Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by New Wave
Ik ging vandaag kleren kopen. Meestal heb ik daar een hekel aan maar nu was het nog erger. Ik was op zoek naar leuke linnen colbertjes en een zomerjas....beetje nette kleding. Heel amerfoort afgezocht en veel leuke dingen tegen gekomen. Alleen het lullige is dat ik niets meer pas. Ik ga nu al geruime 1,5 jaar naar de sportschool en het heeft zijn vruchten afgeworpen....alleen leuke kledingen kopen lukt bijna niet meer Zelfs leuke zomerjassen moest ik laten hangen. en maat 54/56 is bijna allemaal al weg.
hahaha hunkie
Apr-06-2005 20:20
jp
Retired tranceaddict
Steek je arm uit het raam
Apr-06-2005 20:23
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by jp
Getankt bij BP (Ultimate 98)
1,419 Euro
Dat is 3,12 GULDEN
Bij ons in het durrup was Euro 95 nog maar net onder de 1.30. 1.295 om precies te zijn. Echt allemaal waanzinnige onzin want als je omzetcijfers van Shell ziet...Ook met het aanpassen van de reserves en het gezeik daarbij maken ze nog miljoenen euro's winst...en d eprijs maar opvoeren. Wordt tijd voor een auto-loze week. Dan voelen ze het wel in hun omzetcijfers.
Apr-06-2005 20:30
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
quote:
Wordt tijd voor een auto-loze week. Dan voelen ze het wel in hun omzetcijfers.
Helemaal mee eens...
Zelfde slome gezeik met tabakswaren. 'Ja, we gooien die prijzen zo omhoog, omdat we jullie willen laten stoppen met roken.' Onzin! Moet je eens kijken hoeveel geld de staat werkelijk mis zou lopen....
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Apr-06-2005 21:06
Massive84
Old Relic
Registered: Jul 2003
Geen treinen naar Utrecht
En ik moet om kwart over 2 op school zijn damn it :/
-Moose
Apr-07-2005 09:50
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Fietsen, bus, lopen, auto?
Apr-07-2005 09:53
Dj Lex
Respect the Lex
quote:
Bij ons in het durrup was Euro 95 nog maar net onder de 1.30. 1.295 om precies te zijn. Echt allemaal waanzinnige onzin want als je omzetcijfers van Shell ziet...Ook met het aanpassen van de reserves en het gezeik daarbij maken ze nog miljoenen euro's winst...en d eprijs maar opvoeren. Wordt tijd voor een auto-loze week. Dan voelen ze het wel in hun omzetcijfers.
Btje slechte argumentatie natuurlijk, aangezien de Shell?BP/etc dezelfde marge behoudt op benzine en die is geloof ik rond de 2 eurocent per liter. Dat ze zulke hoge winsten behalen komt omdat er gewoon veel getankt wordt en niet door de hoge benzineprijzen. Scheld dan de OPEC landen verrot of andere factoren die de benzineprijs beinvloeden.
Apr-07-2005 14:03
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Kwestie van niet verder kijken dan je neus lang is...
Apr-07-2005 16:46
New Wave
quote:
Originally posted by Dj Lex
Btje slechte argumentatie natuurlijk, aangezien de Shell?BP/etc dezelfde marge behoudt op benzine en die is geloof ik rond de 2 eurocent per liter. Dat ze zulke hoge winsten behalen komt omdat er gewoon veel getankt wordt en niet door de hoge benzineprijzen. Scheld dan de OPEC landen verrot of andere factoren die de benzineprijs beinvloeden.
Nou, aangezien Shell een hele grote vinger in de pap heeft wat betreft machtverhouding, prijsbepaling enzenz vind ik het logisch dat er wat gezeurt mag worden. En wat ik landelijk om me heen zie is dat er weldegelijk minder getankt wordt bij de shell. kijk naar de bijgekome stations als: Tinq, Tango, Gulf, ANWB en andere pin-stations. (al wordt de Gulf waarbij personeel achter de balie staat wel steeds duurder)
Nu hebben ze Shell-express opgezet (tanken via de pin) omdat ze weten dat mensen minder tanken waarbij personeel achter de balie staat.
Apr-07-2005 21:23
New Wave
quote:
Originally posted by Tim81
Kwestie van niet verder kijken dan je neus lang is...
Neeuuu dat is zeker weten niet het geval....
je gaat mij niet vertellen dat olie bedrijven niet even flink meeproviteren van de hoge prijzen. Die denken heus niet.."och het is al zo duur, we verhogen het maar even naar verhouding."
We weten allemaal hoe smiegterig shell is. Want we tanken toch wel, en dat moeten we maar eens niet doen! Kijk maar naar het bijstelen van hun reserves. Boetes vanuit amerika verhogen de prijs. Advocaten van aandeelhouders in amerika claimen miljoenen enzenzenz...en de manager is daar niet de dupe van hoor, die lacht zijn ballen uit zijn broek want die krijgt zijn bonus van tonnen extra toch wel! Amehoela OPEC landen!