulibaly verdient niet beter, da's één van de vuilste spelers die op de Belgische velden rondloopt.

En De Witte is ne scheinheilige smeerlap. Als er iemand schuldig is aan heel die vete die al jaren tussen Club en Gent aan't sudderen is dan is het die kerel wel. Ge moet de artikels der ne keer op nalezen; die van Gent kunnen niet stoppen met altijd maar naar Club te verwijzen en verwijten te maken. Da's een gefrustreerd clubje omdat ze een grotere stad zijn maar in werkelijkheid nog niet aan de enkels komen bij Club qua palmares, supportersaantallen, ... T was gisteren een topduel voor de tweede plaats en nog zat dat stadion niet vol (en dat krijgt dan een nieuw en groter stadion).

Old Post May-09-2010 09:27  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Coulibaly verdient niet beter, da's één van de vuilste spelers die op de Belgische velden rondloopt.

Mjah, al was het Hitler in eigen persoon, zo'n fouten zijn mijns inziens nooit goed te praten of te accepteren.

Old Post May-09-2010 10:14  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Mjah, al was het Hitler in eigen persoon, zo'n fouten zijn mijns inziens nooit goed te praten of te accepteren.

ik was ook niet serieus

en ge moet u geen zorgen maken, Stijnen zal zijn 5 matchen schorsing wel krijgen (daar waar een andere speler van een andere club er maar 2 zou krijgen)

Old Post May-09-2010 10:29  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Config
Elaba!

Registered: May 2006

Achter dat voorvalletje met De Witte zit toch wel meer. Nog maar eens een bewijs dat het bestuur daar nog altijd op semi-professioneel niveau staat.

Enfin, vanaf nu hebben we er nog 2 matchen bij in de competitie die extra geladen zullen zijn, leuk toch

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post May-09-2010 10:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

blijkbaar heeft Stijnen geel gehad voor die fout op Coulibaly, dus zal't daarbij toch blijven

nu, gisteren hebben de mannen van Gent kunnen lachen, eenmaal ze in de CL voorronde staan zal't aan de rest van Europa zijn. Gent in Europa staat garrant voor veel tegendoelpunten

Old Post May-09-2010 11:20  Belgium
pzK
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
blijkbaar heeft Stijnen geel gehad voor die fout op Coulibaly, dus zal't daarbij toch blijven

nu, gisteren hebben de mannen van Gent kunnen lachen, eenmaal ze in de CL voorronde staan zal't aan de rest van Europa zijn. Gent in Europa staat garrant voor veel tegendoelpunten
als die gedachte je troost
Stijnen mag zich nu toch eens stilaan gaan bezinnen over zijn uitlatingen. :x

Old Post May-09-2010 12:34  Belgium
Click Here to See the Profile for pzK Click here to Send pzK a Private Message Add pzK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
Originally posted by pzK
als die gedachte je troost
Stijnen mag zich nu toch eens stilaan gaan bezinnen over zijn uitlatingen. :x

tuurlijk is dat geen troost, t is gewoon zeer erg dat Club dit maar brengt in zo'n beslissende match. En Stijnen bezinnen? Er zijn spelers die al met véél erger zijn weggekomen dit seizoen. Als ge dan bekijkt welke onnozele rode kaarten Club dit jaar gekregen heeft. Dat die andere spelers maar eerst eens bezinnen. Hij heeft trouwens groot gelijk dat hij daar zo op De Witte afvliegt. Dat is gewoon één van de grootste scheinheiligaards in het Belgisch voetbal (samen met colin). Hoe die de competitie zit te beinvloeden is ongekend en dat alles in het voordeel van zijn eigen ploegske.

Ik hoop in ieder geval dat die play-offs vlug afgeschaft worden. Ik was er al tegen voor er één minuut gespeeld was en het huidige seizoen heeft mij enkel gelijk gegeven; dit seizoen heeft enkel onrechtvaardigheid geschied. Vorige jaren was de competitie bovendien stukken interessanter dan dit jaar en toen was er van play-offs totaal geen sprake. Het seizoen is gewoon veel te lang nu en die midweekmatchen steken enorm tegen.

Wat Gent betreft is het gewoon zeer spijtig voor het Belgische voetbal dat zo'n ploeg CL voorronde gaat spelen. Brugge was al vrij kansloos om zich door die voorrondes te worstelen, laat staan Gent. De feiten geven mij gewoon gelijk op dat vlak; van het moment dat Gent een iets of wat serieuze tegenstander tegen krijgt gaan ze met enorme cijfers ten onder (vb. Hamburg 8-2, Ajax 9-0, Roma 10-2). Meestal plaatsen ze zich maar net tegen niemandalletjes. Voor Gent zal het dus al een succes zijn als ze de eerste ronde van de Europe Leaugue halen. Al het goede wat Club, Anderlecht en Standard het afgelopen seizoen hebben opgebouwd zal het komende seizoen vergooid worden door Europese prutsploegjes als Gent, Cercle en Genk / STVV.

Old Post May-09-2010 16:09  Belgium
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Wat Gent betreft is het gewoon zeer spijtig voor het Belgische voetbal dat zo'n ploeg CL voorronde gaat spelen. Brugge was al vrij kansloos om zich door die voorrondes te worstelen, laat staan Gent.

Rofl; Gefrustreerde supporters, you got to love them. Gent speelde Brugge dit seizoen 2x naar huis. Had Brugge 2e willen worden hadden ze maar beter moeten spelen.

Had Gent gisteren nog wat beter afgewerkt het kon zelfs 10-2 geworden zijn. En dan hadden Kouhemaha en Stijnen nog rood moeten krijgen in de 1e helft

Old Post May-09-2010 16:36  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

quote:
Ik hoop in ieder geval dat die play-offs vlug afgeschaft worden. Ik was er al tegen voor er één minuut gespeeld was en het huidige seizoen heeft mij enkel gelijk gegeven; dit seizoen heeft enkel onrechtvaardigheid geschied. Vorige jaren was de competitie bovendien stukken interessanter dan dit jaar en toen was er van play-offs totaal geen sprake. Het seizoen is gewoon veel te lang nu en die midweekmatchen steken enorm tegen.

In het begin was ik eigenlijk voorstander van de hervorming. Al die topmatchen tussen de beste ploegen zag ik als vrij neutrale supporter wel goed zitten.

Maar de realiteit heeft er echter anders over beslist. Sommige topploegen lieten het afweten waardoor 3 van de 6 ploegen al blij waren dat ze in de play-offs zaten. De wedstrijden lagen ook te veel verspreid op verschillende dagen waardoor Studio 1 ook al helemaal niet meer interessant was.

Met Standard, Genk en Mechelen in de playoffs en met minder puntenverschil zou ik het resultaat wel nog eens willen zien, maar voorlopig zeg ik ook, afvoeren die handel.

Old Post May-09-2010 16:41  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

quote:
T was gisteren een topduel voor de tweede plaats en nog zat dat stadion niet vol (en dat krijgt dan een nieuw en groter stadion).

Terechte opmerking maar deels ook de fout van de competitiehervorming. Voor Gent en zijn supporters is de bekerfinale ook veel belangrijker. Die tickets waren snel de deur uit. Brugge heeft natuurlijk een veel grotere historiek en zij zijn al jaren de nummer 2 van België. Logisch ook dat die aanhang veel groter is. Zoiets bouw je niet op 1,2,3 op.

Old Post May-09-2010 16:46  Belgium
Config
Elaba!

Registered: May 2006

zeg kan dat ni in 1 post jongen?

Een rode kaart voor Kouemaha zou trouwens wel onterecht geweest zijn, twas eerst en vooral al geen tackle langs achter maar gewoon langs voor en zijn tackle gaat met de voeten over te grond en allesbehalve studs vooruit.

Die van Stijnen mocht wel rood zijn ja.

We kunnen zo over alles beginnen he. Die eerste goal van Gent had ook nooit mogen goedgekeurd worden. Dan was het misschien maar 1-0 of 0-0 geweest aan de rust. Wie weet kwam Club dan wel nog in de wedstrijd, zoals ze wel meerdere keren deden dit seizoen.

Tdoet er weinig meer toe natuurlijk

Voor mij was het grote keerpunt bij Club dit seizoen de opeenvolgende matchen waar die onterechte rode kaarten vielen. Daarna heeft het zelden nog spetterend voetbal gebracht. Blijkbaar waren die gasten er dit jaar nog niet klaar voor om zo'n dingen aan de kant te schuiven en er zich juist extra door te motiveren.

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post May-09-2010 17:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

quote:
Originally posted by djcresto
Rofl; Gefrustreerde supporters, you got to love them. Gent speelde Brugge dit seizoen 2x naar huis. Had Brugge 2e willen worden hadden ze maar beter moeten spelen.

Had Gent gisteren nog wat beter afgewerkt het kon zelfs 10-2 geworden zijn. En dan hadden Kouhemaha en Stijnen nog rood moeten krijgen in de 1e helft

nochtans is het zo. Gent is kansloos in de CL. Als gij echt geloofd dat Gent een kans maakt tegen ploegen als Arsenal en Valencia zijt ge wel extreem naief. Waarschijnlijk wist gij nog niet eens dat Gent tegen dergelijke ploegen gaat uitkomen (Brugge was trouwens ook tegen zo'n ploegen uitgekomen hoor)?

Club heeft Gent ook 2x naar huis gespeeld alleen is Gent toen goed weggekomen in Brugge. De eerste keer wint Club met 1-0 na cattanacio van Gent. De tweede keer maakt Gent totaal onverdient 1-1. Bovendien heeft Gent tegen Club in de beker helemaal niet zo goed gepeeld. Ze waren na een uiterst zwakke eerste helft (1-0) in de 2de helft 1 kwartier écht goed en kwamen toen ook 1-2 voor. Daarna was het ook gedaan; toen was het puur counteren van Gent. Dat Gent toen Club heeft weggespeeld is een mythe die enkel by Gent supporters leeft. En gisteren was Club gewoon niet goed, geen idee hoe het komt. Gent was idd zéér goed, maar dan nog mag Club daar nooit verliezen met 6-2. Dat Brugge niet tweede wordt ligt trouwens enkel aan de play-offs, want over een heel jaar haalt Club meer overwinningen en meer punten dan Gent.

Ik sluit mij trouwens aan bij Wouter; de negatieve spiraal is er gekomen bij Club na de onterechte rode kaart op Anderlecht en het daaruit volgende verlies. Ook de daaropvolgende matchen bleef Club onterechte rode kaarten pakken waardoor de resultaten en het spel minder werd. Die late 1-1 tegen Gent in de play-offs heeft ons definitief dood gedaan.

quote:
In het begin was ik eigenlijk voorstander van de hervorming. Al die topmatchen tussen de beste ploegen zag ik als vrij neutrale supporter wel goed zitten.

Maar de realiteit heeft er echter anders over beslist. Sommige topploegen lieten het afweten waardoor 3 van de 6 ploegen al blij waren dat ze in de play-offs zaten. De wedstrijden lagen ook te veel verspreid op verschillende dagen waardoor Studio 1 ook al helemaal niet meer interessant was.

Met Standard, Genk en Mechelen in de playoffs en met minder puntenverschil zou ik het resultaat wel nog eens willen zien, maar voorlopig zeg ik ook, afvoeren die handel.

ik was niet echt tegen een competitiehervorming, maar zoals die nu is uitgewerkt was ik er vanaf het begin wél enorm tegen. Er zit gewoon geen logica in. Halvering van de punten, ploegen uit play-off 2 die toch nog EL kunnen halen door een goede eindsprint ... In het buitenland is bovendien al gebleken dat play-offs niet werken. Toch wilt men in België laten zien dat het wél kan terwijl nu blijkt dat het gewoon een enorm misbaksel is. Persoonlijk ben ik blij dat het seizoen gedaan is, er zijn gewoon teveel matchen. Zeker in de play-offs volgen de matchen elkaar té vlug op (een noodzaak om tijdig het seizoen te beeindigen) en steken ook die midweekmatchen enorm tegen.

quote:
Terechte opmerking maar deels ook de fout van de competitiehervorming. Voor Gent en zijn supporters is de bekerfinale ook veel belangrijker. Die tickets waren snel de deur uit. Brugge heeft natuurlijk een veel grotere historiek en zij zijn al jaren de nummer 2 van België. Logisch ook dat die aanhang veel groter is. Zoiets bouw je niet op 1,2,3 op.

Hoezo deels door de competitiehervorming? Bij Club zat het ook niet altijd vol gedurende de play-offs, maar bij dergelijke cruciale match had het JB stadion zeker volgelopen!

alvorens Gent het supporterslegioen van Club benadert gaat er toch nog veel moeten gebeuren. Ze zullen echt een vaste klant in de top moeten worden om meer volk te kunnen aanspreken, ook buiten Oost-Vlaanderen. Momenteel haalt Gent het merendeel van zijn Supporters uit omstreek Gent, ik zie dat niet vlug veranderen eigenlijk. Zeker niet zonder dat ze eerst eens kampioen spelen.

Old Post May-09-2010 18:01  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2009 - 2010
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDesperately Need Id [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSolar Factor - "Deep Sonar" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:24.

Forum Rules: