Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Eye-Riz
Koekiemonster Addict



Registered: May 2001
Location: .


Opti, wat ben je toch ook braaf. Weet je wel zeker dat je ook recht vooruit kon kijken?
RV: voor deze keer geloof ik je (ik ben in een goede bui vandaag, hihihi)

nog 1 ding: volgens mij waren er echt niet meer mannen dan vrouwen! Vond juist dat er onwijs veel vrouwen waren, meer dan ik normaal op feestjes in Utrecht zie!

ik hoor net trouwens van Johan dat ie een cd verkocht heeft voor 10 euro omdat er geen wisselgeld was... geef je rekeningnr maar, dan krijg je de 2 euro teruggestort . O, en ik hoor NU van Johan dat hij nog heeft gezegd dat je de volgende keer korting krijgt!! Maar dat zeg je er niet bij stouterd!

Old Post Oct-08-2002 14:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict



Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam

Er waren wel degelijk meer mannen...(niet dat ik daar op let)
Ennuh ik stond erbij toen kolkie die deal sloot!!
Had er later nog met je over gehad riz,boven bij de jassen,ik vind het een slimme bussiness zet


___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!


[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Oct-08-2002 14:57 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!



Registered: Mar 2002
Location: amersfoort

Ik hoop dat tommie de foto's nou eindelijk er eens op gooid!

Het is mij niet opgevallen of er meer mannen als vrouwen liepen het is mij wel opgevallen dat er een aantal hele mooie vrouwen liepen!

Ik wil de volgende keer ook wel meer doen als alleen foto's maken lijkt mij wel leuk! ik wil ook wel helpen afbreken de volgende keer want dan heb ik geen tentamens naderhand maar dat zien we de volgende nexus allemaal wel


___________________


Ga eens dood!

Old Post Oct-08-2002 15:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Over de plees: ik snap niet dat er over de plees gezeken wordt. Het is blijkbaar niet opgevallen dat de plees elk uur werden schoongemaakt? Door de organisatie zelf, door de DJ's. Ik heb zelf nog NOOIT een feest meegemaakt waar de dj's de plees aan het poetsen waren!! Als ze vies zijn, ga je maar op een later tijdstip terug. Of pak zelf een doekje (ze lagen er gewoon!)
Ik snap best dat jullie plees gewend zijn waar een sjagrijnig wijf zit dat af en toe een doekje ergens over heen haalt waar je dan meteen een euro voor moet dokken. Bedenk wel dat dat ook de feesten zijn waar je 30 euro of meer voor dokt. Niemand heeft zeker ook de emmer met snoepjes bij de plee gezien?!? Gelukkig zijn de haarlak en deo niet helemaal ontgaan
Maar feedback is natuurlijk altijd welkom, we zullen de volgende keer de gastdj's ook mee laten poetsen zodat jullie op een schone plee kunnen gaan zitten. En dan maar hopen dat de plees niet kapot gemaakt worden de week ervoor, zoals dat nu het geval was...


Ja! Ik heb vlgns mij dus WEL jouw mannetje gezien,had rood shirt aan hoorde ik later?...
Hij was dus bij de plees bezig te soppen en heb m toen ff gezegt dat ie heerlijk gedraaid had.
En dat gezeik over de plees?.....Dat moet r ook niet over maar derin!
Goddamn wat kunnen mensen een stel zwijnen zijn hey,chicks die gewoon gore ob's op de vloer droppen,RANZIG!
Dus gore wc's betekend naar mijn id dat de mensen die er gebruik van maken meer op zichzelf mogen gaan zeiken dan over de plees (als ze dat nou ook nog ff buiten doen hebben wij schone plees)

Over de decoraties en meuk,das juist amazing,heb met me wappie hoofd af en toe heerlijk staan te staren bij een "vaag" iets...
Dat lampjesdingetje met al die straaltjes die eruit kwamen,die was vet

Lijkt me ook geweldig op dit soort feesten als er 1 grote huiskamer van gebouwd,met van die big kussens op de vloer hier en daar tegen de muur aan etc etc.
Komt door de sfeer dat die gedachtes bij me opkwamen i guess


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Oct-08-2002 15:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by Optimus

ha Hobie, weet je nog dat blonde chickie op de plee toen, die kwam nog dr jas halen en zei nog gedag *kwijl*


lol die met die witte broek? die was zeker *kwijl*

en piercings rulen

Old Post Oct-08-2002 15:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Re: Nexus!

quote:
Originally posted by Partyhardy!

Ook heel stoer om Eieregooie eens te ontmoeten! top kerel! en verder natuurlijk de hele avond staan partyen met Jappio, Lex, T.H.C. (thanks voor het snoepgoed ),Optimus de gek , Leander, Donna & RV-> echt onwijs top dat jullie ook nog waren gekomen!! ,NewWave (wanneer gaan we samen draaien? ) Franzelare onze grappige fotoschieter! (hoe ging je tentamen vandaag?? ) ,KolkieWolkie (wat zeggie?? ) Harmen, BasD, Ltheseus, Alpha, Spinning Jack, Access, Aphexx en natuurlijk een onwijze bedankt voor onze dj's Anthipus & Eye-Riz! (dikke knuffel voor jouw!



En bedankt he!


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Oct-08-2002 16:46 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict



Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
Re: Re: Nexus!

quote:
Originally posted by SnuggLe



En bedankt he!


was jij der ook dan?


___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!


[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Oct-08-2002 16:48 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

Nee man,hij doet maar alsof,tulijk wastie der niet,anders haddik m wel gezien.


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Oct-08-2002 16:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

jowwww.. wie heeft er wat negatiefs over nexus gezegt? die moet linearect gebanned worden......ik kan nou niet echt zeggen dat ik iets fouts heb gezien ofzo.....en wie gaat er nu Nexus met een groot feest vergelijken?!?! die begrijpt het concept niet helemaal.....
Deze nexus staat bij mij nummer 1!!!


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Oct-08-2002 17:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict



Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam

enige negatieve eraan vond ik een 1 of andere wazige sjinees die zwaar de weg kwijt was..ik vroeg hem om me jas en hij vroeg of ie me mocht pijpen..ik zei;doe ff normaal leipo en geef me jas..bood ie 20 pillen aan als hij op me toelliewoellie mocht zuigen..1 x nee is nee weet je wel?Later bleek dat hij zijn homofiele hondje kwijt was en daarom een beetje te veel snoepjes had genomen...maarja das toch beetje negatief hoor!al dat pilluh geslik en drugs gebruik,DOE MAAR MORMAAL JOH!NERGENS GOED VOOR!!!


___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!


[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Oct-08-2002 18:04 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

quote:
Originally posted by DjRV
enige negatieve eraan vond ik een 1 of andere wazige sjinees die zwaar de weg kwijt was..ik vroeg hem om me jas en hij vroeg of ie me mocht pijpen..ik zei;doe ff normaal leipo en geef me jas..bood ie 20 pillen aan als hij op me toelliewoellie mocht zuigen..1 x nee is nee weet je wel?Later bleek dat hij zijn homofiele hondje kwijt was en daarom een beetje te veel snoepjes had genomen...maarja das toch beetje negatief hoor!al dat pilluh geslik en drugs gebruik,DOE MAAR MORMAAL JOH!NERGENS GOED VOOR!!!



heej die heb ik ook gezien!

Old Post Oct-08-2002 18:14 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven

quote:
Originally posted by DjRV
Er waren wel degelijk meer mannen...(niet dat ik daar op let)
Ennuh ik stond erbij toen kolkie die deal sloot!!
Had er later nog met je over gehad riz,boven bij de jassen,ik vind het een slimme bussiness zet





slimme business set.. idd, ik had maar 6 pleuro of anders een biljet van 10... maar laat die 2 pleuro lekker zitten joh, was het wel waard... kzal die cd es in een aantal players stouwen, want in franz zn wagen deed ie het prima meen ik.. ik wilde je dr alleen ff op wijzen dat het niet helemaal flex is en dat je dus de andere cdtjes misschien ff kunt checken, want tis zo jammer als nie goed is voor andere mensen enzo . en ik had het idd wel ff kunnen melden dat ik korting zou krijgen de volgende keer .

en die plees.. tsja het viel me zo op, kben dr 2x geweest en 2x was in alle plees het pleepapier op en heb ik dus ff nieuwe opgehaald en HOOGSTPERSOONLIJK ook een plee zitten schoonmaken!! tis wel commentaar, maar verder til ik daar ABSOLUUT niet zwaar aan. mocht dat zo overgekomen zijn: als slechte plees het enige commentaar op een feest is dan doe je het goed!

tenslotte nog iets over die platen herkennen: dat kwam dus doordat ik de vorige keer ook al een cd gekocht had en khad dus een paar keer van: HEY, die staat ook op die cd, relaxed nummer!!! maar omdat de titels nie op cd staan HERKEN ik um dus alleen, ID-en is en blijft een niet te doen . snap overigens sowieso nie hoe sommigen dat kunnen, want als je een gig per dag binnensleurt heb je IMO nooit tijd om dat in die database genaamd je hersenstelsel te stouwen.

O JA: voordat ik het vergeet: HOE KOMEN JULLIE IN VREDESNAAM AAN EEN KOSTPRIJS VAN ACHT EURO PER CD ????

zon emtec cdtje heb je toch voor 75 pleurocent per stuk, beetje afschrijving brander (ofzo), beetje printkosten... ikki nie snappen


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Oct-08-2002 19:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRemixer ID [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackViframa - "Cristalle" (DJ Albert meets Katana Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:00.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!