 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
|
|
|
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Over de plees: ik snap niet dat er over de plees gezeken wordt. Het is blijkbaar niet opgevallen dat de plees elk uur werden schoongemaakt? Door de organisatie zelf, door de DJ's. Ik heb zelf nog NOOIT een feest meegemaakt waar de dj's de plees aan het poetsen waren!! Als ze vies zijn, ga je maar op een later tijdstip terug. Of pak zelf een doekje (ze lagen er gewoon!)
Ik snap best dat jullie plees gewend zijn waar een sjagrijnig wijf zit dat af en toe een doekje ergens over heen haalt waar je dan meteen een euro voor moet dokken. Bedenk wel dat dat ook de feesten zijn waar je 30 euro of meer voor dokt. Niemand heeft zeker ook de emmer met snoepjes bij de plee gezien?!? Gelukkig zijn de haarlak en deo niet helemaal ontgaan
Maar feedback is natuurlijk altijd welkom, we zullen de volgende keer de gastdj's ook mee laten poetsen zodat jullie op een schone plee kunnen gaan zitten. En dan maar hopen dat de plees niet kapot gemaakt worden de week ervoor, zoals dat nu het geval was...
|
Ja! Ik heb vlgns mij dus WEL jouw mannetje gezien,had rood shirt aan hoorde ik later?...
Hij was dus bij de plees bezig te soppen en heb m toen ff gezegt dat ie heerlijk gedraaid had.
En dat gezeik over de plees?.....Dat moet r ook niet over maar derin!
Goddamn wat kunnen mensen een stel zwijnen zijn hey,chicks die gewoon gore ob's op de vloer droppen,RANZIG!
Dus gore wc's betekend naar mijn id dat de mensen die er gebruik van maken meer op zichzelf mogen gaan zeiken dan over de plees (als ze dat nou ook nog ff buiten doen hebben wij schone plees)
Over de decoraties en meuk,das juist amazing,heb met me wappie hoofd af en toe heerlijk staan te staren bij een "vaag" iets...
Dat lampjesdingetje met al die straaltjes die eruit kwamen,die was vet
Lijkt me ook geweldig op dit soort feesten als er 1 grote huiskamer van gebouwd,met van die big kussens op de vloer hier en daar tegen de muur aan etc etc.
Komt door de sfeer dat die gedachtes bij me opkwamen i guess
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves
|
|
Oct-08-2002 15:15
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
|
|
|
Re: Nexus!
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ook heel stoer om Eieregooie eens te ontmoeten! top kerel! en verder natuurlijk de hele avond staan partyen met Jappio, Lex, T.H.C. (thanks voor het snoepgoed ),Optimus de gek , Leander, Donna & RV-> echt onwijs top dat jullie ook nog waren gekomen!! ,NewWave (wanneer gaan we samen draaien? ) Franzelare onze grappige fotoschieter! (hoe ging je tentamen vandaag?? ) ,KolkieWolkie (wat zeggie?? ) Harmen, BasD, Ltheseus, Alpha, Spinning Jack, Access, Aphexx en natuurlijk een onwijze bedankt voor onze dj's Anthipus & Eye-Riz! (dikke knuffel voor jouw! |
En bedankt he! 
___________________
"Life is all about choices & respect"
|
|
Oct-08-2002 16:46
|
|
|
 |
 |
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
|
|
|
Oct-08-2002 16:48
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
|
|
|
| quote: | Originally posted by DjRV
Er waren wel degelijk meer mannen...(niet dat ik daar op let)
Ennuh ik stond erbij toen kolkie die deal sloot!!
Had er later nog met je over gehad riz,boven bij de jassen,ik vind het een slimme bussiness zet |
slimme business set.. idd, ik had maar 6 pleuro of anders een biljet van 10... maar laat die 2 pleuro lekker zitten joh, was het wel waard... kzal die cd es in een aantal players stouwen, want in franz zn wagen deed ie het prima meen ik.. ik wilde je dr alleen ff op wijzen dat het niet helemaal flex is en dat je dus de andere cdtjes misschien ff kunt checken, want tis zo jammer als nie goed is voor andere mensen enzo . en ik had het idd wel ff kunnen melden dat ik korting zou krijgen de volgende keer .
en die plees.. tsja het viel me zo op, kben dr 2x geweest en 2x was in alle plees het pleepapier op en heb ik dus ff nieuwe opgehaald en HOOGSTPERSOONLIJK ook een plee zitten schoonmaken!! tis wel commentaar, maar verder til ik daar ABSOLUUT niet zwaar aan. mocht dat zo overgekomen zijn: als slechte plees het enige commentaar op een feest is dan doe je het goed!
tenslotte nog iets over die platen herkennen: dat kwam dus doordat ik de vorige keer ook al een cd gekocht had en khad dus een paar keer van: HEY, die staat ook op die cd, relaxed nummer!!! maar omdat de titels nie op cd staan HERKEN ik um dus alleen, ID-en is en blijft een niet te doen . snap overigens sowieso nie hoe sommigen dat kunnen, want als je een gig per dag binnensleurt heb je IMO nooit tijd om dat in die database genaamd je hersenstelsel te stouwen.
O JA: voordat ik het vergeet: HOE KOMEN JULLIE IN VREDESNAAM AAN EEN KOSTPRIJS VAN ACHT EURO PER CD ????
zon emtec cdtje heb je toch voor 75 pleurocent per stuk, beetje afschrijving brander (ofzo), beetje printkosten... ikki nie snappen 
___________________
Progressive
Hard = goed
|
|
Oct-08-2002 19:43
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 23:00.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|