Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > fest: Voyage i Linköping
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

aha hum, ja kalkylera lite fel då
haha, men till norrköping från sthlm e d exakt 12,5 mil....en bil drar på motorväg inte ens En liter per mil...om man räknar att bensinen kostar 10 kr litern, vilket den inte gör....blir det 125 kr.
men eg mindre alltså...delar man det på fyra.. blire ju 30 nåt,...för en väg...men jaja... han räkna säkert slitage på bilen me... alltså 20 kr milen, vilket man ju SKA göra till linköping e det längre än till NKPG, men bara en 7-8 mil

aja... bensinen blir dyrare än va ja skrev i förra posten. hoh

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-29-2003 09:54  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Så rök semester planerna... Motorn har skurit... kam kedjan har gått av.... 18´000 - 20´000 kronor kommer skiten gå på... nånsom e med på råna pensionärer ikväll ?

HORBIL

Old Post Jan-29-2003 10:52  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

jag kollade precis upp hur mkt det skulle kosta med sistaminuten tåg...

105kr för en enkel resa, alltså 210kr tor

MEN! det stod även att det kommer kosta en liten summa mer på fredagar.. så kanske det kommer gå kanske på 250kr...

det gick ganske ofta och tar ungefär 2h att åka från sthlm...

för mig låter det bekvämt och enkelt...

Old Post Jan-29-2003 11:39 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Dioxys: låtersom en bra och enkelplan...Peter vad säger du?

Stefan,fan du borde verkligen hänga med alltså..vill juh ha med dig oxå. det blir TranceTrain fan... vi får prata om det där sen...FYFAN för det där med bilen...önskar det fanns nåt man kunde göra...

Old Post Jan-29-2003 12:01 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

jo, säger detsamma

Last edited by Rikard on Jan-29-2003 at 12:29

Old Post Jan-29-2003 12:04 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Så rök semester planerna... Motorn har skurit... kam kedjan har gått av.... 18´000 - 20´000 kronor kommer skiten gå på... nånsom e med på råna pensionärer ikväll ?

HORBIL

oj shit....jäklar va mycke pengar? kan du inte åka på semester nu alltså? det e ju hemskt ju tråkigt att höra...

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-29-2003 13:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

jo de låter ju iofs bra.....problemet e fortfarande pengar men jag skulle kanske kunna pressa lite mer folk på pengar...vet dock inte säkert men de vore skönt...

men då åker vi hem när? morgonen efter...samma kväll?

måste ju veta lite va man ska ha me dosv i så fall

å framför allt när går skiten? ...vore ju nice om vi kom tidigare så vi iaf kan glida förbi glorie eller in i vipen tidigare...vill va i tid lixom

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-29-2003 13:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Beror ju på när alla kan samlas och så

Men vi kan vara där i princip när vi vill isf! vet ju ej när tågen går exakt på fredagar förens imorron kväll!
Det ser iaf ut som att tågen går varje timme! och platser tror jag inte blir alltför svåra att få..

Last edited by Rikard on Jan-29-2003 at 14:37

Old Post Jan-29-2003 14:27 
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Tycker det blir smidigast att åka hem dagen efter... Vizay det är ungefär 100:- extra detta kommer kosta med tanke på att steves soppapengar skulle kostat 100:-...borde du kunna fixa?

Tycker att vi kan ta ett tåg som går runt 5... om inte steve ändrar sig, i så fall tar vi senare

Old Post Jan-29-2003 15:34 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

[inside information] han får bekräftat om han kan låna bil runt 21.00 [/inside information]

Old Post Jan-29-2003 15:36 
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

WHY GOD WHYYYYY...
Jag e i lumpen i helgen och då e det såklart detta som jag inte skulle kommit på ändå pga att det e techno fest på trägårn som jag hade gått på med en polare vars syster hade fixat in oss..... horlumpen.... JAG HAAAATAR LUUMMPPPEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

jag tror inte det e menat att jag skall lyssna på trance..... funderar på att konvertera till håkan hellström, the ark och kent snart... dem kommer iallafall till gbg stup i kvarten typ

Old Post Jan-29-2003 15:41  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

quote:
Originally posted by dbl
jag tror inte det e menat att jag skall lyssna på trance..... funderar på att konvertera till håkan hellström, the ark och kent snart... dem kommer iallafall till gbg stup i kvarten typ

du får INTE konvertera.. DÅ får du med MIG att göra

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-29-2003 16:36  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > fest: Voyage i Linköping
Post New Thread    Post A Reply

Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmust know this old hardtrance tune from 2000? please read & listen! [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSueno Latino - "Sueno Latino" (Salt Tank Amnesian Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:49.

Forum Rules: