Naam: Roger
Leeftijd: afgelopen maandag alweer 24 jaar geworden
Beroep: Systeem ontwikkelaar
Ik kom al meer dan een jaar op TA, maar ik heb eigenlijk nooit echt naar de forums gekeken. Toen ik hoorde dat er bekenden waren, ben ik toch maar es gaan kijken. Ik ben de neef van Three 'o Three en verder ken ik Tijs08, Dj Lex en total woot. Er zit hier nog iemand die ik ken, maar daar weet ik de username nog niet van .
M'n favoriete muziek is trance.
quote:
Joh ?
Ja .
M'n voorkeur gaat uit naar uplifting trance maar alle andere soorten vind ik ook wel okay. Armin is m'n "held". Ik ben ongeveer zeven jaar geleden begonnen met luisteren naar trance. Dat was net nadat ik de trackers ontdekte (programma's waar je muziek mee kan maken mbv samples ) en toen ben ik zelf ook maar eens gaan klooien met wat melodietjes. De laatste drie jaar heb ik er vrijwel niets meer aan gedaan maar ik ben van plan om het weer op te pakken. Ditmaal alleen wel met midi ipv al die wav-files.
Oh ja, zaterdag ga ik naar Innercity met de Intercity . Echt veel zin in!!
Dat was het wel zo'n beetje. Ik hoop dat ik hier nog veel lol kan beleven. Aan mij zal het niet liggen (hoop ik ).
Dec-19-2002 10:43
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Welkom!
En misschien zie ik je zaterdag ff.
Dec-19-2002 10:59
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Cadmium
Er zit hier nog iemand die ik ken, maar daar weet ik de username nog niet van .
Waaaaaat? mijn username een beetje vergeten!! ga je nog mee naar Qontact met ons?
Dec-19-2002 11:38
Cadmium
tranceaddict in training
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Welkom!
En misschien zie ik je zaterdag ff.
Ik moet ff kijken hoe het loopt. Als ik in de buurt ben, kom ik wel ff langs de meeting. Ik zal maar vast beginnen met alle foto's te bestuderen .
quote:
Originally posted by PartyHardy!
Waaaaaat? mijn username een beetje vergeten!! ga je nog mee naar Qontact met ons?
Oh ja, dat was het! Ik had het natuurlijk kunnen weten . Ik ga niet mee naar Qontact trouwens . Ze hebben me overgehaald om in Oud-Beijerland te blijven.
Dec-19-2002 12:39
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
quote:
Ik ga niet mee naar Qontact trouwens . Ze hebben me overgehaald om in Oud-Beijerland te blijven.
jammer hey! Maar dan zie ik je deze zaterdag misschien wel
Dec-19-2002 15:08
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
quote:
Ze hebben me overgehaald om in Oud-Beijerland te blijven.
wilkommen Herr Roger
WooT
Dec-19-2002 19:56
Stunt
tranceaddict in training
Registered: Dec 2002
Mijn beurt:
Naam: Steven
Leeftijd: 19
'lo dudes, volg al een jaartje of 2 TA, en heb besloten me dan toch te registreren op de forums. Favoriete muziekgenres zijn Trance, Techno en Drum and bass. Hobbies zijn voetballen en naar muziek luisteren.
Dec-19-2002 20:20
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
quote:
Ik moet ff kijken hoe het loopt. Als ik in de buurt ben, kom ik wel ff langs de meeting.
Meeting??
Daar heb ik iig niet te vinden
Dec-20-2002 00:04
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Meeting??
Daar heb ik iig niet te vinden
He lul is normaal nederlands halvergare stinkturk!
Nog 3 van die etterpuistige rukkers erbij. Als die mods nou is wat geile sletten aan"trekken"! Daar zijn ze toch mod voor geworden??? Doe anders maar weer Henkie_Henk.
En stuntnicht, wij nederlanders snappen wel dat Brussel in Belgie ligt. Kijk dat jullie nou niet zo snugger zijn en ook nog is niet kunnen voetballen is ons probleem niet. Maar laat ons niet dom lijken. Want anders komt er een gaychinees je keihard in je reet neuken!!!