Originally posted by MaGiK54
Was het maar zo'n feest ik blijf senior medewerker maar dan onder een andere teamleider......net mijn functioneringsgesprek gehad....en iedereen wilde mij hebben binnen zijn team...dus das wel leuk om te horen....
iedereen wil je hebben? maar je doet geen flikker. je zit alleen maar op TA.com Goeie baan heb jij dan
Originally posted by MaGiK54
Dat doe ik goed he....niks doen en toch gewaardeerd worden
welke maatschappij werk je? Ga ik wel ff bellen voor hulp
Jun-02-2005 11:43
BaRTeZ
Unknown Artist
Registered: Oct 2002
Tiener VS vast voor verkrachten hond
In Amerika moet een 17-jarige jongen terechtstaan wegens het verkrachten van de hond van de buren. Afgelopen weekend zag de buurvrouw tot haar schrik hoe de knaap haar 6 maanden oude hond aan het penetreren was.
De jongen in kwestie, Cory Michael Williamson, werd vorig jaar nog aangeklaagd wegens seksueel misbruik van twee meisjes van 4 en 13 jaar oud. Hij zit nu vast voor sodomie en zal vrijdag voor het eerst voor de rechter verschijnen om zich te verantwoorden voor het misbruik van de hond van de buren.
Originally posted by Phortje
welke maatschappij werk je? Ga ik wel ff bellen voor hulp
Delta Lloyd Zorgverzekering NV..........en ik ben deels tevreden met de re-organisatie...ik word samen met een andere naaste collega uit onze vertrouwde omgeving gehaald en bij een team met allemaal onbekende collega gezet dus een nieuwe uitdaging.
Jun-02-2005 14:34
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Gelijk maar ff n nieuwe signature gemaakt
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Jun-03-2005 17:46
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Tostieeeeeeeeeeeeeeeeee's
Jun-04-2005 05:10
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Why o why kan ik hier die verdomde cardreader niet vinden... Simon is z'n haar zat
Jun-04-2005 05:17
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by eieregooie
Why o why kan ik hier die verdomde cardreader niet vinden... Simon is z'n haar zat
Heeftie het er al afgehaald.......want anders pics or stfu.....