|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
I rest my case, met namen zoals Siesta, Cosmic Guy & Blik die gaan.... |
Je moet even je mond houden Snuggletje, ik heb nooit gezegd dat ik er heen ging, maar zelfs dan nog, de line-up voor White is dit jaar beter dan vorig jaar. Tis hoop ik niet zo dat je je verheven voelt boven sommig van ons omdat jij NIET naar Sensation gaat en anderen WEL. Toegegevem, het is wel een beetje uitgemolken idee, maar het blijven over het algemeen toch leuke feestjes 
Enne, ik heb al heel lang geen Breezer meer op, dus hou even op met spiegelen 
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
|