Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Line up 4 elements
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

Ja, mijn partyreport

Avond begon al goed bij Lex thuis Was errug leuk om met zoveel mensen naar een feest toe te gaan!

Na wat gezeik met pinautomaten en een lange rij met een hoop zeer asociale mensen kwamen we binnen en hoorden nog net de laatste nummertjes van Ornadel, klonk goed moet ik zeggen.

Daarna heel ff lex gezocht met de mini-meeting van ta, maar heb alleen onno ff gedag gezegd, en ben weer naar mn vrienden gegaan.

Toen had Smirnoff ook eindelijk Ahoy gevonden en begon Gielen zijn setje. Het viel me mee, net als bij Qontact trouwens, hoorde weer een aantal lekkere platen langskomen met als hoogtepunt c:\del*mp3. Heel mooi moment. Daarna Chicane en dat werkte heel erg afstotend op mijn partygevoel. Echt een afknapper, en totaal niet op de goede plaats. Maar goed, omdat mijn vrienden allemaal stonden te zuipen / zeiken / drinken halen / dansen, kon ik niet weg en heb ik uiteindelijk heel de set van chicane moeten doormaken

Daarna weet ik niet meer precies waar ik heen ben geweest, beetje overal doorheen gelopen totdat we uiteindelijk aan het eind van de avond bij Darren Emerson eindigden..

echt een supersetje en dan ook een mooie afsluiter van een leuke avond

vond het leuk om nou is een x met mn eigen vrienden te feesten ipv met ta-ers

maar volgende x ga ik weer is met jullie mee tijs & dave

Old Post May-25-2003 16:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:
Question

huh, waar was jij dan aapje?

Old Post May-25-2003 16:13 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

ik stond snuggle anaal te penetreren

Old Post May-25-2003 16:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:



deel 2 van deze?

Old Post May-25-2003 16:33 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
stampertje
Senior tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Capelle a/d IJssel

quote:
Originally posted by TranceFool
Ook van mijn kant even een mini-reportje. Ik vond het een aardig feestje, niet slecht, niet speciaal. En het was gratis dus ja, dan moet je niet zeuren. Had 4 kaarten gewonnen, dus was samen met 3 vrienden om ongeveer kwart over elf bij Ornadel aangekomen. Halverwege zn set vond ik het niet echt geweldig. Wat ik me ervan kan herinneren veel platen met lange breaks, heb meer stil gestaan dan gedanst. Op het einde ging het een stuk beter. Gielen daarna, begon dramatisch vond ik....WEER die sample van Star 69 . Later werd het wel stuk beter vond ik was wel aan toe om ff uit mn dak te gaan op wat muziek....C:/del*mp3, dave clarke remix van 'we come one' dat was wel vetjes. Ook draaide die een nieuwe remix van een oud nummer van Fiocco....die was erg vet vond ik . De val naar Chicane was erg groot, toch vond ik het best aardig. Mn vrienden wilden ff tom harding zien dus wij naar die harddance zaal, ziet meteen het verschil in publiek . Vond de muziek op dat moment helemaal niks, geluid was kut daar, lichten kut, mensen kut....ga zo maar door . We waren dus redelijk snel weer weg.

Besloten toen om ff een lekker broodje kroket te nuttigen en ff te gaan lounchen op de tribune. Digweed begon net en daar was ik erg benieuwd naar. Wat me meteen opviel was het naadloos mixen, echt super zeg. Duurde ff voordat ik beetje in zn set zat maar ik vond het zeker wel lekker klinken! Daarna wilden we ff naar 'Water' gaan, had er niet veel van verwacht maar dat was misschien wel het vetste van de avond. Tussen Tim Deluxe en Emerson kwam een of ander wijffie uit Amerika zingen. Allemaal bekende house en groove nummertjes gehoord en dat zij kon echt heel erg goed zingen. Geluid was daar ook lekker. Erg lang gestaan daar. Verbaasde me een beetje over de mixtechnieken van Emerson.....de ene keer super en de andere keer doet ie van alles door mekaar en ging het flink mis. Maar goed, Water zaal was dus vet!

Einde van Sister Bliss meegepakt op de tribune, klonk erg goed! En afsluiter Michel de Hey....opende met Adam Beyer - Ignition Key (Speedy J remix)...vetjes! Verder nog ff flink uit mn dak staan gaan op Michel de Hey, vind hem altijd erg lekker draaien. Licht en geluid in de main vond ik goed


klopt voor bijna 100% met wat ik van de avond vond. Nog een klein dingetje, ik vonnet zwaar kut geregeld: overal wachten, en dat is echt kut tussen van die opgefokte mensen . zo was de ingang heel klein. Ook irritant was dat als je wat aan het eten was en er wat te drinken bij wilde, je dat niet in de zelfde zaal kon kopen. Daarvoor moest je weer terug naar de een van de "danszalen" Waar het soms echt lang duurde. Verder heb ik me uiteindlijk toch nog vermaakt in de fire-zaal toen het er een stuk rustiger was en iets betere sfeer was namelijk met JP. daarna weer naar de main met de Hey.


___________________
hier had uw reclame kunnen staan

Old Post May-25-2003 16:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for stampertje Click here to Send stampertje a Private Message Add stampertje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

Op zich viel de drukte bij de hardhouse wel mee hoor, voorraan had je ruimte zat. Liep idd veel aggressief volk rond maar na een tijdje stonden snitz en ik zo dat er alleen maar partypeolpe in de buurt stonden dus toen viel het wel mee. Heb echt zoo staan springen dat ik nu echt spierpijn heb!


___________________

Old Post May-25-2003 18:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rinus
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Capelle aan den IJssel

Mijn reportje:

Was rond een uur 1200 binnen, en dus nog net Ornadel mee heb kunnen pikken. Maar vond het nou niet echt bijzonder ofzo en om over Gielen nog maar niet te spreken. Toen gelijk direct door gegaan naar de hardhouse zaal ofzo. En toen was het opeens 0130. Dus ik sprinten door die gangen waarop ik op de meetingplek geen bekende gezichten ofzo zag. Toen maar weer terug gegaan naar een maat van mij, maar die was dus foetsie en ook niet meer terug gezien. Daarna met een andere gozer verder gegaan. Ondertussen ook een aantal vechtpartijen en dergelijke gezien, en ook de ehbo had het weer druk. Maar dat is nou gewoon 4 elements, sweer kut & een groot aantal mensen kut. De meeste mensen (groepen) komen niet om te feesten maar gewoon een beetje rond te hangen.

Des niettemin heb ik me toch wel vermaakt en vond Michel een waardige afsluiter.

Old Post May-25-2003 18:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rinus Click here to Send Rinus a Private Message Add Rinus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle



Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland

vond het ook best een leuk feestje... maar meer ook niet

Eerste 2 uur dat ik binnen was waren het vetste! Guy draaide naar mijn inzien echt vet, en kreeg van mij aan het einde van zijn set al de titel, man van de avond. Later werd Sister Bliss inderdaad vrouw van de avond (Dirty Sticky flooooors )

Ik vond dat Gielen toch ook wel wat leuke nummertjes draaide.. waaronder de nieuwe KID VICIOUS dus de opvolger van Proceed... en man o man wat een vette tune!!
Ook mooi moment was dat Gielen op zijn bek ging (waarschijnlijk door de kauwgomballen ) toen hij een Tiesto actie wilde uithalen door voor zijn draaitafels te gaan staan fladderen (op For an Angel dit keer)

Verder vond ik de sfeer in het begin echt top!! naarmate het feest vorderde werd deze jammerlijk steeds minder, wat echter te verwachten viel op een feest in R'dam.

En het grootste minpunt was toch wel de opbouw van de line-up in de main. De andere zalen boeide me helemaal niet dus ben ik de hele avond in de main gebleven. Vaaaaaag toch dat de hardste plaat in de main al om half 12 werd gedraaid...
En dat mensen totaal gek worden als Gielen begint, en 2 uur later net zo hard staan te dansen op Digweed, wat ik btw dodelijk zaaai vond...

Al met al toch een leuk feest, en vooral voor deze prijs. De reisafstand van Ahoy naar bed was trouwens ook erg positief te noemen!


___________________

Old Post May-25-2003 19:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict



Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)
Re: 4 elements

quote:
Originally posted by Partyhardy!
en M_peror, gozer, lache je ontmoet te hebben en wat had je toch een mooi engeltje bij je zeg!

Ja dito hier! Hebben 't erg naar onze zin gehad... (zwaar understatment)! Met een beetje mazzel zijn we binnenkort een TA-engeltje rijker...

quote:
Originally posted by Optimus
Is het M_Peror owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, zeg dat dan!!!!!

Wat dacht jij dan? Snapte er al geen kont meer van, je bleef maar wauwelen over een Ernie-en-Bert sig

Nice meeting you all vannacht, was super! Als m'n kop er naar staat schrijf ik nog wel een reportje... Bas vast bedankt voor de foto's... cool! Ben ook erg benieuwd naar die van Snuggle...!


___________________
Greetz from the M-Peror

(Map of all Dutch TA members!)


Last edited by M_Peror on May-25-2003 at 22:03

Old Post May-25-2003 21:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

Ja, ik dacht aan ampburner

En vroeg ik het aan Snuggle, maar hij zei emperor, maar ik had geen idee wie dat was

Old Post May-25-2003 22:22 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict



Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)

quote:
Originally posted by Optimus
... hij zei emperor, maar ik had geen idee wie dat was

Hmmmf dat is dan m'n eigen schuld denk ik. Snuggle had wel gelijk, maar misschien had ik in die zeldzame vlaag van inspiratie m'n naam maar niet zo "creatief" moeten spellen.


___________________
Greetz from the M-Peror

(Map of all Dutch TA members!)


Old Post May-26-2003 06:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

c:\del*mp3

wat is nu zo speciaal aan die plaat?
Ik snap het echt niet.


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post May-26-2003 07:16  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Line up 4 elements
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback'You Give The Love' [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEmpirical Labs - Timeloss (Original Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:50.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!