quote:Originally posted by Pumaz Digital Witchcraft - Fingerpaint (Jakhira's edit 4 Vega) Beetje korter Great, ik ben zo bekend dat producers zelfs speciaal edits maken van hun tracks op mijn verzoek!! EDIT: Misa likes mucho, thanks a lot!
___________________ www.dj-vega.net
Last edited by Jasperovitsj on Feb-21-2005 at 00:14
quote:Originally posted by Jasperovitsj EDIT: Misa likes mucho, thanks a lot! Je krijgt vanaf nu al mijn promo's Now playing: Damien Heck feat. Michelle Chivers - Deep reveal (Jakhira remix)
Stama & Nick Proteus - People and places from the past (Fretwell remix)
Shiloh - January 2005 Mix (2005-01-06) My ass, dees is vet En ja, ben duidelijk beïnvloed door forum members hier, and I like it!
Een meisje die prog goed vindt? Now playing: Damien Heck feat. Michelle Chivers - Deep reveal (Jakhira's up in smoke mix) Heb er nogal zwaar aan gesleuteld, zal hem online zetten voor moest er iemand hem willen voor ik hem aan Damien geef
volgens algemen Apostle traditie... Hypnoskull - Image Flash/ 15 Feet Above
___________________ Ask and you shall receive.
quote:Originally posted by Pumaz Now playing: Damien Heck feat. Michelle Chivers - Deep reveal (Jakhira's up in smoke mix) Heb er nogal zwaar aan gesleuteld, zal hem online zetten voor moest er iemand hem willen voor ik hem aan Damien geef zit er een baslijn in nu? right now -> Digital Witchcraft - Fingerpaint (Jakhira Remix) ik word er echt stil van
quote:Originally posted by TOR right now -> Digital Witchcraft - Fingerpaint (Jakhira Remix) ik word er echt stil van tis idd relax
Mindless Faith - Canaan
Terradia ft Damona - Drowning in dreams (Incolumis remix) daar wordt ik nu eens stil van , herinner die precies van op een of ander event
quote:Originally posted by TOR zit er een baslijn in nu? Ja ik heb er een sub bass in gezet, je hoort hem niet op pc boxen zonder woofer, maar met koptelefoon lukt het ook Link staat in de thread van mijn Fingerpaint remix
Offtopic: quote:Originally posted by Pumaz Een meisje die prog goed vindt? Euh, you'll notice: ben niet echt normaal :-) Bij deze ben je gewaarschuwd. Er zitten toch wel wat kronkels mis bij mij Ontopic: Phynn - Exotica Kon beter naar mijn mening