|
| quote: | Originally posted by DjRV
loop niet zo slap te ouwehoeren,want die sanderkleinenbergfan geval of hoe ze ook heet is ook een "jacky" en daar sta je met een glimlach van oor naar oor op.
DUS |
Lul zelf niet zo slap, want als je beiden een beetje zou kennen (en dan vooral Renske, Sanderkleinenbergfan dus) dan weet je dat die laatste zelf nooit de camera express op zou zoeken en niet met d'r tieten in de hand loopt te kutten. Omdat mensen haar maybe zo mooi vinden wordt ze wel vaak op de foto gezet ja. Maar die doet het er niet om en heeft ook niet in de playboy gestaan en treed nooit zoveel op ALLE fora's op de voorgrond.
Wat niet wil zeggen dat Jacky geen schatje is 
DUS
___________________
"Life is all about choices & respect"
|