|
|
|
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
Mar-29-2005 08:31
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
Wat een mongolen hier in DH zeg.
Echt alle bomen / het groen wordt gekapt in Den Haag. Waarom? Geen idee, maybe houden ze niet van bloeiende dingen. Gaan ze het centrumgebied her-inrichten (tramrails worden weggehaald) en wat doen ze ermee? NOG meer tegels!
Plus het drukste kruispunt van DH gaat op de schop (de zevensprong waar ik ongeveer aan woon, loosduinse kade, de la reyweg, beeklaan, paul krugerlaan, regentesselaan etc), en wat doen ze: de stoplichten helemaal UIT.
Loop ik net met mijn fietsje over een ZEBRAPAD, wordt ik door een of andere mongool bijna overreden. Wil ik er wat van zeggen, hij dreigend uit zijn auto " WAT? WAT! WAT?".... Die mongolen begrijpen het echt niet, wat een zebrapad in houdt.
Ben met die kerel met een iq van -10 maar niet in discussie gegaan.
Mar-29-2005 12:43
|
|
|
 |
 |
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002
|
|
quote: | Originally posted by SnuggLe
Wil ik er wat van zeggen, hij dreigend uit zijn auto " WAT? WAT! WAT?".... Die mongolen begrijpen het echt niet, wat een zebrapad in houdt.
Ben met die kerel met een iq van -10 maar niet in discussie gegaan. |
Dat vind ik nou zo jammer he... Verkeersdeelnemers met een aggressie van hier tot Tokyo en weer terug
Toen me zusje laatst aan het rijden was hier op de ringweg, waren er ook 2 mensen die ruzie kregen. Een stapt uit ze auto, pakt een knuppel en rost die andere gewoon voor ze kanis! Serieus, echt waar! Toen kwam er een grote neger aan die vroeg waar het voor nodig was en die kreeg ook gewoon een paar klappen.... Zulke aggressieve mensen moeten OPROTTEN uit het verkeer, liever nog gister dan vandaag. ASAP dus.
Zo, maar verder niet gewond Bram? 
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
|
|
Mar-29-2005 12:53
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:02.
Forum Rules: