Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 02.04.2011 - Time Warp @ Manheim, DE
Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

Ouais, j'ai voulu acheter un billet pour strasbourg chez air france (ils m'auraient laisser partir) mais bon 400e quoi...

Tu veux essayer de vendre mon billet pour monter un budget apero Bibi ?

Old Post Apr-02-2011 15:08  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

oh putain, pas cool du tout

Old Post Apr-02-2011 15:10  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

vas-y balances j'vais essayer de refourguer ça avec le ticket d'andré, si c'est sold out on peut ptet en tirer un peu plus, ça te feras ça en moins de perdu

c'est sick outre la soirée ça faisait un bail qu'on t'avais pas vu et andré aussi

Old Post Apr-02-2011 15:13  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Ben André il vient lui non ?

Old Post Apr-02-2011 15:14  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Tain les boulets quand même !

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Apr-02-2011 16:25  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

tain la loose mat

Moi je crie au boycott d'easyjet, ils en ont rien à foutre des gens. Depuis qu'ils ont annulé mon avion pour Nice la veille de Noël alors qu'on était tous dedans, je les zappe systématiquement...

Old Post Apr-02-2011 17:00 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by anne348
tain la loose mat

Moi je crie au boycott d'easyjet, ils en ont rien à foutre des gens. Depuis qu'ils ont annulé mon avion pour Nice la veille de Noël alors qu'on était tous dedans, je les zappe systématiquement...

Pareil, la seule fois où j'ai voulu moins cher, ils ont annulé le Vol 2j avant.
Je ne suis pas prêt de les revoir ceux là.

Old Post Apr-02-2011 17:54  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Planning du broadcast :

20:00 - 21:30 ::: Steffen Baumann :::
21:30 - 22:30 ::: Laserkraft 3D -Live- :::
22:30 - 23:00 ::: Sascha BBC :::
23:00 - 00:00 ::: Oliver Koletzki :::
00:00 - 01:00 ::: Moonbootica :::
01:00 - 01:30 ::: Stefan Goldmann :::
01:30 - 03:00 ::: Karotte :::
03:00 - 04:00 ::: Carl Cox :::
04:00 - 05:00 ::: Sven Väth :::
05:00 - 06:30 ::: Laurent Garnier pres. L.B.S. :::
06:30 - 08:00 ::: Chris Liebing :::

Old Post Apr-02-2011 18:17  France
plouf02
Opencloud!

Registered: Nov 2002

Bon Warp Up

Old Post Apr-02-2011 18:33  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

Air France laisse monter avec un permis de conduire ?

Florence avait perdu sa CNI 3 jours avant notre nouvel an à Amsterdam, elles les avait appelés et ils étaient catégoriques : sans CNI et sans passeport, c'était embarquement refusé, même avec 50 justifs.
Finalement elle l'avait retrouvée 24h plus tard donc elle a pu prendre l'avion.

Donc je suis très étonné qu'Air France aurait laissé embarquer, ou alors ils ont des politiques bien distinctes : le client a préparé son voyage 3 mois à l'avance et a payé son billet à un tarif low-cost alors il monte pas sans CNI, mais celui qui arrive le jour même et raque 400€, lui peut embarquer, faut pas déconner, on lui siphonne déjà 1/3 de salaire, on peut fermer un peu les yeux.

Old Post Apr-03-2011 00:36 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Ouai la loose, sorry pour toi mon gars, ce sera pour une prochaine va! Avec la technologie dont on dispose aujourd'hui, je ne comprends toujours pas pourquoi on a pas un ID unique avec toutes nos infos dessus et consultable par les flics, aéroports, gares, hôpitaux, banques, etc...

Old Post Apr-03-2011 10:26  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

ha ouai, avait pas lu ce thread .... la loose ( heureusement que tu avais Agoria quand même, ca a sauvé un peu les meubles !

gros +1 avec IDS.

Old Post Apr-03-2011 11:37  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 02.04.2011 - Time Warp @ Manheim, DE
Post New Thread    Post A Reply

Pages (17): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp me to solve this mistery song from trance energy 2002 [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAalto - "Liquid Sweep" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:37.

Forum Rules: