|
| quote: | Originally posted by ScuL
te letterlijk vertaald. het is enige |
enige is eneste pa norsk, ensamma is eenzaam, als dit niet zo is heb ik het echt al 28 jaar verkeerd gezegd, ik geloof van niet!!!!!!!
ps mijn toetsenbord stond even op Nederlands dus leestekens ontbreken
grtzz
tante van WooT 
Last edited by total woot on Dec-27-2002 at 11:45
|