Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > BE - Tomorrowland @ Boom - 22, 23 & 24/07/2011
Pages (49): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

quote:
Originally posted by Defcon_7
Yeah : PET DUO aujourd'hui

"On va schranzer, sur une étoile ou sur un oreiller..."

nice

Old Post Jan-27-2011 12:02  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

@Mat : je te redis ça durant la semaine prochaine histoire de voir combien de personnes pourraient venir avec moi (en fait soit on prend une chambre soit 2).

Je regarde aussi l'option Thalys, je ne sais pas si c'est moins cher que voyagenbus

Edit : A voir car juste le Thalys + billet d'entrée c'est 150€ alors que le bus c'est 120€.

Mais bon le hic c'est où dormir le dimanche soir si on dort dans l'hotel .... j'vais pas ramener une tente juste pour le dimanche soir.

Par contre Greg je pense que l'achat de Talkie Walkies pourraient etre judicieux pour qu'on puisse chercher un emplacement, la dernière fois on avait galéré avec tous nos sacs alors que si des personnes avaient repéré je pense qu'on aurait moins galéré.

Je me lève et je confirme

Last edited by PyrofraG on Jan-27-2011 at 12:12

Old Post Jan-27-2011 12:04  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

@manu : ok niquel, merciii oui donc, le bus, ca coute rien donc c'est carrément rentable de faire cet hôtel ))

@ Pyro : de Paris 120€ mais rajoute 12€ de frais de dossier, ca monte déjà à 132€ (181€ttc au départ de Rennes) Non, à la limite, si on est plusieurs de l'ouest, on peut s'arranger en covoiturage? Moi ca me d"rangerai pas de monter en voiture si je peux remplir la mienne

@ sylvain: ok, on se book une chambre sans annulation pour nous deux et la 3e place ira à adri ou anissa ou un autre si les deux premiers font pas et voila Je la book de suite !

Old Post Jan-27-2011 12:20  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Je suis en train de voir ça Diane.

Envoies moi ton mail par pm, je te rajoute dans la boucle de mail que j'ai lancée.

Je me lève et je confirme

Last edited by PyrofraG on Jan-27-2011 at 17:28

Old Post Jan-27-2011 15:06  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

quote:
Originally posted by PyrofraG

Mais bon le hic c'est où dormir le dimanche soir si on dort dans l'hotel .... j'vais pas ramener une tente juste pour le dimanche soir.

Par contre Greg je pense que l'achat de Talkie Walkies pourraient etre judicieux pour qu'on puisse chercher un emplacement, la dernière fois on avait galéré avec tous nos sacs alors que si des personnes avaient repéré je pense qu'on aurait moins galéré.

je rappelle qu'on (voyagenbus) part le lundi matin

pour le camping, on s'organisera mieux dès le début

Old Post Jan-27-2011 15:30  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Migoa
Lama Invasion

Registered: Jun 2007

@ Diane : Ok pour le booking
Moi je vous confirmerai ça le plus tôt possible. Pis vous aurez pas trop de mal à trouver des remplaçant de toute façon !

Old Post Jan-27-2011 16:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Migoa Click here to Send Migoa a Private Message Add Migoa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

B2B bien la cette année

Old Post Jan-28-2011 09:47  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

[House/Mainstage]
Avicii
Afrojack

[Techno]
Marcel Dettmann vs Marcel Fengler
Ben Sims
Frequency 7 (Ben Sims & Surgeon)
Killa Productions (Ben Sims & Paul Mac)

[Trance]
Ferry Corsten
Above & Beyond
Simon Patterson

[Hardtechno/Schranz]
Rush
Pet Duo

[Minimal/Electro]
M.A.N.D.Y.

[Hip Hop]
De Jeugd van Tegenwoordig

[Deep/House/Techouse]
Seth Troxler & Bill Patrick
Dixon vs Ame

[PsyZouk/Progpsycious/FullOnMusette]
Growling Mad Scientists

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Jan-28-2011 10:43  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Old Post Jan-28-2011 12:38 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

bon me voilà rassurer

Old Post Jan-28-2011 12:40  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

En plus GMS ca re-roxx depuis l'an dernier, en 2008 c'était pas tip-top mais ils sont en train de renaître depuis quelque temps, ca va envoyer

Old Post Jan-28-2011 13:35  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Migoa
Lama Invasion

Registered: Jun 2007

quote:
Originally posted by Thib'
En plus GMS ca re-roxx depuis l'an dernier, en 2008 c'était pas tip-top mais ils sont en train de renaître depuis quelque temps, ca va envoyer

C'est quoi type de psy d'ailleurs ?

Old Post Jan-28-2011 13:37  Belgium
Click Here to See the Profile for Migoa Click here to Send Migoa a Private Message Add Migoa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > BE - Tomorrowland @ Boom - 22, 23 & 24/07/2011
Post New Thread    Post A Reply

Pages (49): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack 6 from James Zabiela at Marconi Studios set [2005] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGod Within - Raincry [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:09.

Forum Rules: